• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik kijk op mijn horloge, 'Uhh, jongens ik ga me even omkleden we gaan zo meteen eten,' Ik liep naar mijn kamer en kleedde me om. Even later keek ik in de spiegel en keurde mezelf goed. Ik streek mijn outfit nog even recht en liet toen mijn haar los over mijn schouders hangen. Ik stapte de kamer uit en ging toen naar de eetzaal waar ik al een paar mensen aantrof.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 5 uur
    Huidige activiteit (vrijwillige deelname): Feestmaaltijd

    Zorg er voor dat je pacten op orde zijn en je strategieën geregeld zijn voor de volgende dag!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 5

    Wit, wit en nog eens wit, hoe fake kon het? Het leek zo onschuldig, bah, niemand hier was onschuldig! Het leek haar ook aan te grijpen, maar ze herpakte zich snel. 'Zoek maar een tafeltje, ik haal wel wat te drinken. Wat wil je hebben?' vroeg ik, dit was waarschijnlijk mijn laatste avond, dus kon ik er beter van genieten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki
    Ik zie nog een meisje aan komen lopen. Ze is volgens mij beroeps. Zou ze echt getraind hebben voor de spelen? Of is dat maar een fabel. Ik betrap me erop dat ik zit de staren en kijk snel weg. Ik pak snel een drankje -volgens mij iets alcoholisch- en ga zitten.


    Tijd voor koffie.

    [holy shit.. IK HEB EEN MENTOR *blij*]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik ga terug naar mijn kamer, waar ik me omkleed. Eerst neem ik een grondige douche en blijf net zolang staan totdat ik zeker weet dat mijn huid rood uitslaat door de warmte. Vervolgens ga ik naar de slaapkamer, waar ik in de kast een kort, zwart jurkje vindt wat bedekt is met een soort veerachtige, glimmende stof. Ik pak hoge hakken en loop dan naar de badkamer waar ik mijn lange haar dat tot mijn buik hangt slordig kam en zo laat. Ik was blij dat de make up er af was.
    Vervolgens ging ik met de lift naar de eetzaal en koos een willekeurig tafeltje uit. Honger had ik niet. Ik blijf beduusd vooruit staren.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:56 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    'Doe maar iets lekker fris,' zei ik tegen Fred. 'Ik ga daar zitten, goed?' IK wees naar links.
    Op dat moment kwam Celia, mijn mentor, aangelopen.
    'Hé, Celia!' zei ik opgelucht, terwijl ik me naar de tafel begaf. 'Ik was al bang dat we elkaar niet meer zouden tegenkomen. Kom je hier zitten? Fred haalt wat drinken voor me.'

    Annabeth December Dewi Claire, mentor 13

    Dat het pas nu tijd was voor het diner stelde me ietwat gerust, er kwamen een paar mensen binnen, Melissande zou zo meteen ook wel komen...
    De versiering werd elk jaar erger, blijkbaar, nu de spelen nog erger werden, leek het geforceerde van de versiering te volgen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik kom aanlopen en denk dan even na, wat zal ik doen? Ik loop naar de grote tafel en zie daar een paar mensen zitten. Ik ging naast Freya zitten en glimlachte even naar haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Hey,' mompelde ik tegn Destiny, ze was dan wel vriendelijk, maar ze kwam uit een beroepsdistrict en waar ik vandaan kwam was dat gewoon eng.
    'Ik ben Freya, hoe gaat het?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Andrew Conrad Scott. || District 6.
    "Ik voor jou." De spelen zullen snel beginnen, ik zal op mijn hoede moeten zijn. Voor alles en iedereen. "Ik denk dat ik maar ga eten." Ik knik. "Ik ga ook zo eten, eerst nog opfrissen." Ik steek mijn hand op. "Doegh," Dan loop ik weg, naar het gebouw. De voorbereidingen voor het feestmaal zijn al bezig. Snel sprint ik naar boven, naar mijn kamer. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Na een snelle douche kleed ik me aan, droog mijn haar goed af, doe er gel in en bekijk mezelf in de spiegel. I'm ready.
    Ik sluit de deur van mijn kamer achter me en loop naar de grote zaal. Mijn blik glijd over de mensen, de meeste ken ik toch niet, dus kies ik een leeg tafeltje en ga rustig zitten.

    Spelmakersmededeling
    Het Capitoolsdeuntje begint te spelen. Een ijzige stilte volgt.
    Dan spreekt Ruun Blake door de megafoon.
    "Beste medewerkers, tributen en mentoren! vanwege het succes in ons vriendschapsproject met de spelen, is de verblijfstijd in het Capitoolsgebouw met 1 dag verstrengt! De tributen zullen morgen nacht, om 2 uur in de Arena aankomen. May the odds be in your favor!"
    Weer klinkt het Capitoolsdeuntje. Daarna gaat iedereen weer verder met zijn ding.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Gaat wel,' zei ik toen. 'Met jou?' Ik wist niet echt wat ik moest zeggen. Morgen zouden we elkaar toch moeten afslachten. Ik hoor het Deuntje weer en Ruud begint weer te praten. Nadat het voorbij is kijk ik even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki
    Het beroepsmeisje uit District 1 gaat bij het meisje uit district 11 zitten. Misschien was ze zo erg nog niet. Langzaam liep ik naar de tafel. Als er een mededeling is, sta ik even stil, maar als hij afgelopen is, loop ik weer verder en schuif een stoel achteruit. "Is deze bezet?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:13 ]


    Tijd voor koffie.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Mijn ogen blijven hangen bij de jongen uit district 6. Zal ik?
    Ach, waarom ook niet. Ik zet mijn haar goed, sta op en loop richting zijn tafel.
    'Mag ik bij je zitten?' vraag ik wat ongemakkelijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."