• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    'Bedankt!' reageerde ik vrolijk op haar compliment.
    Toen ze over het langere verblijf begon, werd mijn blik onmiddelijk donker. 'Het is gemeen,' verzuchtte ik. 'Ze willen ons vrienden laten worden. Het zijn nu eenmaal de 'wraak' spelen geworden, weet je nog? Veel van ons zijn sociale types en kunnen er niet tegen om zo lang alleen te zijn. Het is... het is een marteling.'
    Ik nam een slok van mijn drinken.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik leun een beetje achterover. Ze maakt vrienden. Voordelen en nadelen. Ik probeer me alleen te focussen op de voordelen. Noëmi had misschien een kans, als ze wat minder onzeker was. Ik kijk een beetje rond.


    Tijd voor koffie.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Het is gemeen,' verzucht Noëmi. 'Ze willen ons vrienden laten worden. Het zijn nu eenmaal de 'wraak' spelen geworden, weet je nog? Veel van ons zijn sociale types en kunnen er niet tegen om zo lang alleen te zijn. Het is... het is een marteling.'
    'Ik weet het, ik wil geen vrienden omdat ik weet dat we tegen elkaar moeten vechten maar alleen voel ik me depressief en geïsoleerd en volgens mij zijn er zo veel meer.'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki
    "Ze willen gewoon dat we vrienden worden." mompel ik. Ik zeg gewoon wat iedereen denkt. Mijn broodje is nog niet eens voor de helft kaalgeplukt. Op zich vind ik het niet zo erg om alleen te zijn. Vroeger was ik altijd alleen. Maar tegen vrienden vechten? Het was gewoon verschrikkelijk. Wat moet ik doen?


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik denk dat niemand blij is met de gang van zaken,' zei ik tegen haar. 'Misschien de getrainde beroeps, maar die zien het dan ook als een eer om mee te doen. Gewoonweg idióót!'
    Ik wendde me naar mijn mentor. 'Waren de Beroeps destijds ook zo? Getraind? Dat ze het een eer vonden om mee te doen met die rotspelen?'

    [Ik stop er voor vandaag mee]


    Remember to be ridiculous.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Vrienden worden die elkaar gaan afmaken,' Ik spuwde de woorden zo wat uit, ik nam een hapje van mijn brood en at het op met een frons. 'Iets wat nergens op slaat,' Ik zuchtte, de reden waarom ik geen goed contact te hebben.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Vroeger kon je ten miste nog de mensen die je haatte afmaken, maar sinds Peeta en Katniss hebben ze iets leukers gevonden, mensen die elkaar wel kunnen uitstaan laten vechten,' gromde ik. 'Ze doen niet eens meer de moeite om het te verhullen, nu zeggen ze gewoon dat het pure wraak is.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    na het ongemakkelijke gesprek met district 11, loop ik even naar mijn kamer om me op te frissen. ik trek ook iets anders aan want het jurkje zit vervelend en de schoenen zorgen voor blaren. ik pak een los jurkje en een paar slippers. dan ga ik naar de eetzaal voor het feestdiner. ik zie Andrew en Jonah aan één tafel zitten en besluit om daar maar heen te gaan. 'hoi' zeg ik 'mag ik hier komen zitten?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Annabeth December Dewi Claire, mentor 13

    Ik voelde me nogal verloren, dus ging ik maar zo dicht mogelijk bij de mentor van district 12 zitten.
    'Hey, ik ben Annabeth Claire, maar zeg alsjeblieft Dewi.' Ik haatte mijn veel te lang naam.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik knikte, 'Ben ik mee eens, ze doen all deze dingen uit wraak voor wat?' gromde ik erna. 'Ze maken ons leven korter en ook nog is een hel,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [He, nu zijn mijn mentor en mn nieuwe praatmaatje offline xD Dan maar weer met Freddie praten:D]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Bedankt voor het drankje, Fred,' glimlachte ik naar Fred. 'Wat heb jij gehaald?' Ik keek naar zijn gevulde glas en luisterde naar de muziek.
    'Wil je dansen?' vroeg ik plotseling. Ik kwam onmiddelijk overeind. 'Dansen is geweldig. Dansen is heerlijk!' Ik sprong de dansvloer op. 'Kom op, Fred!'
    Ik begon mijn lichaam sierlijk te bewegen.
    Dansen was mijn hobby. De lust en mijn leven. Als er iets was om mijn gedachtes opzij te zetten, om heerlijk bezig te zijn, was het wel dansen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:09 ]

    Frederick Smith, district 5

    Aanpassing:

    Noëmi sleurde me mee de dansvloer op, ik, de grootste kluns van heel Panem, dat zou helemaal goed komen, not!
    Toch probeerde ik wat onhandig mee te doen, maar uiteindelijk keek ik weer naar mijn schoenen, een keer zou ze beweren dat ik verliefd op die dingen was...

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:11 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Freddy voelde zich al eenzaam!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Kom op!' Ik begon te grijnzen toen hij opnieuw naar de vloer staarde. 'Wees voorzichtig, straks blijven je ogen aan de vloer plakken!'
    Ik drukte zijn hoofd omhoog, gooide mijn armen in de lucht, draaide een pirouette en danste. Danste alsof mijn leven er vanaf hing.