• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    tot mijn verbazing zoent hij terug, het laatste wat ik denk is hoe zacht zijn lippen wel niet zijn, en dan laat ik mee helemaal meeslepen in de zoen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Jonah is wel een enorme flirt hé?]

    Frederick Smith, district 5

    Dit was verkeerd, maar het was leuk om normale dingen zoals dit te kunnen doen, hoewel we concurrentie waren, we zouden het niet zo leuk mogen hebben, het was gevaarlijk.
    ik zette de gedachten opzij: 'Je bent hier goed in!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [eigenlijk wel, hé. maarja als je toch waasrschijnlijk dood gaat, zou ik hetzelfde doen ;)]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [niet lullig doen, laat mij toch!]xD;)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    ik vind het alleen maar leuk (Y)]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    'Je bent hier goed in!' zei hij.
    Ik lachte vrolijk. 'Bedankt. Ik dans altijd in District 12. Er is daar weinig vermaak. Mijn tijdverdrijf bestaat uit dansen en jagen.' Het laatste woord fluisterde ik in zijn oor, omdat ik wist dat het illegaal was.
    Ik pakte zijn hand en begeleidde hem om mij een rondje te laten draaien.
    'Tijdens de dansfeesten heb ik Erik ontmoet. Mijn vriend. We dansten altijd samen, totdat we iets voor elkaar begonnen te voelen.'
    Ik legde mijn hoofd op Fred's schouder. 'Dit heb ik gemist. It sets my mind off things.'


    [ja Jonah is echt een flirt:P]

    Freya Aprilynne, district 11

    Geschokt moet ik toekijken hoe ze hem kust. Ik had ze uit elkaar moeten houden, dit gaat zo'n pijn doen, maar dat doet het voor mij nu. Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip, veel te hard, ik proefde het bloed, maar wat maakte het uit? Ik stond op en probeerde zo handig als deze rotjurk me toestond weg te lopen, ik hoefde dit niet te zien.
    Het duurde een tijdje voor ik weer door de waas van tranen heen zag waar ik was, het trainingscentrum. Nu ik hier toch was, kon ik nog wat bijleren. Ik kalmeerde mezelf tot de snikken ophielden en begon toen te klimmen, het was niet hetzelfde als in bomen, maar het was toch vertrouwder dan de balzaal...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [omg jullie zijn echt gemeen, als ik dit toch wil;)]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Wtf, Jonah, wanneer ben je weggegaan bij Yoëlla en Andrew? ik zag je post nergens.. en trouwens, trek je niet zoveel van de rest aan.]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:47 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ik zou idd ook hetzelfde doen als ik op het punt sta dood te gaan. iig, ik ga 24 kijken dus ik reageer sloom(cool))

    [ik ben niet weggegaan lisa kwam bij ons zitten entoen gingen we dansen]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    xDesire schreef:
    [Wtf, Jonah, wanneer ben je weggegaan bij Yoëlla en Andrew? ik zag je post nergens.. en trouwens, trek je niet zoveel van de rest aan.]


    [Het is meer als grap bedoeld, van mijn kant iig :P dus trek je er maar niks van aan xD]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik beëindig de zoen even en fluister 'ik kan het niet. ik kan niet met jou een arena in want we kunnen niet allebei leven.je kunt beter naar Freya, dan zijn jullie samen gelukkig en..' wat voor onzin ben ik allemaal aan het uitkramen. 'Sorry, zo bedoelde ik het niet'zeg ik er meteen achteraan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frederick Smith, district 5

    Alweer werd ik knalrood, het werd ondertussen mijn huidskleur: kreeft. Mensen zouden echt vreemd over me gaan denken: 'de rode jongen die op zijn schoenen geilt'. Ze legt haar hoofd op mijn schouder, ik glimlach zachtjes, haar haren verbergen het grootste deel van mijn gezicht. Er is nog een stel aan het dansen, maar dan een echt stél, ze stonden gewoon te kussen.
    'Dank je, ik had echt even iets nodig om me af te leiden,' fluister ik naar haar.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Het is meer als grap bedoeld, van mijn kant iig :P dus trek je er maar niks van aan xD]

    [vanaf mijn kant ook hoor]xD


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.