• Ik heb een blog, Like A Boss. Hier post in van alles en nog wat, en jij kan meebepalen waar de posts over gaan! Door een reactie achter te laten met daarin hetgene waarvan jij wilt dat ik erover schrijf, beslis jij mee want de kans is groot dat ik er dan een stukje over plaats. Tips zijn ook altijd welkom.


    KLIK VOOR DE BLOG.


    The universal language of art.

    Darius schreef:
    Jeez, mensen. Laat haar toch, alsof jullie nooit down zijn.


    Thankyou.(:


    The universal language of art.

    Darius schreef:
    Jeez, mensen. Laat haar toch, alsof jullie nooit down zijn.

    Natuurlijk wel. Maar dan ga ik echt niet gelijk bitchen tegen iedereen :') Ik vind het maar een domme smoes.


    -

    Darius schreef:
    Jeez, mensen. Laat haar toch, alsof jullie nooit down zijn.


    Pfff, als ik down ben gedraag ik me exact hetzelfde. Oftewel ik ben even vervelend als altijd (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    (...)
    Natuurlijk wel. Maar dan ga ik echt niet gelijk bitchen tegen iedereen :') Ik vind het maar een domme smoes.


    Verlaag je dan niet tot haar niveau.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Discord schreef:
    (...)

    Pfff, als ik down ben gedraag ik me exact hetzelfde. Oftewel ik ben even vervelend als altijd (cat)


    Maar jij bent Alwin. :']


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Genius schreef:
    (...)
    Natuurlijk wel. Maar dan ga ik echt niet gelijk bitchen tegen iedereen :') Ik vind het maar een domme smoes.


    Hey, hier een wijze levensles: Je kan ook denken; ey, ze biedt tenminste haar excuses aan. Smart-ass.


    The universal language of art.

    Darius schreef:
    (...)

    Verlaag je dan niet tot haar niveau.

    Hoezo doe ik dat. Wtf heb ik nou weer gedaan :'D


    -

    (doeg)


    The universal language of art.

    Darius schreef:
    (...)

    Maar jij bent Alwin. :']


    Ehhh, meaning?

    Srsly, waarom geeft iedereen steeds vaker dat antwoord? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    OHMYZAYNx schreef:
    (...)

    Hey, hier een wijze levensles: Je kan ook denken; ey, ze biedt tenminste haar excuses aan. Smart-ass.

    Lololol 'levenslessen' van iemand die een stuk jonger is dan mij? Suuuuuuuuuure (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoezo doe ik dat. Wtf heb ik nou weer gedaan :'D


    Ik weet niet wat jij hebt gedaan, ik kijk alleen het topic door en lees de lage reactie's.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Discord schreef:
    (...)

    Ehhh, meaning?

    Srsly, waarom geeft iedereen steeds vaker dat antwoord? D:


    Dat jij gewoon bent wie je bent en dat mensen zich zorgen gaan maken als je, je anders gedraagt

    En mensen kom op, ze heeft haar excuses aangeboden en reageert nu niet meer zo dus


    Physics is awesome

    Genius schreef:
    (...)
    Lololol 'levenslessen' van iemand die een stuk jonger is dan mij? Suuuuuuuuuure (cat)


    Ja, sure ja. Dat heb je goed begrepen.


    The universal language of art.

    Best zinloos.
    Dit begon als een topic over een blog, :')


    The universal language of art.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat jij gewoon bent wie je bent en dat mensen zich zorgen gaan maken als je, je anders gedraagt

    En mensen kom op, ze heeft haar excuses aangeboden en reageert nu niet meer zo dus


    Hey! Je kent me niet!

    Lolololol, Imma famous! :D

    Betekent dit dat als ik fotos neem van mezelf onder de douche dat je ze ook op quizlet gaat zetten met de vraag of ik dat ben? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro