• Yoda schreef op 28 feb 2012 - 19:50:
    Toestemming filmwedstrijd
    Hallo Errin,
    hierbij heb je toestemming voor je filmwedstrijd (trailerwedstrijd). Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!
    Groetjes, Yoda



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 10 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor u zich inschrijft, want ik zoek enkel leden die zicht 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze trailerwedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee filmwedstrijden. In iedere ronde zal ik een story plaatsen die een trailer wenst. Aan de hand van een korte samenvatting maakt u een trailer waarvan u denk dat deze bij de story past. De auteur van de story heeft dan later recht op die trailer. De trailer die het best bij het verhaal aanleunt, krijgt op dat vlak de meeste punten.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om u nog uit te schrijven, maar dan zorg u persoonlijk voor een vervanger. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar dan kan de winnaar fluiten naar zijn beloning (oké zo crue ben ik nu ook weer niet, maar als er teveel mensen niet indienen, zal ik wel aan jullie prijzen zitten en eventueel de wedstrijd stilleggen). Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander. Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. U kan maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om uw voornaam op te geven. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik je link kan aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    nb.

    Hoe en wanneer indienen:
    U upload je trailer op YouTube en stuurt hem enkel door naar mij. Ik zal deze dan in de bijhorende story plaatsen zodat iedereen er naar kan kijken.
    Ik waarschuw 1 week - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vragen ik u:
    Wij zouden het appreciëren als u een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Nana
    Erieka
    -Eigenaars van de stories-


    Deelnemers:
    1. Jana
    8.2

    I
    2. Laura
    7.8

    I
    3. Nena
    8.3

    I


    Afvallers:
    * Alex
    * Hedwig
    * Lotte
    * Sanne


    Ronde 2

    Yoda
    Bronzen reflectie van het recht

    Verhaallijn:
    In een wereld vol corruptie en oogluikende toegestane mensenhandel, probeert een jonge vrouw haar pad te vinden. Haar doel weet ze. Wraak op de mensen die haar dwongen haar zusje te vermoorden.

    Kay is een renner, een organisatie die als onzichtbare boodschappers aangemerkt kan worden. Raver is hun baas en tegelijk misschien wel de persoon die het dichtst bij Kay staat. Na de ontvoering van haar zusje kwam Kay bij de renners terecht, met als voornaamste reden het verkrijgen van informatie over de plaats van haar zusje. Na een zoektoch van twee jaar vond Kay haar dan eindelijk. Verkracht, geslagen en in de prostitutie ingedwongen, smekend om haar leven te laten beëindigen. Kay was degene die de dolk door haar hart stootte. Ze bracht haar bloedeigen zusje verlossing.

    Toch verliet ze de renners hierna niet. Ze waren een tweede familie geworden, maar daarnaast had ze nog steeds informatie nodig. Informatie over de organisatie die haar zusje ontvoerd had. Informatie over de hoogste baas. Want als het dierbaarste in je leven je voor eeuwig afgenomen is, dan blijft er nog maar één ding over om voor te leven. Wraak op degene die haar weggenomen heeft.

    Meer info over Kay haar achtergrond.

    Daarmee bedoel ik niet dat de beelden hier per direct mee te maken moeten hebben. Daar bedoel ik alleen mee, dat ze bv geen moderne auto's of vliegtuigen, etc hebben. Natuurlijk zijn er ook moderne dingen, maar dingen zoals dat dus niet. Zijn moderne dingen van een ander soort, dus dat soort beelden je vermijden.


    Audio:
    Heart of courage - Two steps from hell. Het mag ook iets zijn die daar op lijkt, maar het moet zeker instumentaal zijn.

    Beelden:
    Als het mogelijk is, zou ik wel er iets in willen hebben over de dood van haar zusje.
    En nog een kleine opmerking; Het hoofdpersonage moet donker haar hebben, dus niet blond. Het is een meisje -gezien sommigen dat niet doorhebben.


    Tekst:
    Vier woorden moeten er maar in voor komen, in deze volgorde:
    - Verdriet
    - Woede
    - Haat
    - Wraak

    En misschien helemaal op het einde 'bronzen reflectie van het recht.'

    Deadline: 21 april 2012





    Verder wens ik iedereen veel succes en wie weet bij jij wel de beste trailermaker van Quizlet!


    Ik wil niet deelnemen, maar ik heb wel interesse in een trailer?
    Dan moet u zich hier aanmelden.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 22:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zoek je nog een jurylid?


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Zoek je nog een jurylid?
    Ik ben het nog niet zeker. De communicatie is meestal niet dat als je met andere mensen samenwerkt. Ik zie wel eenmaal de wedstrijd goed van start gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik ben het nog niet zeker. De communicatie is meestal niet dat als je met andere mensen samenwerkt. Ik zie wel eenmaal de wedstrijd goed van start gaat.


    Als je nog een jurylid zoekt, je mag me altijd vragen (:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Als je nog een jurylid zoekt, je mag me altijd vragen (:
    Ik zal het onthouden.
    Mag ik vragen uit interesse waar je allemaal op zou letten tijdens deze wedstrijd?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik zal het onthouden.
    Mag ik vragen uit interesse waar je allemaal op zou letten tijdens deze wedstrijd?


    Euhm.
    - Netheid
    - Afwerking
    - Of de kleuren matchen
    - Of het lettertype bij het geheel past


    26 - 02 - '16

    Indien je niet op tijd klaarkomt ....


    STOP HAHAHAHA.

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Euhm.
    - Netheid
    - Afwerking
    - Of de kleuren matchen
    - Of het lettertype bij het geheel past
    Niet slecht. Hier vraag ik nog enkele andere dingen, maar ik ga je daar nu niet lastig bij vallen als ik het nog niet zeker weet. Ook weet ik niet of deze wedstrijd wel zal bestaan, want als er geen deelnemers zijn, kan hij moeilijk van start gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    States schreef:
    Indien je niet op tijd klaarkomt ....


    STOP HAHAHAHA.
    Die blijft gewoon grappig en zal ik blijven gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Niet slecht. Hier vraag ik nog enkele andere dingen, maar ik ga je daar nu niet lastig bij vallen als ik het nog niet zeker weet. Ook weet ik niet of deze wedstrijd wel zal bestaan, want als er geen deelnemers zijn, kan hij moeilijk van start gaan.


    Als je het zeker weet mag je het zeggen, want ik heb net nog veel meer dingen bedacht waar ik eventueel op zou letten :3


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Als je het zeker weet mag je het zeggen, want ik heb net nog veel meer dingen bedacht waar ik eventueel op zou letten :3
    Nou kijk het is goed, maar ik hoop dat je je dan echt wel inzet voor deze wedstrijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Officiële aanmelding!

    States schreef:
    Officiële aanmelding!
    Juuj de eerste is binnen. Naam?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Juuj de eerste is binnen. Naam?

    Neem maar Alex, voor de verandering

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:55 ]

    States schreef:
    (...)
    Neem maar Alex, voor de verandering
    Haha oki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Nou kijk het is goed, maar ik hoop dat je je dan echt wel inzet voor deze wedstrijd.


    Of course (:


    HEAVYMETAL -> Merryweather :3


    26 - 02 - '16