• Ik heb een blog, Like A Boss. Hier post in van alles en nog wat, en jij kan meebepalen waar de posts over gaan! Door een reactie achter te laten met daarin hetgene waarvan jij wilt dat ik erover schrijf, beslis jij mee want de kans is groot dat ik er dan een stukje over plaats. Tips zijn ook altijd welkom.


    KLIK VOOR DE BLOG.


    The universal language of art.

    Avignon schreef:
    (...)
    Je vraagt zelf of mensen het leuk vinden hoor, lees je post nog maar eens door die je plaatste om te topic weer omhoog te schoppen (: So calm the fuck down.


    Niks om het topic omhoog te schoppen.
    Ik vraag of jje het leuk vind.
    Ik hoef geen gezeik verder.


    The universal language of art.

    OHMYZAYNx schreef:
    (...)

    Niks om het topic omhoog te schoppen.
    Ik vraag of jje het leuk vind.
    Ik hoef geen gezeik verder.

    Als mensen het leuk zouden vinden zouden ze vanzelf reageren, door zo'n reactie te vragen zorg je er alleen maar voor dat je topic hoger komt te staan en meer mensen het lezen.
    En je moet gewoon tegen kritiek kunnen, als je tegen iedereen hou je bek gaat zeggen word je nooit succesvol, want dan haat iedereen je en denken mensen alleen maar wat een trut is dit meisje :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    (...)
    Als mensen het leuk zouden vinden zouden ze vanzelf reageren, door zo'n reactie te vragen zorg je er alleen maar voor dat je topic hoger komt te staan en meer mensen het lezen.
    En je moet gewoon tegen kritiek kunnen, als je tegen iedereen hou je bek gaat zeggen word je nooit succesvol, want dan haat iedereen je en denken mensen alleen maar wat een trut is dit meisje :')


    Je kent me niet eens, hoe weet je nou dat ik niet tegen kritiek kan?
    Dat denk je alleen maar hierdoor. En als mensen mij een trut of bitch vinden, dan vinden ze dat toch lekker? Whatever, I don't give a shit.


    The universal language of art.

    OHMYZAYNx schreef:
    Hou gewoon je bek als je het niks vind?


    Dude, je wilt toch hun mening? Nou, die geven ze dus. (':


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    OHMYZAYNx schreef:
    Hou gewoon je bek als je het niks vind?

    Iemand is hier snel aangebrand ... (cat)

    OHMYZAYNx schreef:
    Hou gewoon je bek als je het niks vind?


    Heyheyhey, als je alleen positieve dingen te horen krijgt is dat LAAAAME.


    quidquid excusatio prandium pro

    OHMYZAYNx schreef:
    Hou gewoon je bek als je het niks vind?
    Jij post iets op een forum waar iedereen mag praten en waar niet iedereen het met je eens hoeft te zijn.


    Today will be Girl's Day party with you~

    OHMYZAYNx schreef:
    (...)

    Je kent me niet eens, hoe weet je nou dat ik niet tegen kritiek kan?
    Dat denk je alleen maar hierdoor. En als mensen mij een trut of bitch vinden, dan vinden ze dat toch lekker? Whatever, I don't give a shit.

    Lol sorry, dat je je zo snel aangevallen voelt (cat) vEn dat je niet tegen kritiek kan is me snel duidelijk, als je het mij vraagt. Dat kan iedereen bevestigen die dit topic leest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OHMYZAYNx schreef:
    (...)

    Je kent me niet eens, hoe weet je nou dat ik niet tegen kritiek kan?
    Dat denk je alleen maar hierdoor. En als mensen mij een trut of bitch vinden, dan vinden ze dat toch lekker? Whatever, I don't give a shit.


    Nou, het "Hou je bek" en de aangebrandheid bij kritiek geeft toch enige zwakke hints in die richting... (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Avignon schreef:
    (...)
    Lol sorry, dat je je zo snel aangevallen voelt (cat) vEn dat je niet tegen kritiek kan is me snel duidelijk, als je het mij vraagt. Dat kan iedereen bevestigen die dit topic leest.


    Praat niet over me als je me niet kent weetje?


    The universal language of art.

    Jullie kennen me niet eens.
    Fuck off.


    The universal language of art.

    Liefje, je bent twaalf. Mensen mogen best hun eigen mening hierover geven, zowel positief als negatief. Doe niet zo aangebrand en gedraag je en beetje (:

    OHMYZAYNx schreef:
    (...)

    Praat niet over me als je me niet kent weetje?

    Sorry, vergeef me dat ik kritiek op je had! Echt 912773637 maal sorry ik zal nooit meer iets over je zeggen :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Discord schreef:
    (...)

    Nou, het "Hou je bek" en de aangebrandheid bij kritiek geeft toch enige zwakke hints in die richting... (cat)

    Ja, maar die hints zie je ook alleen maar als je erg goed leest! (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    (...)
    Ja, maar die hints zie je ook alleen maar als je erg goed leest! (cat)


    en dan noem je mij een trut?
    Haha, lol.


    The universal language of art.