• Ik heb een blog, Like A Boss. Hier post in van alles en nog wat, en jij kan meebepalen waar de posts over gaan! Door een reactie achter te laten met daarin hetgene waarvan jij wilt dat ik erover schrijf, beslis jij mee want de kans is groot dat ik er dan een stukje over plaats. Tips zijn ook altijd welkom.


    KLIK VOOR DE BLOG.


    The universal language of art.

    U LIKE?


    The universal language of art.

    Coool! (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Nog steeds geen idee waar je over wilt bloggen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Het klinkt echt lame. Zo van 'Ik wil een blog, maar weet niet waarover die moet gaan.' :')


    -

    Zucht, ik heb me geregistreerd maar kan niet inloggen -__-


    To infinity and beyond •

    Genius schreef:
    Het klinkt echt lame. Zo van 'Ik wil een blog, maar weet niet waarover die moet gaan.' :')

    Ik vind dit niet like a boss. Meer to the moon.


    Shoganai i ne~

    Genius schreef:
    Het klinkt echt lame. Zo van 'Ik wil een blog, maar weet niet waarover die moet gaan.' :')


    Ex astris, sciencia

    Genius schreef:
    Het klinkt echt lame. Zo van 'Ik wil een blog, maar weet niet waarover die moet gaan.' :')

    Genius schreef:
    Het klinkt echt lame. Zo van 'Ik wil een blog, maar weet niet waarover die moet gaan.' :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is best dom dat je dat meisje gebruikt, zij is namelijk ook een blogger.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hou gewoon je bek als je het niks vind?


    The universal language of art.

    OHMYZAYNx schreef:
    Hou gewoon je bek als je het niks vind?

    Je vraagt zelf of mensen het leuk vinden hoor, lees je post nog maar eens door die je plaatste om te topic weer omhoog te schoppen (: So calm the fuck down.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het best een leuk idee :9~!

    OHMYZAYNx schreef:
    Hou gewoon je bek als je het niks vind?

    Pardon :'D Doe eens niet zo aangebrand, als je niet tegen kritiek kan dan moet je maar geen blog beginnen.


    -