• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester
    - MissDreams Roseline Malfoy


    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    Have fun ;3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 11:55 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    Doordat James een van de twee jongens had uitgeschakeld kreeg ik de kans om vliegensvlug mijn toverstok te pakken en die op de overgebleven jongen te richten. Hij lachte hard.
    'Zo, zo? Gaat het eerstejaars kindje mij een lesje leren? Kom maar op!' zei hij sarcastisch.
    De woede borrelde zo in me op dat ik zonder enige waarschuwing 'Paralitis!' schreeuwde waarna hij net zoals zijn vriend verlamd op de grond viel.
    'Wat was dat?' vroeg ik aan James.

    Albus Severus Potter
    'Hé ik hoorde hier.... JULLIE HEBBEN ZOMAAR ZONDER MIJ GEVOCHTEN?' teleurgesteld schudde ik mijn hoofd.
    'Lily je weet dat je altijd dingen als deze aan mij moet overlaten jij bent veel te aardig om een goed gevecht te starten je moet ze eerst goed pijn doen voordat je ze verlamt heb je dat wel gedaan?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik sta nog niet in de lijst o.o kan ik wel alvast beginnen??]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Xenevere Charlie Emilus
    Ineens hoorde ik allemaal gerumoer. Ik draaide me om, naar de kant waar het geluid vandaan kwam. Snel rende ik ernaartoe, en ik zag verschillende jongens op de grond liggen, omringd door Lily, James en Albus. Ik zag Guinevere ook aan komen rennen. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik geschokt."

    {Weet je wat ik nu pas zie:
    Guinevere: Gwineveer
    Xenevere: Kseneveer
    :D}


    Tijd voor koffie.

    MissDreams schreef:
    [Ik sta nog niet in de lijst o.o kan ik wel alvast beginnen??]

    Sorry ik was hem vergeten erbij te zetten je staat er nu bij so Welcome :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James
    'Er waren hier een paar mafkezen en ze daagde mijn zusje uit. Dat was het. Maar alles goed met jou Char?' zei hij en liep naar haar toe.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 17:44 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Roseline Malfoy~

    Ze loopt door de gangen en haar donkere krullende haren wapperen achter haar aan. Haar blauwe ogen kijken rond en een zucht verlaat haar mond. Er staan allemaal leerlingen in de gang en kijken haar aan. Het was een schande. Zij, een Malfoy, die in Ravenklauw zit. Tuurlijk woekerde er haat in haar, maar er was een probleem. Haar moeder weigerde echter dat er nog een kind in Zwadderich zou komen. En zo zij het. Zij uitgerekend zij kwam in Ravenklauw. Haar moeder had haar zin hoor. Ze gromt zacht en kijkt even een paar leerlingen aan..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik knik afwezig. "Ja.. Ja alles is... oké." ik ontwijk zijn ogen. Ik ben geen goede leugenaar. Guinevere geloofde me ookal niet. Eigenlijk wil ik het liefst weglopen, en mezelf oprollen tot een klein bolletje, maar het kan niet, ik kan het niet maken zomaar weg te lopen, dus richt ik me op Lily; "Alles oké?" vraag ik.


    Tijd voor koffie.

    [Welcome :D]

    Lily Luna Potter

    'Ik raakte in paniek, oké Al!' zei ik tegen mijn broer.
    'Alles oké?' vroeg Charlie.
    'Met mij wel hoor. Ik kan alles aan! De vraag is of het wel met jou gaat... je hebt een beetje een wazige blik... teveel gedronken?' vroeg ik haar.

    Xenevere Charlie Emilus
    Nou, eigenlijk dronk ik nooit, maar het was een goede smoes.
    De bossen waren eigenlijk superinteressant, en ik bleef ernaar kijken. "Ja, denk ik," zeg ik, en word rood. Gelukkig heb ik zo de smoes dat ik bloos. Lanchend kijk ik naar Lily. "Heb je ze al ondervraagd?" vraag ik aan Lily en James, Albus en de rest.


    Tijd voor koffie.

    [Ik denk dat ik nog een personage aan ga maken, aangezien het topic nogal weinig personages bevat...]

    Lily Luna Potter

    'Aha, dat verklaart veel...' mompelde ik tegen Charlie, alleen vond ik haar gedrag alsnog ietwat eigenaardig maar ik besloot er niet verder op in te gaan. 'Ja, goed idee,' zei ik vervolgens, om aan te geven dat ik het met Charlies voorstel eens was. 'Detentio,' mompelde ik eerst zodat de twee mannen in zwarte touwen werden gewikkeld waarna ik 'Enervatio' zei. De man die mij net nog had zitten uit te dagen keek me nu met twee ogen die uitpuilden van woede aan. Ik glimlachte bij het aanzicht dat hij even van zij stoel was geblazen doordat een twaalf-jarig meisje hem had uitgeschakeld. 'Wie zijn jullie, en wat hebben jullie hier te zoeken?' mijn stem klonk kil en gevoelloos.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 23:34 ]

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik kromp even ineen door de kilheid in Lily's stem. Ik keek naar de jongens. Hun ogen flitsten rond. Een jongen opende zijn mond...


    Tijd voor koffie.

    {REAGEEEEEEEEEER}


    Tijd voor koffie.

    James [jullie mogen mij heus wel een gb sturen hoor xD]
    'Char, KIJK MIJ AAN.' ze3i hij en pakte haar gezicht en keek haar aan. James keek haar bruine ogen aan en keek haar aan met gevoel.
    'Je hebt niet gedronken Charlie. Wat wil je? En nu zeg je het me.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.