• Het verhaal is grotendeels gebaseerd op het video-spel Prince of Persia: The Sands of Time, en volgt een prins genaamd Dastan (Gyllenhaal) die samen met zijn rivaal Prinses Tamina (Aterton) de machtige vizier Nizam (Kingsley) moet stoppen om het verspreiden van het zand der tijd tegen te gaan.

    Trailer.
    Zelfde makers van POTC.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jullie hebben geen filmsmaak :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat een moeilijke namen ;o Maar als hij van de makers van POTC is, ga ik hem misschien (ooit) wel eens bekijken.
    En ik heb wél filmsmaak. :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Prince of Persia was geweldig!
    nu een van mijn favoriete films (:


    I love Marshawk

    Die wil ik zo graag gaan zien,alleen mijn vader nog over halen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En of ik die wil gaan zien! Van de makers van POTC, dat moet goed zijn (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ben normaal niet zo heel erg weg van fantasy, maar dit lijkt me wel boeiend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Normaal kijk ik niet zo heel graag fantasy, maar deze film lijkt wel gaaf.(nerd)


    Only losers can act the way you do

    Die film is kk ziek te gek ik wil wel zien maar ben te vaak naar bios gegaan. die film is een aanrrader

    Die film wil ik echt zó graag zien maar dat gebeurt wss pas na mijn repetitieweek D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die wil ik zo graag zieeennn =D


    dream, dare, fly!

    Ik heb de film gezien ^^.
    De film is echt mooi gemaak.
    Ik raad jullie hem echt aan.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wie zegt hier dat we geen filmsmaak hebben (6). Deze film heb ik al zolang op 't oog. Wij hadden hier in mijn kindjaren altijd zo'n spel van. Echt zo'n heel pixelig spel :'D Maar wel gaaf tho'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Draait hij in de bios?
    Zo ja; dan haal ik mijn vriend even over. ;D


    Scream for mercy!

    IK HEB HEM GEZIEN!

    Ik ben helemaal fan van Jake en Gemma !

    Gemma speelt trouwens ook een prinses in clash of the titans!


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Beelzebub schreef:
    Draait hij in de bios?
    Zo ja; dan haal ik mijn vriend even over. ;D


    Ja hij draait in de bios^^.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.