• Hallo allemaal!
    Ik heb toestemming om te beginnen =) dus dat doen we maar.
    oké eerst ga ik de regels even duidelijk opschrijven, lees dit eventjes door voordat je je inschrijft.
    Regels:
    - Bedenkt goed of je, je inschrijft want uitschrijven mag niet meer, anders wordt het een troep.
    - Geef geen kritiek op het werk van een ander, behalve als het opbouwend is. Iedereen heeft een kans, die moet je niet verpesten.
    - Lever je werk op tijd in en als je uitstel nodig hebt geef je dat minimaal 24 uur voor de inlever tijd in.
    - geef gebruikersnaam wijzigingen altijd door, dat is overzichtelijk
    dat lijkt me redelijk, niet?

    Oké nu nog een paar andere dingen over de wedstrijd zelf:
    - Je hebt voor elke opdracht vijf dagen de tijd
    - Er kunnen maximaal 20 mensen meedoen.
    - Je krijgt in totaal 100 punten (zie hieronder punten telling) deel dit door 10 en je hebt je cijfer.
    - Er zullen maximaal 8 ronde's zijn.

    de puntentelling:
    - Je krijgt 25 punten voor originaliteit (makkelijk verdiend!)
    - Je kunt maximaal 10 punten krijgen voor spelling.
    - Je kunt 15 punten krijgen voor het aantal woorden, dit wordt in de story aangegeven(een link staat onderaan)
    - Je krijgt 30 punten voor de opdracht: Heb je het goed volbracht?
    - Je krijgt 20 punten voor opbouw
    ^in totaal 100 punten dus.^

    de lijst met mensen die meedoen:
    1- Leucosia

    2- Neith
    opdracht 1
    3- Tjiftjaf
    opdracht 1

    4- Sonnet
    Opdracht 1

    5- Walcottx1D
    uitstel 23-12
    6- flowerish

    7- SweetNiallx
    opdracht 1

    8- XAmore

    9- Coockies
    Opdracht 1

    de story:[url] http://www.quizlet.nl/stories/103908/story-voor-de-schrijfwedstrijd/[/url]

    De inschrijving is gesloten!
    veel schrijfplezier =)

    De tweede opdracht:
    Opdracht:
    Een roman of comedy schrijven

    Hoe ga je dit doen?
    Je hebt de keuze uit twee genres. dit zijn twee verschillende opdrachten, maar je kunt kiezen je hoeft dus niet beide te doen. er is ook keuze uit een combinatie.

    Romantiek:
    Je schrijft een roman (zet wel even de leeftijdskeuring erbij.)
    Dit mag alle leeftijden zijn AL, 12+ of 16+ er hoeft niet alleen maar romantiek in te zitten.
    het kan bijvoorbeeld zijn dat mensen elkaar ontmoeten en verliefd zijn maar ook dat ze elkaar al een tijdje kennen en hun eerste kus hebben, en ga zo maar door.
    je schrijft minimaal 300 en maximaal 1000

    Comedy:
    Je schrijft een comedy (dit is een lastige opdracht voor sommige mensen, bedenk of je het wel wilt anders is het zonde van de punten.)
    je kunt er van alles in gebruiken, iemand die naar het circus gaat en clowns op een leuke manier beschrijven of iets totaal anders.
    je schrijft minimaal 300 woorden en maximaal 1000

    Combinatie:

    Natuurlijk kun je ook een combinatie van deze twee mogelijk, hier kun je van alles mee.
    ook voor deze opdracht geld: minimaal 300 en maximaal 1000 woorden.

    De uiterlijke inleverdatum is 29-12-2012

    Veel schrijfplezier =)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 17:00 ]


    If you was all I have, what do I have now?

    Mag ik meedoen? :)


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Ik doe mee!
    Heb er zin in!


    Never forget who you are

    Count me in! (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Lijkt mij wel weer eens leuk, ik doe mee.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn topics (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Amaterasuu > Leucosia


    "Do you believe monsters are born or made?"

    I'm in! Nu begint mijn toetsweek wel morgen, maar hij is bijna afgelopen als de wedstrijd begint, zit wel goed, denk ik zo.


    Intersectional feminist

    Upje voor meer deelnemers (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    oke ik doe mee.


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Ik wil ook wel meedoen. (: Ik heb volgende week wel nog stage en twee proefwerken, maar dat moet lukken. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kan ik nog meedoen ?x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Misschien is het handig als je de eerste opdracht ook in dit topic zet, want sommige mensen kijken niet altijd bij de story^^


    Never forget who you are

    Moet ik hem vanfdaag inleveren, of morgen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kan ik het maximale uitstel hebben? Want ik had afgelopen week 4 toetsen, morgen schoolfeest waarbij ik in de organisatie zit waardoor ik tot 2 uur op school zit en ik moest ook huiswerk maken :3


    Never forget who you are

    Oh gut, hoe zeg ik dit; ik weet dat ik me niet uit mag schrijven, maar ik kan je verzekeren dat ik niks in zal leveren, het spijt me. Ik dacht dat het toch wel uit zou komen, ondanks dat ik toetsweek heb, dat ik zo veel vrij zou zijn dat ik wel tijd had om te schrijven, maar die tijd heb ik harder nodig dan gedacht. Het spijt me, ik heb nu echt te veel aan mijn hoofd. Ik schrijf me hierbij uit - als dat kan - en ja, anders moet je mij maar gewoon laten afvallen of zo, want ik lever niks in. Ik voel me hier best lullig over, maar het is niet anders. Mijn cijfers tellen allemaal mee voor m'n eindexamen dus op zich wil ik wel even m'n best doen om het te halen.

    winterdays > flowerish, overigens.


    Intersectional feminist