• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester
    - MissDreams Roseline Malfoy


    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    Have fun ;3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 11:55 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik wendde mijn blik af van de jongen, en keek naar Ian die net aangelopen was. Ik wreef het briefje glad, in mijn zak, en verkreukelde het weer. Ik liet het niet los. "Laat het gaan." zeg ik. "I-ik stel me aan." zeg ik. Als ze het vergaten, zouden zij niet in de problemen komen.


    Tijd voor koffie.

    James
    Hij liep naar Charlie toe en zoende haar innig. Liet haar weer los en keek haar in de ogen.
    'Char...Je moet nu vertellen wat er is. Zeg me niet dat er niets is. We zijn samen en ik heb nu geen plezier, dus hij kan niet verpest worden.' zei James laag. James tilde haar op en liet haar nu tegenover hem staan en zodat ze hem kon aankijken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.



    zo romantisch is het :9~

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 13:37 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik keek weg, want ik wist dat ik geen goeie lieger was, "Ik kan het niet vertellen," zei ik zacht. Wat kon ik anders zeggen? Ik zou hem in gevaar brengen. En Lily. Misschien zou hij wel een hele groep jongens meenemen, om hen aan te vallen. Ik deed een stap achteruit. Dan maar in mijn eentje. "I-ik ga terug naar het kasteel." zei ik.


    Tijd voor koffie.

    [ik moet nu wel gaan,,, doei xxx]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'Char! Ik vind dit niet meer kunnen ,maar ik begrijp je...' zei hij en gaf haar een kus en liep naar het kasteel toe. Toen hij daarheen liep zag hij Ian. 'He, Ian! Gaat het goed?' zei hij en hij knikte.
    James liep naar de common room en ging uitgebreid zitten op een stoel en keek voor zich uit.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Kom op --'
    Ik wil schrijven :)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik zag Charlie huilend voorbij rennen en ging haar snel achterna. Na -voor mijn gevoel- het halve kasteel af te zij geronnen pakte ik haar schouder vast en stopte ze langzaam met rennen.
    'Charlie...' ik leunde even op mijn knieën om weer een beetje te kunnen ademen mijn conditie was niet bepaald perfect. 'Wat is er aan de hand?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    James was weg, en de rest ook. Even was ik in mijn eentje in de sneeuw. Een lichtflits van weerkaatste zon, liet me weer terugvliegen naar de werkelijkheid. Even keek ik schichtig om me heen. Niemand te vinden. Niet zo slim. Snel rende ik weg. Toen ik merkte dat ik achtervolgd werd, rende ik zo snel als ik kon. Ik hoorde voetstappen achter me, en ik rende harder. Na een tijdje werd ik moe, en stopte ik. Mijn toverstok hield ik in mijn hand, en ik draaide me om. Natuurlijk, ik was niet bestand tegen zijn spreuken, maar het was wel een afleiding, "Als-" begon ik, maar het was hem niet. Het was Guinevere. Langzaam liet ik mijn toverstok zatten, en wreef mijn tranen uit mijn ogen. "'Wat is er aan de hand?" vroeg ze, hijgend. "Niets," en ik antwoordde naar de grond. Dat geloofde ze nooit. Ik had haar nota bene bijna behekst.


    Tijd voor koffie.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ja dat is bijna net zo geloofwaardig als James die vrijwillig zijn huiswerk maakt.' ik wachtte even om te kijken of er ook maar een teken van een lach op haar gezicht kwam maar toen het toch niet kwam verdween mijn lach ook bijna gelijk. 'Kom op je kan het mij wel vertellen, ik zal ht niet verder vertellen en misschien kan ik je wel helpen?' ze keek bang naar me op en opende aarzelend haar mond....


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jammer dat het uitsterft :(


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ik zou wel verder willen gaan maar niemand reageert D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik kan niet reageren :(


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik probeerde Charlie achterna te rennen maar werd ineens stevig bij mijn armen gegrepen en naar achteren getrokken. Ik spartelde verwoed tegen en wilde net gaan gillen toen een hand zich om mijn mond sloeg.
    'Stil, rot kind!' siste een stem.
    Verontwaardigd probeerde ik hem een por in zijn maag te geven en met succes ook, alleen liet hij me niet los. Ik deed pogingen om naar mijn toverstok te graaien maar ik werd plotseling door nog een paar handen die mijn polsen tegen elkaar drukten. Wat was er in Merlijns naam aan de hand?
    'Neem haar mee!' siste een tweede stem.

    James
    hij hoorde wat buiten en rende erheen. hij zag 2 jongens en pakte zijn stok.
    'Paralitis!' riep hij en en 1 van de jongens viel op de grond. 'Wat doen jullie in hemelsnaam met mijn zusje!'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.