• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester
    - MissDreams Roseline Malfoy


    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    Have fun ;3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 11:55 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    Als een klein hoopje ellende zakte ik in een stoel. Ik wilde niet alleen ergens naartoe lopen. Ineens zag ik Lily de trap aflopen, met een heel gevol. Ze waren allemaal hyper. Wat was er aan de hand?


    Tijd voor koffie.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Daar is Charlie trouwens.' ik wees naar haar terwijl ze ineengedoken op een stoel zat. Toekijkend hoe Lily en de andere van haar slaapzaal rumoerig naar beneden kwamen.
    'Happey birthday Lilypily.' ik stond op en gaf haar een knuffel. Wat was ik toch slim dat ik dat had onthouden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Potter
    Hij draaide zich om en zag eerst Lily. James liep er heen en tilde haar op en draaide rondjes.
    'Gefeliciteerd Lily!' en liet haar weer los zodat d'r vriendinnen mogen hebben. Charlie zat daar nog en liep erheen.
    'Wat is er Char?' James pakte haar hand en tilde haar op. 'Oke je moet me nu zeggen wat er aan de hand is. Is het een jongen of is het een droom of ben ík het?' zei hij rustig maar ook weer nerveus. Hij liet haar zakken en ging ook op de grond zitten naast haar.
    'Zullen we maar gaan eten dan?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Dank je, Gwen! Dank je, James!' lachte ik. Het viel me op dat Charlie ineengedoken in een stoel zat. James liep naar haar toe en trok haar omhoog. Het was grappig hoe zorgzaam James soms kon zijn. Ik voelde de kleine aandrang om naar ze toe te lopen, maar iets vertelde me dat Charlie het wel met James zou redden.
    'Kom op, Lils!' zei Carmen op dat moment terwijl ze me de Common Room uittrok.
    Ik denderde samen met mijn vriendinnen de trap af op weg naar de Great Hall.

    James
    Hij nam haar mee naar de great hall en gingen zitten. James pakte al 4 bolletjes en smeerde ze met smeerkaas. 'Wil je ook een bolletje Char?' vroeg hij maar ze knikte nee en staarde voor haar uit.
    James zwaaide met zijn hand voor haar gezicht en toen ze keek glimlachte hij. 'Je moet mij wel alles vertellen he? Ik kan je helpen namelijk.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik glimlachte naar James. "Nee, er is echt niks aan de hand.", slechte leugenaar ben ik. Ik pakte een broodje, en legde hem op mijn bord. Ik had er niet eens zin in. Langzaam begin ik er stukjes vanaf te pulken. Als Lily binnenkomt, loop ik naar haar toe. "Gefeliciteerd!" zeg ik als ik voor haar sta. ik denk aan het cadeautje dat ik gekocht heb. Een mok met snoep, met haar favo's. Hoe laat komt de post? Ik ga weer zitten, als de uilen aan komen, en het gekraai door de zaal echoed.


    Tijd voor koffie.

    [ik ga :(]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Bedankt, Charlie!' zei ik toen ze me feliciteerde. 'Wow, als je jarig bent, ben je beroemd!' lachte ik terwijl ik tussen Sarah en Carmen en tegenover James en Charlie plaatsnam. Plotseling klonk er het luide gekras van de tientallen uilen die de Grote Zaal binnen kwamen vliegen. Nanique plofte voor mij neer met een stapel enveloppen en een paar pakjes aan haar poot. Het verbaasde me dat ze dat allemaal heeft kunnen houden. Ik maakte de enveloppen en pakjes los en pakte een stuk spek van James' bord om die vervolgens aan Nanique te geven.
    'Hee!' protesteerde hij maar ik negeerde hem.
    Ik merkte meteen een pakje op met Charlies naam erop. Ik maakte het enthousiast open en ontdekte een gave mok gevuld met snoep.
    'Wow, bedankt, Charlie!' zei ik blij.

    Xenevere Charlie Emilus
    "You deserve it." zeg ik glimlachend tegen Lily. "Nogmaals gefeliciteerd.", Ik glimlach, en geef pak een schoon bordje, voor Luna, die ongeduldig aan mijn oor zit te knabbelen. Glimlachend vul ik het met toast, spek, beetje ei en nog wat bacon, en geef het aan haar. Ook zet ik een glas Jus voor haar neer, voor als ze dorst heef. Ik zet haar op de rand van het bord, om duidelijk te maken dat het voor haar is, ze geeft mij een opgewonde dankbare pik op mijn hand en begin te smullen. Zelf heb ik geen honger. Straks beginnen de lessen, maar ik durf niet alleen over de gangen. "Wat hebben we het eerste uur?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:04 ]


    Tijd voor koffie.

    James
    'He, Lily ik heb honger! ach laat maar ik opak wel een nieuwe.' zei hij en zag zijn uil Lua op hem afvliegen en viel op zijn hoofd waardoor hij achterover viel.
    'Lua ik hoop dat je wat belangrijks hebt meegenomen.'
    'Oeh, Oeh.' en Lua zat op zijn borst en liet een Rol Perkament vallen. James ging opstaan en ging zitten. 'Bedankt Lua.' en gaf een reepje spek en Lua vloog weer weg als sneeuw voor de zon.
    'Ehm we hebben het eerste uur volgensmij voorspellen uit een bol dat we elkaar mogen.' zei hij lachend en gaf haar en schouderklopje. James at nog een broodje en stond op. Pakte Charlies hand en nam haar mee, want hij had al het gevoelo dat ze toch niet meer ging eten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    dit is James nog :3


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [people, ik dacht dat het zaterdag was? :S]

    [schrijf nou maar gwn dat je op maandag jarig bent xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [nee, schrijf jij nou maar gewoon dat we geen lessen hebben. Zo kan ik het ook zeggen (nerd)]

    James
    'Ehm James, het is niet maandag he?' zei Charlie waardoor ze stopte.
    'Oh was ik helemaal vergeten!' zei James en ze gingen op een bankje zitten. James deed een arm over haar schouders en ging tevreden leunen.
    'Wat zullen we dan doen deze mooie winterse dag? Wandelen?' vroeg Charlie terwijl James haar kuste op haar lippen en opstonden.
    Charlie knuffelde hem terug en liepen hand in hand naar buiten. 'Oh moeten we geen muts en sjaal halen?' 'Ja dat is een goed plan, Charlie.' en ze rende naar hun kamers en liepen weer terug naar buiten met hun muts en sjaal.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.