• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    Ik deed mijn ogen open en zoende terug.

    [een normaal iemand heeft zijn ogen dicht tijdens het zoenen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [een normaal iemand heeft zijn ogen dicht tijdens het zoenen ;P]

    [Why the hell should i know? x"d]

    [Omdat ik je het nu vertel ;D]

    Serena Scott

    Ik stopte eventjes en keek hem aan. Ik teken op zijn rug een groot hartje en ik glimlachte naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik lachte. 'Ik ben voor jou een kussen en tekenblok in één, of niet?'

    Serena Scott

    'Ik ben voor jou een kussen en tekenblok in één, of niet?' lachte hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien,' zei ik zachtjes. Ik ging van zijn schoot af en ging op mijn buik liggen, op het gras. Ik leunde op mijn elleboog en legde mijn hoofd op mijn handen. Ik keek naar de regen en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zijn ze nog buiten?]

    [Nee in de hut, want het regende weet je nog? Ze waren even buiten, maar waren toen weer naar binnen gegaan ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [No, i don't remember x'd Ik was aan m'n werkstuk aan het werken, dus het enige wat ik weet is planking, 8 maart en dat ik Japans wil leren.]

    [Haha xd maar ze zijn dus in de hut ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké.]

    Mason Jaden Martin
    Ik verveelde me. Je kon ook zo lekker veel doen in de regen.
    Ik ging naast Serena liggen en keek ook naar buiten.

    Serena Scott

    Ik keek naast me en zag dat Mason naast me was komen liggen. Ik glimlachte en drukte een kusje op zijn wang. Ik keek weer naar buiten. 'Zal het een slim idee zijn als ik zo door de regen ga lopen?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik denk het niet. Tenzij je weer zeiknat wil worden en het ijskoud wil hebben.' Het was niet dat ik het leuk vond om steeds nat te worden, elke keer dat ik in de regen stond.

    Serena Scott

    'Ik denk het niet. Tenzij je weer zeiknat wil worden en het ijskoud wil hebben,' zei hij en keek hem aan. 'Dan heb ik een reden om tegen je aan te kruipen,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Dat mag je ook wel zonder reden, hoor,' zei ik. Ik dacht na. 'Als ik niet zo'n flapuit was, was dit allemaal nooit gebeurt, hè?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt