• YES, mijn crush en ik moeten echt voor elkaar voorbestemd zijn! _O_
    Hij heeft namelijk een foto gemaakt van "Arbeit macht Frei" en op zijn FB gezet. En laat mij nu net een soort van fascinatie voor die dingen te hebben. :'D
    We zijn voor elkaar gemaakt. Oooo, nu kan ik waarschijnlijk ook mijn tactieken bespreken hoe ik de wereld ga overnemen. :Y)
    Dan ben ik de nieuwe Adolfina Hitler en hij mijn Evert Braun! *O*

    TEEHEE. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha, ik had stiekem de neiging om op een 'vind ik leuk' knopje te klikken :'D
    Moet je reageren dan op die foto! Wie weet komt er een geweldig gesprek van


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    The level of crazy is off the charts, but congratulations _O_

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:46 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, geweldig. Contact zoeken jij! :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Archer schreef:
    The level of crazy is off the charts, but congratulations _O_


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wandering schreef:
    Haha, geweldig. Contact zoeken jij! :')


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Archer schreef:
    The level of crazy is off the charts, but congratulations _O_

    Eigenlijk hoort dit bij het gedeelte "Ontspoord", maar aangezien die niet bestaat...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    'Dan ben ik de nieuwe Adolfina Hitler en hij mijn Evert Braun!' Hahah, hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen. Nou ik zou zeggen; Ga ervoor! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Eigenlijk hoort dit bij het gedeelte "Ontspoord", maar aangezien die niet bestaat...

    Zo zou er eentje moeten bestaan, though...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dit echt leuk Annabeth :3. Nu kan ik je tenminste ergens mee plagen : D
    The person I reaaaaaally like, is a photographer. And he loves old school gameboys :D. AND ZELDA!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mhihi, ik vind dit zo leuk he :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zo zo. *Herinnert zich hoeveel keer Annabethje zei dat ze geen vriendje wilde* Me likes.
    Invite me to your wedding!
    After you took over the world, of course.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negligible schreef:
    Haha, ik had stiekem de neiging om op een 'vind ik leuk' knopje te klikken :'D
    Moet je reageren dan op die foto! Wie weet komt er een geweldig gesprek van

    Hmm, op school weet niemand af van mijn "ambities". Lijkt me dan een beetje apart als ik dan ga reageren met: "Wauw, wat een geweldige uitspraak toch!"
    Kuch. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    Zo zo. *Herinnert zich hoeveel keer Annabethje zei dat ze geen vriendje wilde* Me likes.
    Invite me to your wedding!
    After you took over the world, of course.

    Nee, hij wordt mijn partner in crime. In het leven van een dictator kan geen sprake zijn van liefde.
    Ook al ziet hij er ontzettend lekker uit, though. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Epic.
    Ik heb een pop aan een galg met het Duitse 'verrader' eronder gezet voor school gemaakt _O_. Tijdens de presentatie leidde het wel tot discussie :'D.
    Maar zodra je een nieuwe zuivering van het Arische ras gaat afkondigen is het oorlog (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Hmm, op school weet niemand af van mijn "ambities". Lijkt me dan een beetje apart als ik dan ga reageren met: "Wauw, wat een geweldige uitspraak toch!"
    Kuch. :'D


    Ik volg jou liever dan mijn leraren. Lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!