• Weet iemand misschien een veilige site waar je Sims 3 kan downloaden? De volledige versie, liefst.
    En met veilig bedoel ik zonder er virussen en spam bij te krijgen :3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nope.
    Kan je dat eigenlijk wel downloaden?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nope, iduno D:
    Maar ik zou hem gewoon kopen, heb ik ook gedaan (: Dat is één keertje betalen en dan ben je zeker van veiligheid en alles, en je hebt er veel plezier aan ;]


    Alis volat propriis.

    via piratebay geloof ik, maar dan moet je wel een heel gedoetje uitvoeren en daar snap ik dus niets van. & ik zou hem inderdaad gewoon kopen als je m zo graag wilt (:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:42 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Trilogy schreef:
    Nope, iduno D:
    Maar ik zou hem gewoon kopen, heb ik ook gedaan (: Dat is één keertje betalen en dan ben je zeker van veiligheid en alles, en je hebt er veel plezier aan ;]


    Tell me about it, stud.

    Trilogy schreef:
    Nope, iduno D:
    Maar ik zou hem gewoon kopen, heb ik ook gedaan (: Dat is één keertje betalen en dan ben je zeker van veiligheid en alles, en je hebt er veel plezier aan ;]


    comfort in c h a o s

    Flemish schreef:
    Nope.
    Kan je dat eigenlijk wel downloaden?



    Ja hoor, m'n vriendje heeft laatst Skyrim en WoW gedownload. Dus als het m't die games gaat moet het ook et de Sims lukken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Corvette schreef:
    via piratebay geloof ik, maar dan moet je wel een heel gedoetje uitvoeren en daar snap ik dus niets van. & ik zou hem inderdaad gewoon kopen als je m zo graag wilt (:


    Piratebay is platgelegd.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Trilogy schreef:
    Nope, iduno D:
    Maar ik zou hem gewoon kopen, heb ik ook gedaan (: Dat is één keertje betalen en dan ben je zeker van veiligheid en alles, en je hebt er veel plezier aan ;]


    Ik heb Sims 3 op xbox, maar m'n hondje is op de een of andere manier aan de disc geraakt en nu is ie zo beschadigt dat het spel niet meer wilt starten. D:
    En ik ben niet van plan om nog eens €50 euro eraan uit te geven.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Gewoon kopen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Trilogy schreef:
    Nope, iduno D:
    Maar ik zou hem gewoon kopen, heb ik ook gedaan (: Dat is één keertje betalen en dan ben je zeker van veiligheid en alles, en je hebt er veel plezier aan ;]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    skinwalker schreef:
    (...)

    Piratebay is platgelegd.
    bij mij doet ie het gewoon nog?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je zou hier eens op kunnen kijken:
    klikos
    Ik zou hem btw kopen als ik jou was, dan weet je zeker dat alles goed is.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:49 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Trilogy schreef:
    Nope, iduno D:
    Maar ik zou hem gewoon kopen, heb ik ook gedaan (: Dat is één keertje betalen en dan ben je zeker van veiligheid en alles, en je hebt er veel plezier aan ;]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geen idee, maar het kan zijn dat, als je het gedownload hebt, je pc heb nog altijd niet gaat opstarten omdat'ie weet dat het geen officiële versie is, althans, dat had ik bij 'na middernacht'.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De volledige versie kan je niet downloaden ^^ EA heeft opzettelijk de niet volledige versie van de Sims laten lekken (: Als je Sims 3 bedoelt tenminste ^^


    "I shut my eyes in order to see.'