• YES, mijn crush en ik moeten echt voor elkaar voorbestemd zijn! _O_
    Hij heeft namelijk een foto gemaakt van "Arbeit macht Frei" en op zijn FB gezet. En laat mij nu net een soort van fascinatie voor die dingen te hebben. :'D
    We zijn voor elkaar gemaakt. Oooo, nu kan ik waarschijnlijk ook mijn tactieken bespreken hoe ik de wereld ga overnemen. :Y)
    Dan ben ik de nieuwe Adolfina Hitler en hij mijn Evert Braun! *O*

    TEEHEE. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En waarom vindt iedereen dit leuk? D: Ik voel me bedreigd! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Archer schreef:
    The level of crazy is off the charts, but congratulations _O_


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Shogun schreef:
    Epic.
    Ik heb een pop aan een galg met het Duitse 'verrader' eronder gezet voor school gemaakt _O_. Tijdens de presentatie leidde het wel tot discussie :'D.
    Maar zodra je een nieuwe zuivering van het Arische ras gaat afkondigen is het oorlog (baby).

    Naah, ik wil gewoon de wereld overnemen. Ik heb niet echt problemen met rassen. :Y)
    Nou ja, misschien ga ik wel een beetje plagen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Nee, hij wordt mijn partner in crime. In het leven van een dictator kan geen sprake zijn van liefde.
    Ook al ziet hij er ontzettend lekker uit, though. :9~

    Of course, hij moet zich alleen op de achtergrond houden tijdens de hoogtijdagen van je wereldheerschappij en zich met je verenigen als de Russen straks jullie bunker overhoop schieten en jullie verkoolde lijken aantreffen :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    WALD0RF schreef:
    En waarom vindt iedereen dit leuk? D: Ik voel me bedreigd! D:


    Omdat dit leuk is. Je bent een stapje dichterbij je vriendje : D. Ik heb echt no-life gesprekken met dingetje, je weet wel. Zo van: "Kut, mijn camera is kapot...". Hij zo: " 'T zal de shutter wel zijn.". En dan een tijdje stilte en dán: "Ik ga even douchen." (Ik dus) en dan reageert hij met: "Goed idee, kan ik er nog bij? Ik moet ook douchen... BRB."
    Gevolgd door een hele discussie over shampoogebruik, haarkleur - wat weer uitdraait op een gesprek over roodharigen en sproeten - en dat draait weer uit op een gesprek over zijn zelfhaat jegens zijn sproeten... Echt, no-life relationship x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jonsu schreef:
    'Dan ben ik de nieuwe Adolfina Hitler en hij mijn Evert Braun!' Hahah, hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen. Nou ik zou zeggen; Ga ervoor! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shogun schreef:
    (...)
    Of course, hij moet zich alleen op de achtergrond houden tijdens de hoogtijdagen van je wereldheerschappij en zich met je verenigen als de Russen straks jullie bunker overhoop schieten en jullie verkoolde lijken aantreffen :D.

    Noh, wat een positieve toekomst! :'D
    Ik ga wel naar de Fountain of Youth. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Omdat dit leuk is. Je bent een stapje dichterbij je vriendje : D.
    Ik heb echt no-life gesprekken met dingetje, je weet wel. Zo van: "Kut, mijn camera is kapot...". Hij zo: " 'T zal de shutter wel zijn.". En dan een tijdje stilte en dán: "Ik ga even douchen." (Ik dus) en dan reageert hij met: "Goed idee, kan ik er nog bij? Ik moet ook douchen... BRB."
    Gevolgd door een hele discussie over shampoogebruik, haarkleur - wat weer uitdraait op een gesprek over roodharigen en sproeten - en dat draait weer uit op een gesprek over zijn zelfhaat jegens zijn sproeten... Echt, no-life relationship x']

    (cat)
    Ik ga 'm morgen wel gewoon vragen: 'Wil jij mijn Evert Braun zijn?'(wbw)
    Teehee. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Shogun schreef:
    (...)
    Of course, hij moet zich alleen op de achtergrond houden tijdens de hoogtijdagen van je wereldheerschappij en zich met je verenigen als de Russen straks jullie bunker overhoop schieten en jullie verkoolde lijken aantreffen :D.

    Oh that Hitler. Such a romantic gentleman...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Juist omdat iedereen het leuk vind, is het een stap dichter tot wereldoverheersing :3


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Juist omdat iedereen het leuk vind, is het een stap dichter tot wereldoverheersing :3

    Teehee. We worden gewoon het leukste koppel van Nederland en die willen ze natuurlijk aan de leiding hebben. :Y)
    En uiteindelijk ligt de hele wereld aan onze voeten! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Archer schreef:
    (...)
    Oh that Hitler. Such a romantic gentleman...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)


    That or a pimp...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    WALD0RF schreef:
    (...)
    (cat)
    Ik ga 'm morgen wel gewoon vragen: 'Wil jij mijn Evert Braun zijn?'(wbw)
    Teehee. XD


    Ooh, ik heb al een heel gesprek gehad over onze koosnaampjes. Hij houdt het bij "Beckskie" enzo. Ik moet nog een goeie voor hem verzinnen :3
    Evert Braun klinkt gelijk zo dominant...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!