• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]

    [Met de y :p]
    Levi
    Als ze weer klaar is klap ik weer. 'Wat kan je niet bespelen,' lach ik vriendelijk, 'maar ik hou wel meer van piano en gitaar. Viool is me iets te droevig.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok ;D en je bent een schat dat je reageert ;D]

    Serena Loeff

    Wanneer ik klaar was, hoorde ik Levi weer klappen. 'Wat kan je niet bespelen,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij vriendelijk lachte. Ik begon weer te blozen. 'Maar ik hou wel meer van piano en gitaar. Viool is me iets te droevig,' zei hij. Ik knikte. 'Ik kan nog heel veel dingen niet bespelen en ik heb expres een droevig stukje gespeeld,' zei ik en keek even naar de viool. 'Je kan het ook vrolijk laten klinken,' ging ik verder en speelde een kort, maar vrolijk stukje op de viool. 'Zie je?' zei ik toen ik klaar was.


    [Hmm, school is slecht. Mijn zinnen beginnen krommer te worden xd]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 10:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ik grinnik even, 'je hebt gelijk,' grinnik ik, 'nu is het mijn beurt om iets te laten zien maar daarvoor moeten we wel naar de muziekruimte,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'je hebt gelijk,' grinnikte hij. Ik glimlachte erdoor. 'nu is het mijn beurt om iets te laten zien maar daarvoor moeten we wel naar de muziekruimte,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Is goed,' zei ik en legde me viool weg. Ik liep al naar de deur. 'Wat ga je laten zien dan?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ik lach eventjes, 'dat zul je wel zien'. We lopen naar de muziekruimte. Ik loop naar een basgitaar en sluit die aan op de versterker. Dan begin ik het intro van 'try sleeping with a broken heart' van Alicia Keys te spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Dat zul je wel zien,' zei hij. Argh, irritant als mensen het niet vertellen. Samen liepen we naar de muziekruimte. Ik keek hem na toen hij naar een basgitaar liep en die aansloot op een versterker. Toen begon hij te spelen. Ik moest eventjes na denken over welk liedje hij speelde. Pas bij het eerste couplet had ik het door. 'Near me, touch me, feel me,' zong ik. Ik stopte en keek Levi weer aan. Had ik wel het goeie liedje?

    [Haha, ik kon dat liedje eerst op gaan zoeken XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    'Je zong het goede liedje hoor,' lach ik naar haar. Ik stop met het spelen van het liedje en begin random wat te spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Loeff

    'Je zong het goede liedje hoor,' lachte hij. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Hij stopte met het liedje en begon wat anders te spelen. Ik kende het niet en keek aandachtig naar hem. Hij zag er goed uit, merkte ik op. Ik betrapte erop dat ik nog maar amper naar zijn muziek luisterde en begon te blozen.

    [Ik ben nu naar huis ;D ben dr pas weer tegen 12 uur ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [biw ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ik speel nog even door en als ik op kijk zie ik dat ze aandachtig naar me kijkt. Ik stop met spelen en kijk haar aan, 'is er iets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik bleef naar Levi kijken. Opeens stopte hij. 'is er iets?' vroeg hij. Geschrokken keek ik hem aan. 'Huh nee? Waarom zou er iets zijn?' vroeg ik vluchtig. Ik voelde me betrapt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ik grinnik even,' omdat je nogal zat te staren,' zeg ik met een brede grijns en een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    Ik hoorde hem weer grinniken. Ik keek hem aan. 'Omdat je nogal zat te staren,' zei hij met een brede grijns. Ik knipperde even van schrik. Knipoogde hij nou? Ik keek weg en mijn blik viel op een drumstel. Ik stond op en liep erheen. 'Zal ik je dit ook nog laten horen?' vroeg ik aan hem zonder hem aan te kijken. Hij hoefde niet te weten dat ik nog half zat te blozen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi
    Ik lach eventjes als ze weg kijkt en naar een drumstel loopt. 'Zal ik dit nog even laten horen?' Vraagt ze zonder me aan te kijken. 'Is goed,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena Loeff

    'Is goed,' grinnikte hij. Dat gegrinnik lijd me een beetje af. Sereen focus! Ik schudde me hoofd even en ging zitten. Ik pakt de drumstokjes en begon een stukje te spelen.

    [Ik zet er GEEN drumsticks neer D: dan moet ik denken aan kip..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you