• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Vaag hoor ik 'Ik hou van jou,' maar weet niet zeker of ik het me heb verbeeld of dat Moon het echt heeft gezegd. 'Ik ook van jou,' besluit ik maar zacht terug te fluisteren. Alleen merk ik dan pas dat ze net in slaap is gevallen.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik loop nog steeds verdwaald door het bos. Echt iets voor mij om te verdwalen als je iemand niet naakt wil zien. denk ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    Iets verderop zie ik iemand lopen alleen weet ik niet zeker of het Alex is maar toch besluit ik om te roepen en dan zie ik het wel.
    Dus gelijk liep ik door in die richting en riep "Alex"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik loop nog steeds door het bos en hoor achter me een bekende stem 'Alice, ben jij dat?' roep ik terug.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    "Alice, ben jij dat?" hoorde ik

    "Ja" riep ik terug


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik draai me om en loop naar haar toe, doordat ik helemaal op haar gefocust ben struikel ik over een tak 'Auw!' roep ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    "Auw "hoorde ik

    Ik liep naar de plek waar ik het hoorde en zag dat Alex was gestruikelt over een tak. "Gaat het wel?" vroeg ik en stak mijn hand naar hem uit om hem te helpen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik pak haar hand en ga staan 'Jawel hoor, bedankt.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    "Jawel hoor, bedankt" zei Alex toen die weer stond
    "Graag gedaan" zei ik toen

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    'Jade, Jane, whatever,' zegt Alive met een glimlach en hij geeft me een kusje. Ik glimlach weer even terug en ga weer dichter bij hem zitten. 'Zullen we als Alice Alex heeft gevonden weer verder gaan met het spel?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice


    "Zullen we maar weer terug gaan naar de groep" vroeg ik toen aan Alex


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    'Da's goed.' zeg ik 'Gaat u voor.'


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Is goed,' zeg ik. 'Maar ik hoop niet dat ze verdwaald zijn of zo.'
    Ik pak een tak en begin ermee in het vuur te porren, omdat die een beetje begint te doven.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    "Gaat u voor" zei Alex.
    "Oke " en kijk rond naar de richting waar ik vandaan kwam

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    De warmte die Vince afstraalde waren heerlijk om in te slapen. Ik bewoog een beetje in me slaap om goed te liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you