• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [idk]

    Alive

    Met mijn rechterhand begin ik door haar haar te strelen. Onze tongen krullen zich in elkaar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Eventjes later voelde ik zijn lippen op de mijne. Door de nog slaap die ik nog heb, kreunde ik zachtjes. 'Een kussen die kan zoenen,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Hij gaat met zijn rechterhand door mijn haar en onze tongen glijden tegen elkaar. Een warm gevoel gaat door mijn lichaam. Voorzichtig haal ik mijn lippen van die van hem en geef hem een paar kusjes in zijn hals.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Nou, dan stop ik wel.' grinnik ik en haal mijn lippen van de hare af.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou, dan stop ik wel,' grinnikte hij en zijn lippen gingen van de mijne af. Ik ging rechtop zitten en keek Vince een beetje slaperig aan. 'Dat was een compliment,' zei ik sip. Slaperige Moon is niet goed voor Moon. Stomme emotioneelheid ook.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik, 'Weet ik wel,' antwoord ik aan Moon die nog een beetje slaperig overkomt.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik hoorde hem grinniken. Een klein lachje verscheen bij mij. 'Weet ik wel,' zei hij. Ik wreef in me oog. 'Pest me dan niet als ik net wakker ben,' zei ik weer sip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ze begint me kleine kusjes in mijn hals te geven. Ik stop mijn gezicht in haar haar en ruik haar heerlijke geur.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Oke, ik zal het wel niet meer doen.' zeg ik en wend mijn blik na een tijdje van haar af. Ik wilde eigenlijk verder met het spel.


    [Oh, dit lied is echt geniaal!!!]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Oke, ik zal het wel niet meer doen,' zei hij en hij wendde na een tijdje van me af. Ik merkte dat ik verdrietig keek. 'Doe dat nou niet,' zei ik sip en ik probeerde hem aan te kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@Spyclon hoe heet het liedje?]
    Cassie
    Ik van zijn nek een baan van kusjes naar zijn oor waar ik hem even zachtjes in zijn oorlel bijt. Dan verplaats ik mijn lippen weer naar die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Haar lippen zoeken de mijne op, en vinden die. We zoenen nog een tijdje door, maar dan verbreek ik de kus langzaam. Ik glimlach naar haar en kijk dan even rond. Waar blijven Alex en Alice nou?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:16 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Heb net in een pb gestuurd]

    Vince

    'Hmm, misschien kan ik me nog bedenken.' zeg ik met een grijns als ik haar weer even aan kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Hmm, misschien kan ik me nog bedenken,' zei hij met een grijns. Automatisch kwam er een glimlach op mijn gezicht. 'Alsjeblieft?' zei ik. Het klonk bijna als smeken en ik voelde de tranen ook al komen. 'Nog even en je hebt me laten janken,' biechtte ik blozend op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik en druk voorzichtig mijn lippen op haar wang, en met kleine stapjes kom ik dichter bij haar lippen.


    I only miss you when I'm breathing