• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    [Alive wil zo min mogelijk toeschouwers hebben. xD]


    [Alsof Moon dat maar ook iets boeit ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Reageer nou maar, ik moet eigenlijk al gaan maar ik wacht hierop.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ja maar ik ga niet weg XD Dan moet ze alleen weg.. want ik ga niet andermans poppetje besturen.. Waarom loopt Alive niet zelf weg ;P niemand heeft gezegd waar hij zich moest strippen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik zie vaag hoe Alive zijn vest en broek uit doet. Hij is nauwelijks te zien maar ik kan er toch een glimp van opvangen en ik zie dat hij behoorlijk gespierd is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee, Alive is niet zielig. :P]

    Alive

    Langzaam laat ik mijn broek zakken, die ik daarna uittrek en naast me gooi. Nu sta ik alleen nog maar in mijn boxer. Oké, hoe ga ik dit nou doen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Is ie al klaar?!' roep ik naar Moon, Cassie en Alice.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    Ik zag maar half dat Alive alleen nog maar in zijn boxer sta. Ik keek Vince eventjes aan en daarna weer Alive. 'Ok,' zei ik tegen Alive. 'Hoe erg ik jou ook wil zien hoe je terug gepakt word met een dezelfde soort opdracht,' begon ik. 'Maar ik ga mijn vriendje er niet voor op het spel zetten,' zei ik en ik ging tegen Vince aan liggen. 'Ik begin echt een softie te worden door jou,' fluisterde ik in Vince zijn oor.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Er gaat een gevoel van opluchting door me heen als Moon zich omdraait en tegen Vince aan gaat liggen. Die kijkt dus niet meer.
    Maar Cassie is er nog. Ik schaam me dood terwijl ik langzaam maar zeker mijn onderbroek laat zakken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik draai mijn hoofd weg als ik zie dat Alive al is begonnen en sla een arm rond Moon heen, 'Je mag wel kijken als je wilt hoor.' grinnik ik. 'Moet jezel weten.'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Je mag wel kijken als je wilt hoor,' grinnikte hij. 'Moet jezelf weten,' zei hij er nog bij. ik haalde mijn schouders op. 'Ik lig nu toch lekker, en ik wou alleen dat hij zijn gewone kleren uit deed. Boxer mocht hij gewoon aanhouden,' zei ik tegen Vince. Ik gaf Vince een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Alive staat nu in zijn onderbroek en begint die langzaam naar beneden te trekken. Ik besluit toch maar mijn ogen dicht te doen, dat is misschien wel wat fijner voor hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Net als mijn onderbroek naar beneden zakt sluit Cassie haar ogen. Vrijwel direct begin ik me weer aan te kleden.
    'Ik ben klaar,' zeg ik zacht terwijl ik mijn shirt aantrek.

    [Ik moet nu gaan, ben er morgen weer, doei.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'ja, ik lich vast lekker.' grinnik ik met mijn hoofd nog steeds de afgewend. Het liefst was ik helemaal weg gegaan maar dat kon niet met Moon op mijn schoot.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'ja, ik lig vast lekker,' grinnikte hij. Ik keek hem aan. 'Ik meende het anders wel,' zei ik. Ik boog naar zijn nek en beet er zachtjes in. 'En je smaakt ook nog eens lekker,' zei ik met een klein lachje er door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Je zou me toch heel laten?' vraag ik als ze me weer in mijn nek bijt.


    I only miss you when I'm breathing