• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    "Weet je nog die opdracht dat diegene moest zoenen die je het leukste vind wie was dat nu eigenlijk?" vroeg ik toen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Ik leg een hand op de schouder van Cassie. 'Ik denk dat ze je wel gehoord hebben, Cass,' zeg ik tegen haar. 'En als dat niet zo is, dan heeft het geen zin om nog verder te roepen, want dan zijn ze toch te ver om ons nog te kunnen horen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Slytherin, die heeft hij later op de avond nog beantwoord XD Iemand vroeg dat als een Truth vraag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 20:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    'Dat heb ik toch al gezegd, eigenlijk niemand maar ik deed dat bij cassie als op een na leukste.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    'Ik denk dat ze je wel gehoord hebben, Cass. En als dat niet zo is, dan heeft het geen zin om nog verder te roepen, want dan zijn ze toch te ver om ons nog te kunnen horen.' zegt Alive. Ik knik even, 'okee, en als ze verdwaald zijn, er zijn vast geen wolven ofso in het bos. Hoop ik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( o echt srry heb problemen gehad dat ik niet altijd alles kon lezen dus maar ik wijzig het wel in een andere vraag)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    BeSlytherinn schreef:
    ( o echt srry heb problemen gehad dat ik niet altijd alles kon lezen dus maar ik wijzig het wel in een andere vraag)


    [Het was Lyra maar die is er nooit geweest en dus ook niet bij die mensen ;P Cassie en eerst was het Moon en daarna Alice.. maar aangezien Moon daar wat overzei was het Alice en Moon als laatste]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Het was Lyra maar die is er nooit geweest en dus ook niet bij die mensen ;P Cassie en eerst was het Moon en daarna Alice.. maar aangezien Moon daar wat overzei was het Alice en Moon als laatste]


    ah oke


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Ik grinnik als ze zegt dat ze hoopt dat er geen wolven in het bos zijn. Die leven hier helemaal niet. Maar ja, het is donker en iedereen is moe. Dan kan je dat soort dingen gaan denken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    ( maar ik moet even gaan mijn telefoon is weer leeg ik ga even mijn laptop zoeken)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 20:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    Ik hoor dat Alive grinnikt en ik kijk hem even aan. 'Heb ik iets doms gezegd?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Nee hoor,' zeg ik met een glimlach, waarna ik haar een knuffel geef.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Nee hoor,' glimlacht Alive en hij geeft me een knuffel. Ik glimlach even terug en druk dan mijn lippen op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Als ze haar lippen op de mijne legt kus ik haar terug. Mijn handen verplaats ik naar haar rug.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~