• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Nee, ik denk het niet.' antwoord ik na een klein tijdje te hebben nagedacht.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nee, ik denk het niet,' zei hij na een tijdje. Ik glimlachte. 'Heb ik het trouwens al goed gemaakt met je? Of ben ik nog wat vergeten?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Hmm, zo heb je het wel weer goed gemaakt. Mijn lippen zijn nu moe,' grinnik ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Hmm, zo heb je het wel weer goed gemaakt. Mijn lippen zijn nu moe,' grinnikte hij. Ik kreeg een glimlach. 'Ik kan maar geen genoegen krijgen van jou lach,' zei ik en gaf zijn lach nog een kusje. Ik ging weer met mijn zij naar hem toe zitten en ging tegen hem aanliggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    Ik stond op en zei nog snel van "Ik ga Alex zoeken aangezien hij nog niet terug is" en liep snel in de richting waarin hij was verdwenen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    'Nee, blijf hier,' roep ik Alice nog na, aangezien ik haar wou kiezen. Maar ze is al weg. Met een zucht plof ik naast Cassie neer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Ik ga Alex zoeken aangezien hij nog niet terug is,' zei Alice. Ik haalde mijn schouders op. 'Nee, blijf hier,' riep Alice haar na. Ik keek hem vragend aan. 'Trouwens, wij staan nu quite toch?' vroeg ik aan Alive.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Wat jij wil,' zeg ik schouderophalend. 'Niemand keek naar mijn onderlichaam toen die naakt was, dus de opdracht deed me niet zoveel.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Wat jij wil,' zei hij schouderophalend. 'Niemand keek naar mijn onderlichaam toen die naakt was, dus de opdracht deed me niet zoveel,' zei hij. Ik rolde met mijn ogen. 'Onthoud even dat, dat niet mijn idee was,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Dat was Alex' idee,' zeg ik met een knikje. 'En het was best wel koud voor mijn l... onderlichaam,' verbeter ik mezelf snel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Ik grinnikte. 'Nu weet je hoe ik me voelde toen ik me twee keer mocht uitkleden,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Jij hoefde niet tot je naakie,' wijs ik haar erop.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Ik ben dunner dan jou,' kaatste ik terug. 'En dat speelt een rol met koud en warm'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Daar geef ik haar gelijk in, hoewel ik dat niet laat merken. Ik heb zin om haar te plagen.
    'Inderdaad, ik heb veel meer spieren,' zeg ik terwijl ik een overdreven macho houding aanneem en heel heldhaftig kijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Inderdaad, ik heb veel meer spieren,' zei hij en hij deed een overdreven macho houding. Ik rolde met me ogen. 'Jaja, doe nou maar normaal Tarzan,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you