• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik begin te grinniken, maar toch kleur ik een beetje aan. 'Voor Cassie vind ik het niet erg, hoor. En Moon die knijpt haar ogen toch dicht. Maar tot in mijn ondergoed, of nog verder?' vraag ik aan Alex.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Da's wel een goede Moon, doe dat maar Alive,' zei Alex. Ik keek Alive aan. 'Krijg je ervan als je mij laat strippen,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Nee, helemaal. Ik heb nergens last van ik kijk toch de andere kant op.' zeg ik met een grijns.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Helemaal?' vraag ik verbijsterd. 'Maar... dat is... oneerlijk,' breng ik uit, maar dan besef ik dat ik eerder deze avond al iets oneerlijk vond en toen liep het niet goed af, dus ik hou me in.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Nee, helemaal. Ik heb nergens last van ik kijk toch de andere kant op,' zei Alex, waardoor ik in de lach schiet. 'Alex, jou opdrachten worden steeds beter en beter,' zei ik met een glimlach. 'Mooi niet dat ik mijn ogen dicht doen,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Nog best sneu dat je Alive dan graag wil zien, je hebt nu toch je eigen vriendje?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Dat gaat Vince niet leuk vinden,' waarschuw ik Moon en ik wacht even op een reactie van Vince, voordat ik opsta en mijn riem begin los te maken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Als hij zijn riem losmaakt, sta ik op en loop ik even weg.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Nog best sneu dat je Alive dan graag wil zien, je hebt nu toch je eigen vriendje?' vroeg hij. Ik haalde me schouders op. Hij had wel gelijk. 'Alive word terug gepakt. Ik wil dat niet missen,' zei ik. Ik keek Vince aan. 'Of ik ga het nu ondertussen met jou goedmaken,' zei ik. Dan zou ik het wel willen missen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik volg het gesprek met een geamuseerde glimlach. Het zou vast niet zo erg zijn om Alive te zien strippen. Alleen zijn onderbroek ook uit? Dat gaat maybe een beetje te ver maar ik besluit maar niks te zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Spyclon is er niet? hoe wil ik dit aanpakken ?;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik laat mijn broek nog niet zakken en leg mijn gezicht in de schaduw, zodat die niet te zien is. Ook ga ik zo ver bij het vuur af staan, dat ik nog maar net ben te zien, maar ook elk moment in de duisternis kan verdwijnen.
    Dan begin ik mijn vest en shirt uit te trekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Midna schreef:
    [Spyclon is er niet? hoe wil ik dit aanpakken ?;d]

    [Geen idee, maar ga alsjeblieft lekker achter Alex aan. :(]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    [Geen idee, maar ga alsjeblieft lekker achter Alex aan. :(]



    [Why ;d?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)


    [Why ;d?]

    [Alive wil zo min mogelijk toeschouwers hebben. xD]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~