• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    3:45
    De groep is verplaatst naar een meer in het bos omdat de politie achter ze aan zit. De gewonde boer is namelijk ontdekt in de schuur.
    Toen Alive en Cassie boomstammen gingen halen in het bos om op te zitten, vonden zij ook de liefde.
    Nu gaat het spel verder...

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| ||
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Je zou me toch heel laten?' zei hij. 'Hmm, ik zou het proberen,' zei ik zachtjes en bloosde een beetje. Ik draaide me eventjes om naar de rest. 'Zullen we een kleine pauze inlassen, zodat Alive bij kan komen?' vroeg ik. Ik keek naar Vince en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik glimlach als ik de andere reden ook door heb, 'Ja daarna kunnen we wel weer verder gaan, met Truth or Dare.' Antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince glimlachte terug. 'Ja daarna kunnen we wel weer verder gaan, met Truth or Dare,' zei hij. Ik keek eventjes te rest aan. 'Of zullen we gewoon die pauze nemen?' fluisterde ik in Vince zijn oor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik, 'We kunnen in ieder geval dit doen,' zeg ik en druk mijn lippen op die van haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Hij grinnikte en de glimlach op mijn gezicht verscheen weer. 'We kunnen in ieder geval dit doen,' zei hij en hij drukte zijn lippen op die van mij. Er werd weer vrolijk koprols gemaakt, waardoor ik voor mijn gevoel als een achterlijke giechelde. Ik ging wat anders zitten, waardoor ik nu recht voor hem zat. Ik deed mijn armen om hem heen en zoende hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik sla mijn armen om haar middel heen terwijl ik verder zoen met har. Ik negeer de anderen om ons heen en ga op in Moon.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik voelde de armen van Vince om me heen. Onder het zoenen beet ik zachtjes in zijn lippen. Met mijn tong ging ik zachtjes over het stukje heen waar ik beet. Terwijl ik dat deed, deed ik mijn benen om hem heen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Auw, mijn perso's worden steeds in hun lippen gebeten xd]

    Vince

    Ik laat mijn handen over Moons rug op en neer strelen, rustig en voorzichtig zodat het niet onbehaagelijk ofzo ging worden,


    I only miss you when I'm breathing

    [Nou en ;D]

    Moon Kaboor

    Ik wou weer zachtjes in zijn lip bijten, totdat Ik handen over me rug heen voelde strelen, op en neer. Ik schrok daarvan en beet per ongeluk iets te hard. Geschrokken ging ik achteruit en keek ik naar Vince. 'Sorry, sorry sorry,' zei ik en ik ging zachtjes met mijn vingers er naar toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gaat Moon nog hard bijten ook :P]

    Vince

    Ik kijk even toe naar haar vingers die naar mijn nu ietwat zere lippen toebewegen. Als ze dichtbij genoeg zijn sla ik plotseling toe en bijt zachtjes op een van haar vingers.


    I only miss you when I'm breathing

    [Duah, moest Vince haar maar niet laten schrikken ;P]

    Moon Kaboor

    Wanneer mijn vingers bijna bij zijn lip waren, beet Vince opeens zachtjes in mijn vingers. Ik schrok en sloeg een klein gilletje van de schrik. Ik deed mijn armen over elkaar en keek hem nep boos aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Dus jij mag mij in mijn nek en lippen bijten en ik jou niet in je vingers?' fluister ik verontwaardigd. 'En je kan niet goed nep boos zijn.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Dus jij mag mij in mijn nek en lippen bijten en ik jou niet in je vingers?' fluisterde hij. 'En je kan niet goed nep boos zijn,' voegde hij er nog aan toe. Ik bloosde, maar probeerde nog steeds boos te kijken. 'Ik vind dat jij het nou goed moet maken met mij,' zei ik blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik knik langzaam, 'Oké, zal ik doen.' zeg ik en druk meteen mijn lippen weer op de hare.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Oké, zal ik doen,' zei hij en drukte meteen zijn lippen weer op die van mij. Ik schrok eventjes maar deed dan mee. Ik deed mijn armen en benen weer om hem heen. Bijna alsof ik bang was dat hij weg zou gaan. Ik verbrak de kus even. 'Is er iets aan deze avond wat je ander had zou willen doen?' vroeg ik aan Vince. Ik weet niet waarom. Ik wou het gewoon weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you