• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    [@shallowx zou je maybe ook even willen reageren met ryan? :) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "Nee ze lijken mij ook niet echt een paar waarmee ik gezellig mee uit eten zou willen," Ik lach wanneer ze een wenkbrauw optrok. "Nja, zij lijken zich tenminste niet te storen aan ons," ik draaide me weer om naar de twee. "Ze lijken wel erg jong," viel me op.


    Take me to wonderland

    Ryan
    "Van mijn part mag je, maar ik denk dat ze ons al voor die tijd hebben," zeg ik eerlijk tegen haar. Ik kijk even naar haar als ze haar naam noemt. "Ik ben Ryan." Ik hield het kort. Ik wist niet echt wat ik kon verwachten.

    Celeste
    Ik kijk weer even naar de twee vrouwen. "Inderdaad," mompelde ik. Ik keek hem weer in zijn ogen en pakte zijn hand vast. "Maar ik zou wel graag met jou uit eten willen," Ik glimlachte weer mijn lachje. "Als we hier nog uitkomen dam."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Een warm gevoel gaat door me heen als ze mijn hand vastneemt. "Maar ik zou wel graag met jou uit eten willen," Ik glimlachte terug. "Ja tuurlijk," zei ik meteen. "Als we hier nog uitkomen dam." "Oh, wij komen hier uit," zei ik met een vastberaden glimlach.

    [En nu ga ik slapen. :p Tot morgen! ^^]


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik zucht even diep, 'daar heb je een punt. Op school zou ik er makkelijk onderuit kunnen komen. Maar hier denk ik niet en ik voel er niet veel voor om 24 uur in me eentje in een kamertje te zitten,' ik laat mijn blik over de andere jongeren gaan, 'we maken denk ik de grootste kans als we allemaal samenwerken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wow, jullie gingen gewon door tot half drie :| ]


    I only miss you when I'm breathing

    Ivar

    Kut zooi, ik moest dus respect hebben én een uniform aandragen? Man, dit is nog erger danndatbik het thuis had, en dat was al niet te doen.
    Ik ga maar weer naast Aimee zitten en kijk rond naar de andere jongeren, wat zou er door hun hoofd heen gaan? 'Heey,' zeg ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Zendé ~ Lucht

    De hele tijd heb ik zwijgend tegen de muur aan gezeten en geluisterd naar wat de vrouw te zeggen heeft. Het duurde even, maar nu accepteer ik het. Als ik protesteer, wordt het alleen maar moeilijker voor mij.
    'Mevrouw, mag het vuur alstublieft verdwijnen?' vraag ik zo beleefd als maar kan. Ik heb het namelijk bloedheet.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 9:30 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste
    "Oh, wij komen hier uit," zei hij wel met een erg vastberaden glimlach. Daardoor moest ik lachen en ik kijk Fáilte aan met een schattige blik. "En anders gaan we er toch gewoon zelf wat van maken? Ik zou het niet erg vinden om met jou hier vast te zitten hoor," Er volgde weer een kleine knipoog, en ik kneep even zachtjes in zijn hand.

    Ryan
    "Dat sowieso, maar die bitch wil dat niet geloven." Dan kijk ik haar aan alsof er een lichtbol boven mijn hoofd hangt en een glimlach vormt mijn gezicht. Dan buig ik naar haar toe en fluister, "Ze heeft toch iets gezegd over leren hoe we met onze krachten om moeten gaan? Als we dat doen, leren we er meer van en worden we sterker..." Ik hoopte dat ze mijn plan snapte.
    Ik merkte pas toen ik weer opkeek dat Alyson er stond. Ik stond snel op en pakte haar hand vast waar ik een kus op duwde. "Oh sorry dame, wat zei je?" Ik had een zekere charme opgezet en had haar hand nog vast.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 10:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik giechelde even door Ryan's actie, maar herstelde me snel. "Of je een plan hebt om hier weg te komen of van die twee af te komen" zei ik met een lachje. Ik zweer het, als die bitch nog een keer met mijn kleding dreigt. Ik vermoord haar.


    El Diablo.

    Aimee
    Ik grinnik even zachtjes als Ryan opstaat en kus op de hand van het meisje dat voor ons staat drukt. Dan pas merk ik op dat Ivar naast me zit. Ik kijk hem even aan en glimlach, 'er moet toch een manier zijn dat we van die kutuniformen af moeten komen,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Hmm, we kunnen ze misschien per ongeluk in rook doen opgaan?' zeg ik met mijn mondhoeken iets naar boven gekruld.


    I only miss you when I'm breathing

    Fay
    'Mevrouw, mag het vuur alstublieft verdwijnen?' Zei een jongere beleefd. Ik glimlachte. Van mij mocht hij erdoor. Net als de andere die niet tegen hebben gesproken. Ik wenkte hem even naar me toe. 'Van mij mag je erdoorheen en naar beneden.' Zeg ik dan vriendelijk. Ik kon aardig zijn als je dat ook tegen mij was..

    Madison
    Die vrouw wenkte Zendré en hij mocht erdoor. Ik vroeg het de vrouw ook beleefd en ze glimlachte ook naar mij. Ik was wel water en dat vuur maakte het hier heet. Ik durfde niet als eerste straks verbrande ik levend.

    Jason
    Ik had geen woord gezegt maar ik wou mijn kleding niet zomaar weggeven het was wel echt merk. Ik vroeg hetzelfde als Zendré en Madison of ik door het vuur mocht. Wel vriendelijk en met Respect. Ook bij mij knikte ze. Ik kon vrij zijn van de hitte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    Ik grijns naar Ivar, 'dat zou perfect zijn'. Dan zie ik dat een paar mensen weg mogen. 'Kom,' zeg ik tegen Ivar en ik trek hem overeind. Ik loop naar de vrouw toe en zet mijn meest onschuldige blik op, 'het spijt me van net mevrouw, ik ben niet echt een ochtendmens dus dan ben ik soms nogal brutaal,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered