• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

Rollen:

Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water

(Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

Het rollentopic (Klik)

(De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

[ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]

Take me to wonderland

[Het is Zendé, niet Zendré xD]

Zendé ~ Lucht

Ik schenk haar een knikje. Dan loop ik dwars door het vuur heen, dat nu is afgekoeld voor mij. Voor me ligt een trap naar beneden. Ik vraag me af wat daar is.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Ivar

Ik knik overtuigd achter Aimee, 'Ik ook mevrouw.' voeg ik aan het hevige knikken toe.

I only miss you when I'm breathing

Alyson

Ik zag dat je erdoor mocht als je beleefd deed. Ik rol met mijn ogen, en loop ernaartoe. "Mevrouw, mag ik er doorheen, ik hou niet van veranderingen, dan ben ik heel chagerijnig" zei ik. Nu maar hopen dat ze het geloofde.

El Diablo.

Madison
    Ze knikte en ik liep door het vuur heen. Geen pijn. Geweldig voor mij. Ik liep voor Zendé uit naar beneden en begon te snuffelen. Ik had geen idee hoe alles er hier uit zag. Ik keek omhoog en zag ook Jason. Jason kon aarde. 'Jason kan jij zien waar alles is?' Roep ik nog naar boven aan de trap.

Jason
    ik wordt geroepen en loop speels naar beneden. Ik kijk om me heen en voel de trillingen in de aarde. 'Links is een ruimte voor vrijetijd met sofa's en banken ook stoelen. Rechts is eetgedeelte. Rechtdoor is naar buiten.' Zeg ij terwijl ik naar de open deur wijs.

Fay
    nu iemand wegmocht wouden hun ook weg. Dan konden ze bedenken. 'Helaas. Diegene die niet protesteren luisteren en respecteren. Komen hier niet doorheen. Ik maakte mijn vlammen weer onbegaanbaar behalve voor mij en Christina en keek de kinderen aan met een emotioks gezicht. Ik kon heel makkelijk zien als je loog.

I'm finally back, Finally after a Year break

Zendé ~ Lucht

Een meisje loopt al voor me uit. Ik ga achter haar aan. Ze vraagt aan ene Jason of hij ziet waar alles is. Maar hij zit hier toch ook gewoon opgesloten, is nog nooit beneden geweest?
    Gek genoeg geeft Jason antwoord. Hij weet precies waar hij zich bevindt.

Ivar

'Maar we verontschuldigen ons nu toch?' vraag ik met een sip gezicht dat haar aanstaart. 'Mevrouw,' voeg ik er nog snel aan toe.

Alyson

Ik kijk de vrouw aan, en loop dan weer terug naar Ryan. Ik plof naast hem neer. "Echt een gemene mishandelende bitch" mompel ik. En sla mijn armen over elkaar.

El Diablo.

Jason
    Ik voel Zendé's blik op me. Ik draai me om en glimlach. 'Ik betuur aarde hout beton en alles wat daar op lijkt. Ik voel met mijn voeten waar alles is. Ik ben ook heel moeilijk te verrassen. Voelen is een soort vaan tweede zicht voor mij.' Leg ik hem uit. Ik zucht. Ik wou hier net zo graag als ieder ander weg. Maar als ik mijn gave liet stoppen kon ik nooit meer zien..

Brandon
    De hele tijd dat de rest zo hysterisch zat de doen zat ik gewoon rustig tegen de muur. Ik sta op en loop naar de vrouw toe, 'mag ik er alsjeblieft door mevrouw? Dan draag ik met alle liefde dat uniform'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Fay
    Een hele verbetering. De jongen die brandon heette kwam op me afgelopen. Ik had hem de heletijd nie gehoord. 'mag ik er alsjeblieft door mevrouw? Dan draag ik met alle liefde dat uniform'. Vroeg hij beleefd. Ik glimlachte. 'Ga maar.' Zei ik vriendelijk. Niemand kon er door behalve hem. Ik keek naar Ivar. 'Het gaat erom hoe je je in het begin gedraagd en niet dat je een keer Sorry zegt en je alles vergeven is. Ik wil het echt in je ogen zien en dat zie ik dus niet.' Zeg ik simpel. Ik kon erg goed mensen lezen ik kon altijd zien welke emotie ze gebruikte en of mensen logen. Dat maakte dit altijd makkelijker.

Zendé ~ Lucht

Ik knik begrijpend. 'Dus je bent slechtziend?' wil ik weten.

Ivar

Man, wat doet zij gemeen! Ze moet is oprotten!
    'Maar ik ben blind mevrouw.' antwoord ik geloofwaardig.

Alyson

Ik keek naar de vrouw, en gromde. "Oké, verhongeren WIJ toch, hoeven we dat kutuniform ook niet aan!" schreeuwde ik dramatisch. Wacht maar, ik ga strijden.

El Diablo.

Jason
    'Nee.' Zei ik normaal maar ik loog. Niemand zag dat ik was een soort van onleesbaar omdat ik bijna nooit emoties liet zijn in min gezicht. 'Ik zie piekfijn.' Zeg ik daarna met een glimlach. Ik wist dat hij lucht was en als hij luchtkunstjes ging laten zien ik het dus niet kon zien. Maar dat zou hij vast niet doen of wel?

Fay
    'Zolang je geen respect toont mag je hier blijven zitten.' Grom ik dan terug naar Alyson. Ik keek Ivar aan. 'Ivar je bent niet blind er is maar een iemand hier blind en dat is..' Begon ik maar ik kon nog net optijd mijn mond houden. Ik wist nog dat ik Jason die spuit gaf. Hij vroeg me het geheim te houden dan zou hij vrijwillig meegaan. En ik had het hem beloofd.