• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    [@Smugness kan Christina Fay niet helpen ofzo xD?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Willen jullie soms zo ver gaan dat ik jullie allemaal apart opsluit voor 24 uur?' zegt de vrouw. 'Serieus!' roep ik, 'Jezus, je lijkt wel een of andere kutleraar,' ik zwijg even, 'mevrouw,' grinnik ik er dan achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fay
    Ik zag haar een sigaret pakken. Ik schudde mijn hoofd en ontnam het vuur uit de sigaret en pakte hem af. 'Er wordt hier niet gerookt.' Zeg ik simpel. En morgen krijgt iedereen dezelfde kleren.' Zeg ik vast. Die kindjes moesten zich aan gaan passen. Ik kijk geïrriteerd naar Aimee, maar ze verbeterd zich snel. 'Als je goed presteerd en aardig bent zal ik dat ook zijn. Anders doe ik satanist en sluit ik je zo simpel als ik het zeg op.' Zeg ik serieus, maar met een echte vriendelijke glimlach

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 0:10 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vince

    'Als we je tegen u mogen zeggen.' zeg ik tegen haar. 'Als we U moeten zeggen betekent het alleen maar dat u afstand van ons wil nemen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Ryan
    "Hij heeft gelijk, bitch," Hoor ik Alyson zeggen en ik blijf naar de vrouw kijken. Ik was nog steeds boos. Hoe kan zij zich hoger dan ons stellen? "Wij allemaal bij elkaar zijn nog steeds sterker dan dat jij bent, waag het eens om ons lager te stellen dan jij. Jij vies, laag..." Maar ik kwam niet verder en keek even naar Alyson. "Doe jij het werk maar, dame," Zei ik met een elegant gebaar.

    Celeste
    "Dat geloof ik graag," Ik keek naar Fáilte en boog me wat naar hem toe, "Dank je voor het compliment, Fáilte," Ik sprak zijn stem met een zekere charme uit en ik legde mijn benen zo dat ze er goed uit zagen in mijn jurk. Zie, het komt altijd van pas je op te maken en er goed uit te zien. Je wist maar nooit.
    Ik gaf hem als dank een klein kusje op zijn wang. Ik zat best dicht bij hem en die vrouw zat door te kakelen, maar eigenlijk boeide het me vrij weinig wat ze zei. De kant die de meeste leden had, zou ik bij gaan staan. "Mag ik dan een handtekening van het aankomende net uit bed-model?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik keek haar aan, ik zweer het. Ze lijkt wel een van mijn grootste nachtmerries! "Ik zweer het, één, je pakt mijn sigaret niet af! en twéé, ik ga echt niet in een kutuniform lopen?!" schreeuwde ik. "Mevrouw" zei ik er sarcastisch erachteraan.


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    [@Smugness kan Christina Fay niet helpen ofzo xD?]


    [Ik laat haar zo wat doen. x'D]


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'een úniform? Jezus, wat is dit voor een achterlijk gedoe!? No way dat ik dat ga dragen, je kan een eind op flikkeren met je uniform,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fay
    "Wij allemaal bij elkaar zijn nog steeds sterker dan dat jij bent, waag het eens om ons lager te stellen dan jij. Jij vies, laag..." zegt hij grommend. Ik grinnikt. 'Echt niet. Jullie kunnen niet eens de hal uit lopen niet eens dat vuurtje doven.' Kaats ik hard terug. 'Dan loop je in je naakie.' Zeg ik doodsimpel. 'het uniform of niets want je kleren worden ingenomen.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    'U zou ons wel zonder kleren willen zien hé, vieze pedo vrouw met je pedo vriendjes! Ga lekker tongen met pedo bear!' kaats ik znder echt besef terug.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Ik kijk haar aan. "Hell no, die kleren die ik mee heb zijn nog meer waard dan je fuckin huis!" schreeuw ik tegen haar. En ren dan naar mijn kamer. Wacht maar, ik bescherm mijn kleertjes. Alsof het mijn eigen kinderen zijn.


    El Diablo.

    Aimee
    'Zonder kleren? Dat kan je niet eens maken, we zijn minderjarig dus dan zou je een pedo zijn en in de bak belanden,' ik zwijg even, 'bij nader inzien, ik zie je gráág in de bak belanden, zijn wij tenminste van je af'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Oké, ik meen het. Ze hoeft maar een vinger uit te steken naar mijn kleding, en dan in het speciaal mijn 7 paar Laboutins. Ik meen het ik vermoord dat wijf met mijn eigen handen.


    El Diablo.

    [Smugness help me!!!]
    Fay
    'Dat jullie het allemaal weten jullie zijn hier door de overheid heen gebracht. Jullie zijn afgesloten van de buitenwereld en jullie kunnen niets doen.' Zeg ik alweer simpel. Waar was Christina?! Ik had haar nu echt even nodig


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ryan
    "Dat deden we toch niet eens allemaal bij elkaar? Jezus zeg, dom wijf." Ik gromde geïrriteerd. Hier kon ik echt niet tegen. "En nee, we gaan niet in een uniform lopen. Als je zo graag een school wil oprichten, doe dat dan maar lekker met een stel andere kinderen, want wij doen niet mee."

    Celeste
    "Dat geloof ik graag," Ik keek naar Fáilte en boog me wat naar hem toe, "Dank je voor het compliment, Fáilte," Ik sprak zijn stem met een zekere charme uit en ik legde mijn benen zo dat ze er goed uit zagen in mijn jurk. Zie, het komt altijd van pas je op te maken en er goed uit te zien. Je wist maar nooit.
    Ik gaf hem als dank een klein kusje op zijn wang. Ik zat best dicht bij hem en die vrouw zat door te kakelen, maar eigenlijk boeide het me vrij weinig wat ze zei. De kant die de meeste leden had, zou ik bij gaan staan. "Mag ik dan een handtekening van het aankomende net uit bed-model?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.