• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Aurora

    Ik werd wakker en ik merkte dat mijn hoofd bonkte van de pijn. De lucht was hier muf en ik wist dat ik niet meer thuis was. Ik opende mijn ogen en keek rond. Het zag er wel uit als thuis, maar ik wist dat ik ergens anders was. Verward liep ik naar de deur.


    Cookies!

    Alyson

    Opeens had ik het door, je moest respect "tonen". Ik stond op. "Jongens, als we uit deze gang willen komen moeten we echt respect gaan tonen, hoe hard het ook is" zuchtte ik. please, laat me uit deze gang!


    El Diablo.

    Brandon
    'He. Ben jij ook "respectvol" geweest.' zegt een meisje grinnikend. Ik kijk haar even aan, 'je moet het gewoon slim spelen. Gewoon niet brutaal doen en braaf zijn. Dan gaan ze na een tijdje niet meer op je letten en kan je je gang gaan.

    Aimee
    'Zo, dus je hebt wel veel eigendunk zeg.' zegt Ivar gemaakt teleurgesteld. 'Maar misschien vind ik dat wel juist leuk,' zegt hij er achteraan. Ik lach even verleidelijk naar hem, 'ach, een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurora

    Ik liep de deur uit en keek door de gang.
    'H-hallo?' Riep ik een beetje overstuur. Ik liep een stukje verder.


    Cookies!

    Zendé ~ Lucht

    Mijn wenkbrauwen schieten omhoog als hij begint te stamelen en plotseling wegloopt. Wat is er met hem aan de hand?
    Kan hij misschien toch niet goed zien?
    Zo'n gevoel had ik wel, op de een of andere manier... Maar waarom verbergt hij dat?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    Ik lach een beetje onzeker terug, 'Liever veel dan weinig zelf vertrouwen.' besluit ik maar te zeggen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Oke, ik snap er tot nu toe niet veel van, dus is er iemand die Aurora tegen kan komen? :s]


    Cookies!

    Madison
    'je moet het gewoon slim spelen. Gewoon niet brutaal doen en braaf zijn. Dan gaan ze na een tijdje niet meer op je letten en kan je je gang gaan.' Zegt hij grijnzend. Ik grijns terug. 'Zo bedacht ik het me ook precies. Ze gaan ons ook dingen leren en straks zijn we krachtiger als hen.' Zeg ik simpel. 'Hoe willen ze ons dan nog hier houden.' Vervolg ik mijn conclussie. 'Trouwens ik ben Madison.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    thePineapple schreef:
    [Oke, ik snap er tot nu toe niet veel van, dus is er iemand die Aurora tegen kan komen? :s]

    Aan het eind van de gang waar Aurora zich nu bevind laait vuur. Een verzorgster staat er voor, en die laat alleen mensen door die respect voor haar hebben. Sommigen hadden dat en werden doorgelaten, maar een paar zitten nu ook nog in de gang (Ivar, Aimee, en nog een paar). Dus als Aurora beleefd doet tegen de verzorgster koelt die het vuur voor haar af zodat ze er door kan. Achter het vuur is een trap die naar beneden leidt. Daar staan ook wat mensen te praten, waaronder mijn personage Zendé.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    'Liever veel dan weinig zelf vertrouwen.' zegt hij uiteindelijk als hij een beetje onzeker heeft terug gelachen. Ik geef hem een klopje op zijn wang. 'Je hoeft niet onzeker te zijn hoor, je ziet er goed uit.' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Thanks Diapal =D]

    Aurora
    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. Was dat nou vuur aan het eind van de gang? Was er brand? Er was geen alarm afgegaan! Ik zag schimmen voor het vuur staan en ik liep ernaartoe. Een paar jongeren draaiden zich naar haar om.


    Cookies!

    Brandon
    Het meisje stelt zichzelf voor als Madison. 'Brandon,' zeg ik, 'en ik heb geen idee hoe ze ons hier dan nog willen houden.' Ik haal mijn aansteker uit mijn broekzak en speel met het vlammetje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Fay staar niet meer voor het vuur. Ze is weggegaan naar haar eigen kamer tot ze haar naam of mevrouw hard hoord ;)]
    Jason
    Ik laat een enorme bonenstaak uit de grond groeien en kom op het dak terecht. Een paar meter boven mij staat een krachtveld. Ik was gevangen en werd niet geaccepteerd kon het nog mooier?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé ~ Lucht

    Ik besluit niet achter hem aan te gaan. Dan merk ik dat Ivar en Aimee ook nog niet beneden zijn. Ze hebben vast nog geen respect getoond tegen de verzorgster.
    Langzaam begin ik de trap weer op te lopen. Uiteindelijk besluit ik om naar hen toe te gaan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Korte samenvatting? :p]


    Take me to wonderland