• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    Fay
    Ik liep door het vuur heen en klapte hard In mijn handen en floot in mijn vingers. 'Atentie allemaal!' Riep ik door de gang zodat iedereen het kon horen. 'Zoals jullie zien zijn jullie ergens anders dan thuis. Dat klopt jullie zijn in een speciaal huis waar jullie jullie gave perfect leren te beheersen.' Schreeuwde ik door de hal. Iedereen hoorde het. 'Nog vragen?' Vroeg ik dan hard maar wat rustiger.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik giechel even, en sta dan op. "Ik ga kijken of er geen andere uitweg is, kom je mee?" vraag ik. Er moet hier toch een deur ofzo zijn?


    El Diablo.

    Ivar

    Ik begin even spontaan te lachen als ik terug denk aan mijn schooltijd, 'Door dat soort saaie lessen zijn er op mijn oude school veel dingen in rook opgegaan.' verklaar ik als ik het lachen weer een beetje onder controle heb gekregen.


    I only miss you when I'm breathing

    Celeste
    Ik begon buikpijn te krijgen op het moment dat de jongen begon te lachen. Dit kreeg ik ook soms bij andere jongens, maar vaak duwde ik het weg zodat ik er geen last meer van had, net zoals nu dus. "Ik zou zo een net uit bed-model kunnen zijn," grinnikte hij, en ik ging wat dichter bij hem zitten. "En wat is de naam van deze net uit bed-model?" Dit keer kwam er een flirterige glimlach op mijn lippen, er zijn dingen die ik nog af moet leren blijkbaar.
    Er kwam een vrouw net op dat moment door het vuur lopen en begon van alles te zeggen, en eigenlijk wilde ik wat gemeens zeggen, maar een jongen was me voor. Even keek ik verward naar de jongen naast me.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 23:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fay
    Ik liep door het vuur heen en klapte hard In mijn handen en floot in mijn vingers. 'Atentie allemaal!' Riep ik door de gang zodat iedereen het kon horen. 'Zoals jullie zien zijn jullie ergens anders dan thuis. Dat klopt jullie zijn in een speciaal huis waar jullie jullie gave perfect leren te beheersen.' Schreeuwde ik door de hal. Iedereen hoorde het. 'Nog vragen?' Vroeg ik dan hard maar wat rustiger.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ryan
    Op het moment dat ik haar wilde antwoorden, kwam er een vrouw door het vuur heen lopen. Ik mompelde scheldwoorden en stond op. "Nou, misschien waarom uitgerekend wíj? En of ik weg mag gaan omdat ik hier totaal geen zin in heb." Dat laatste was geen vraag, maar iets dat ik wilde. En als ik iets wilde, zou ik het krijgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aimee
    Ivar begint ineens te lachen 'Door dat soort saaie lessen zijn er op mijn oude school veel dingen in rook opgegaan.' zegt hij dan. Dan komt ineens iemand door het vuur gelopen en zegt dat we hier zijn om onze gave te leren beheersen en vraagt of we nog vragen hebben. Ik kijk haar even aan maar laat mijn blik dan weer naar Ivar glijden en grinnik zachtjes, 'bedoel je dat je dingen in de fik hebt gezet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson
    Ik kijk de vrouw die net door het vuur kwam arrogant aan. "Ik heb een vraag" zei ik, en stap naar voren. "Bent u de bitch die ons 2 uur in een stomme gang hield?".


    El Diablo.

    Ivar

    'Ja, en dat ik redelijk impulsief kan zijn.' antwoord ik snel. Dan zie ik een vrouw door het vuur komen, ze ziet er eigenlijk net zo oud uit als ons. 'Hoe oud ben je?' springt er dan opeens uit mijn mond naar de vrouw.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik grinnik even als Ivar toegeeft dat hij inderdaad wat dingen in de fik heeft gezet. 'Hoe oud ben je?' vraagt Ivar aan de vrouw die door het vuur was gelopen. Ik geef hem een por, 'dat vraag je niet aan vrouwen, hoe irritant ze ook mogen zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "En wat is de naam van deze net uit bed-model?" en er kwam een glimlach op haar gezicht. "Fáilte," zei ik. "Perfecte naam voor een model," lachte ik kort. "En wie mag diegene met de prachtige lach voor mij zijn?" glimlachte ik.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik grinnik, 'Is ze een vrouw dan? Ze ziet er meer uit als iemand van onze leeftijd.' fluister ik terug naar Aimee. 'En ik ben nou
    Eenmaal impulsief.' herhaal ik weer zacht tegen Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    Fay
    "Nou, misschien waarom uitgerekend wíj? En of ik weg mag gaan omdat ik hier totaal geen zin in heb." volgde de eerste vraag. 'Omdat jullie gevaarlijk kunnen zijn voor de mensheid door jullie gaves. En nee jullie blijven hier tot jullie de gave onder controlle hebben.' Zeg ik simpel. Meteen kwam een volgende vraag. "Bent u de bitch die ons 2 uur in een stomme gang hield?". Vroeg een meisje. Oke ik mocht haar niet. 'nee ik ben niet Die bitch ik ben voor jou een mevrouw. En ja ik hield jullie vast. Wees blij dat ik jullie er nu uithaal inplaats pas morgen.' Beantwoord ik haar. 'Hoe oud ben je?' luid meteen de volgende vraag. 'u.' verbeter ik hem. '21.' Zeg ik er vrijwel meteen achterna. Ondanks het kleine verschil moesten ze wel zien wie er hoger was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Is ze een vrouw dan? Ze ziet er meer uit als iemand van onze leeftijd.' fluistert Ivar terug. 'En ik ben nou eenmaal impulsief.' herhaalt hij zachtjes. Ik lach eventjes en kijk hem dan aan, 'iedereen doet wel eens impulsieve dingen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik keek haar aan, meende ze dit nou? voelde ze zich beter dan ons? "Één ding, ik ga je geen mevrouw of u noemen, denk je nou serieus dat je beter bent dan ons ofzo?!" zei ik brutaal. I dont give a fuck, ik sta hoger dan haar hoor!


    El Diablo.