• Helloooow!
    Ik ben op zoek naar afgelopen stories, die erg leuk zijn. De reden waarom ik een afgelopen story zoek,is omdat ik dan niet hoef te wachten op een nieuw hoofdstuk als het dan bijvoorbeeld spannend wordt, maar dat ik dan gewoon kan doorlezen.
    Zouden jullie ook misschien een kijkje willen nemen bij mijn storie:

    KLIK!

    Thankyouuu
    xo


    Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

    Wat voor verhalen zoek je dan? Fanfic van iets? OP? Heb je een voorkeur voor een bepaald genre? ^^

    In mijn Schrijvers ID staan een heleboel afgelopen verhalen, vooral HP fanfic, maar ook andere dingen. Ik heb geen idee of je dat interessant vindt, maar je kunt eens een kijkje nemen als je wilt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou een kijkje nemen naar de stories van Insurgent!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb er twee! Ze hebben wel een vervolg, maar je kunt heeel veel hoofdstukken vooruit! ^^
    Ik zou het heel leuk vinden als iemand ze weer eens zou lezen, haha. ;D


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb One Direction short stories op mijn profiel staan.


    Pretty is just a pretty word.

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't