• Hmm, ik twijfel best over deze story.
    Ik heb 'm al geactiveerd, maar ben benieuwd of het wat is.

    HET VERHAAL IN HET KORT:
    Amy is een meisje van 17 die een baantje heeft als personal assistant. Eerst werkte ze alleen voor kleine artiesten maar nu ze haar school heeft afgerond en full-time werkt, krijgt ze ook opdrachten van bekende celebrity's. Amy heeft een hekel aan Justin Bieber, maar dan komt een collega van haar binnen om haar te vertellen dat JB haar als personal assistant wil! Eerst weigert ze, maar omdat ze er absurd veel mee verdient doet ze het toch. En wat als degene die je het meeste haat anders blijkt te zijn dan je dacht?

    Dus, is het iets? Of kan ik beter stoppen?

    DE LINK: The personal assistant ~ Justin Bieber.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 19:28 ]


    The universal language of art.

    Eh, dat moet jij zelf beslissen. Schrijf je voor reacties of kudo's of schrijf je voor jezelf?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Eh, dat moet jij zelf beslissen. Schrijf je voor reacties of kudo's of schrijf je voor jezelf?


    comfort in c h a o s

    Ze heeft een hekel aan Justin Bieber, moet voor hem werken, en wordt verplicht: ja toch?
    Dus dan moet ik nee zeggen. Het spijt mij.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales