• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 22:41 ]


    Take me to wonderland

    (Nu alleen Celeste nog...)

    Ryan
    "Hai, ik ben Alyson," Hoor ik opeens naast me en ik kijk het meisje eerst in haar ogen (gezicht) voordat ik haar verder bekijk. "Ryan," Antwoord ik kort terug naar haar, waarna ik weer een broodje in mijn mond doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zendré ~ Lucht

    'Aangenaam,' zeg ik tegen Ivar. Dan kijk ik Aimee aan. 'Dus jullie besturen ook lucht?' vraag ik geïnteresseerd. 'Of iets anders,' voeg ik er nog aan toe, want niet iedereen hoeft perse lucht te beheersen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Omg, krijg 3 aanbiedingen. x'D Wie moet ik nu nemen? Ö Wie is het langst online? x'D]


    Take me to wonderland

    Alyson

    "Lekker spraakzaam" mompel ik, maar blijf toch zitten. Ik neem een trek van mijn sigaret, en blaas de rook uit. Ik kijk naar de rook, en zorg ervoor dat het kleine vlammetjes worden. Ik draai de vlammetjes rond, en laat ze daarna weer in rook opgaan.


    El Diablo.

    Ik ben denk ik tot 12 uur online maar ik bood me niet aan xd]

    Ivar

    Ik kijk even naar Zendré, 'Eh nee, ik kan vuur sturen.' zeg ik en laat het vlammetje zien wat tussen mijn vingers rond draait.


    I only miss you when I'm breathing

    (Ik waarschijnlijk. 8D I dunno for sure, maar het kan wel zo zijn, gehe. Ach ja, aan jou de keuze eigenlijk. Celeste is een beetje dood aan het wezen nu...)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dan ga ik naar Celeste. ^^ Zij zat op de grond ergens?]


    Take me to wonderland

    (Yes, naast Ryan die met Alyson aan het 'praten' is. Geen idee of ze al terug heeft geantwoord eigenlijk, maar goed.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shallowx schreef:
    (Yes, naast Ryan die met Alyson aan het 'praten' is. Geen idee of ze al terug heeft geantwoord eigenlijk, maar goed.)


    xZaynatic schreef:
    Alyson

    "Lekker spraakzaam" mompel ik, maar blijf toch zitten. Ik neem een trek van mijn sigaret, en blaas de rook uit. Ik kijk naar de rook, en zorg ervoor dat het kleine vlammetjes worden. Ik draai de vlammetjes rond, en laat ze daarna weer in rook opgaan.


    El Diablo.

    Zendré ~ Lucht

    Ik glimlach om het vlammetje dat tussen zijn vingers laait en probeer het zelf ook. Rustig laat ik een mini-tornado over mijn hand tollen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    Ik schud mijn hoofd en wacht even tot Ivar klaar is. Dan laat ik het water uit mijn glas weer omhoog zweven, 'kan je het al raden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach als we alle drie met ons element bezig zijn, het voelde hier nu al meer als thuis dan dat het in mijn oude huis deed.


    I only miss you when I'm breathing

    (Dude, didn't see it! Thank you! Beetje te druk ook met andere RPG's haha.)

    Ryan
    "Ja, ik wordt nogal humeurig als er iemand vroeg in de ochtend schreeuwt, ik er dan achter moet komen dat ik niet in mijn eigen huis ben en we dan omringt worden door één of ander vuur, waarna we lekker broodjes en water krijgen met zijn alle. Nog steeds niet wetende what-the-fuck we hier DOEN!" Houdt ik mijn ellenlange speech tegen het meisje naast mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte

    Ik loop versuft door de gang, en bekijk de andere mensen als ik hen voorbij stap druk met elkaar aan het praten. Als ik een meisje op de grond zie zitten, ga ik naast haar zitten. "Wat is dit allemaal?" Vraag ik met een schorre stem die ik niet als die van mij herken.


    Take me to wonderland

    Zendré ~ Lucht

    'Wat grappig, zeg,' zeg ik terwijl ik met bewondering naar de twee andere elementen kijk. 'Denken jullie dat iedereen hier krachten beheerst?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~