• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryu
    Een paar keer raakt mijn gif staart de harde schubben van de zwarte draak. Het duurde even voordat ik een zwakke plek had gevonden. Na nog een paar rondjes gevlogen te hebben raakte ik hem eindelijk goed. Mijn staart had zijn volle lading berijkt toen ik hem raakte en het gif versprijde snel door zijn lichaam. Langzaam zakte de zwarte draak in elkaar. een hele lange tijd zou hij verlamd zijn en als het te erg is misschien wel erger. Ik vloog naar Blindy en de andere draak en landde bij hun. 'Gaat het?' vraag ik rustig.

    Dracy

    Ik ben ietsje gekalmeerd als de donker blauwe draak ineens bij ons land.
    "Gaat het?" Vraagt hij rustig.
    "Lijkt het erop?" Vraag ik en laat mezelf neerploffen op het gras en kijk via mijn ooghoeken naar de twee.
    Gelukkig ben ik geholpen, anders had het zo zijn afgelopen als vorige keer, of erger.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 14:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daeron
    Ik volgde de geuren die ik rook. Ik had honger. Ik schrok op toen ik een maar al te bekende brul hoorde. Gehaast vloog ik naar de plek waar ik het had gehoord en ik zag een zwarte draak in elkaar zakken. Mijn pupillen werden klein van woede. Hij was de enige draak bij wie ik in het krijt stond -daar had ik zo mijn redenen voor- en hij zou mijn bescherming verdienen op dit moment. Ik ontblootte mijn tanden en maakte en duikvlucht. Ik brulde oorverdovend en spande me in. Er schoten bliksemschichten door de lucht. Ik riep mijn krachten weer eens op. Ik brulde weer en ging voor de verlamde zwarte draak staan.


    Cookies!

    -

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 15:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ryu mag best pijn lijden, gewond raken etc. maar niet doodgaan]

    Ryu
    Een oorverdovende brul kwam van de zwarte draak. Verschrikt kijk ik om. De bliksemschichten schoten door de lucht. Een woedende draak stond voor de zwarte. Ik slikte even. Ik wist maar al te goed wat dit betekende. Ik ontblootte ook mijn tanden en spreidde mijn vleugels weer. De schaduw nam deel van me en ik begon te verkleuren naar paars. Een hevig gebrul kwam uit mijn keel als antwoord. De schaduw had me nu helemaal in zijn greep en ik voelde zelfs het gras onder me een deel van zijn leven verliezen. Dit was slechte boel!

    Blindy

    'Nou ik heb eigenlijk geen idee of je er goed uitziet' lach ik na de opmerking van de kleine draakin. Ryu kwam naar ons toe gevlogen. Ik zag nog een donkere aura vlak bij de zwarte die net in elkaar zakte. 'Het word een barbecue' lach ik. Ik tik met mijn nagels op een steen en kijk naar de donkere aura. zolang hij niks deed zou ik ook niets doen. Ik keek naar de aura van Ryu die verkleurde. Gespannen wachten ik af.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 15:52 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    "Nee." Ik kom overeind en pak de Blauwe draak vast.
    Ik kreeg wat schokken door me heen, maar omdat ik zelf ook half schaduw ben beschadigd me niet veel.
    "Niet doen, dit maakt ze bozer!" Zeg ik en hou hem vast.
    "Hou je opmerkingen hierbuiten." Zeg ik tegen de beige draak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blindy

    Mijn gezicht vertrekt en ik hoor stemmen in mijn hoofd... '?' Ik laat mijn vacht kantelen en er komen duizelde kleine stekeltjes tevoorschijn who dares to attack me now... Raar genoeg gingen de stemmen door.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    De aangevallen draak probeert me tegen te houden en houd me vast. 'Laat het,' snauw ik naar haar en trek me los. Dit had ik veroorzaakt dus dan zou ik dit zelf ook oplossen. Aan iemand die me na afloop weer oplapte had ik veel meer dan iemand die me in deze staat in de weg zat.

    Dracy

    "Laat het." Snauwt hij en trekt zich los, waardoor ik op de grond val.
    "Nee, doe het niet alsjebliefd." Smeek ik bijna en kijk hem aan.
    Ik schudt hard mijn kop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daeron
    Ik moest diep van binnen eigenlijk mijn best doen om niet te lachen. Dit armzalige stelletje wilde het werkelijk waar tegen mij opnemen? Ik wilde de aanval inzetten toen ik een van de draken herkende. Ik stopte en lachte.
    'Zo zo, dat je een beroerde draak was wisten we wel, maar je vader verlammen?' Zei ik spottend.
    'Dat deed zij niet.' Siste de donkerblauwe draak kwaad. Ik keerde me naar hem en keek hem inschattind aan.
    'Dus ze heeft een ander haar vuile werk laten opknappen?'


    Cookies!

    Blindy

    Ik gromde bij het horen van de vijand, De kleine draakin probeerde Ryu tegen te houden. Ik had werkelijk weer geen idee voor welke kant ik dit keer zou vechten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    Ik kijk hem boos aan.
    "Laat hem hierbuiten." Ik zette een stap zijn richting in.
    Ik bleef hem aankijken.
    "Jij weet toch ook wat mijn vader allemaal met me doet? En dat vind je goed?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik vind het niet zo fijn dat iemand in de naam van Ryu spreekt. Graag niet doen, alvast bedankt.]

    Daeron
    Ik lachte weer.
    'Tja, in zijn geval. Hij kan er niets aan doen dat hij zo'n zwakke nakomeling heeft.' Ik grijnsde.


    Cookies!