• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (lol iedereen naar dracy's vader X3 ik heb hem bevroren)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (lol iedereen naar dracy's vader X3 ik heb hem bevroren)

    ja je moet ergens naar toe om mee te spelen.

    Dracy

    Ik zie wat de draak, waar ik nogsteeds de naam niet van weet, doet.
    Geschrokken kijk ik naar mijn vader.
    Ik schud mijn kop en draai me met een ruk om, waarna ik wegren, niet al te snel omdat ik dat niet echt kan.
    Dat had ze niet moeten doen! Hij word mega kwaad, hij gaat me vermoorden, me pijn doen, me martelen...
    Gaat het door mijn kop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blindy

    de kleine goed/kwaad gevlekte vlek gaat er vandoor, waarna ik er geïnteresseerd achtervolg ik had nog nooit zo'n grappig kleuren patroon gezien in een aura


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    Ik voel ogen op me gericht.
    Ik besteed er geen aandacht aan en ren door naar de waterpoel en klik de rotsen op en verstop me er een soort van tussen.
    Wat gaat er gebeuren, wat zou er komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ze heefd dracy haar naam verteld toen ze haar dat zaadje gaf.)
    Arya

    Ik zie Dracy meteen wegrennen, ik haal meer water uit de rivier en bevries nu ook zijn, vleugels rug en nek.
    Hij kan niks meer alleen praten, als een speer spring ik door de bomen, Dracy achtervolgend.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Dod lol Blinde ogen xD)

    Blindy
    De kleine aura gaat tussen de rotsen zitten, ik wou haar nou ook weer niet bang maken dus land ik maar bij de water poel om er wat te drinken. ondertussen spits ik mijn oren


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (laat maar, aangepast Dracy weet haar naam nog niet.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ryu
    Ik zie de zwarte draak vast zitten en een andere wegrennen. Meteen gaan er meer achter aan. Ik klapte mijn vleugels weer in en zette door het bos de sprint in. Dit moest ik volgen. De snee brand nog na terwijl ik ren.

    Arya

    Er is nog een draak bij het meer en een andere rent hier ook heen, voel ik en spring uit de boom en loop richting Dracy.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arya
    ik heb Dracy tussen de stenen gevonden en ga naast haar zitten, "nu koelt hij vast wel af" grinnik ik en kijk naar het zeldsame steen bloementje naast mijn poot.

    (ik wordt bevolen door mijn vader naar bed te gaan... truste, plz ga niet veel verder zonder mij :( )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Blindy

    er was een andere aura langs mij gerend, En die zit nu naast de raar gekleurde Ik ga liggen en legt mijn Hoofd op mijn poten, verveeld plaag ik een vis


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    Ik zie dat een andere draak er al bij is. Voorzichtig loop ik tussen de bomen door het bos uit. Ik kom uit bij water. Een eindje verderop zie ik een draak liggen. Ik strek mijn vleugels om de brandende pijn te stoppen. Ik loop naar de andere draak en leg de vleugel met de snee voorzichtig in het water. Rustig ga ik er bij liggen en wacht af.

    [ik bedoel Blindy]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 23:11 ]

    Blindy
    Ik schud even snel met mijn oor als de andere draak naast me komt liggen, zijn aura is ook apart maar voornamelijk goed. Ik had geen behoefde aan verroeren dus lag ik nog steeds dood stil behalve mijn oren dan als ik iets hoorde draaide ik ze


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    Ik sloot mijn ogen. Het water prikt een beetje. Roerloos bleef ik liggen. Ito had me een paar flinke klappen gegeven en dit was het toppunt van deze keer. Ik hoopte dat ik snel weer kon vliegen. Dit was zeker ook niet geweldig om steeds te moeten rennen. De volgende keer zou ik Ito daar eens goed van langs geven.