• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    ik reageer straks, eerst huiswerk al vast een groot deel.

    Ryu
    Het leek er op dat we hier nog wel even waren als de zwarte draak zo bleef. Als het nodig was stond ik nog steeds klaar om aan te vallen, ook al mocht ik dan kleiner zijn. Het was niet heel goed weer, het leek zich aan te passen aan aan de sfeer.

    [Kijk, we kunnen nu niet verder, want Pineapple reageerd niet weetje. :S]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (ik ga tegen haar zuren xD )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Sorry mensen, zat in Oostenrijk O:]

    Daeron
    Grijnzend boog ik mijn hoofd tot hij naast die van Dracy.
    'Je weet best dat er maar een manier is waarop je vader je dit zal kunnen vergeven he?' Fluisterde ik. 'Als je nog een beetje eigenwaarde wilt hebben bij je vader zou ik aanvallen.'


    Cookies!

    Ryu
    Ik snoof een keer licht bij de woorden van de zwarte draak. Aanvallen, daar had ik nu eigenlijk best wel veel zin in. Gewoon even een ordinair gevecht en hopen dat ik niet al te veel kleer, ofja huid, scheuren eraan over zou houden. Ik zwiepte een keertje met mijn lange staart en vloog een stukje de lucht in om mijn vleugels vervolgens te strekken. Mijn lichaam mocht dan wel kleiner zijn, mijn staart en vleugels logen er echt niet om. Daarnaast had ik ook nog een paar sterke klauwen, die ik zou gebruiken ook.

    Dracy.

    ''Je weet best dat er maar een manier is waarop je vader je dit zal kunnen vergeven he? Als je nog een beetje eigenwaarde wilt hebben bij je vader zou ik aanvallen.'' Fluistert Dearon. Ik rilde van zijn stem, ik kan, en mag, hem niet negeren. Zijn orders zijn mijn bevel. Ik slik een keer en schudt mijn hoofd. "N-Nee." Zeg ik met trillende stem. "I-Ik-W-Waarom?"

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 0:20 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Blindy

    Ik grom als de zwarte aura nadert en langs de rare aura gaat. (ik hoop dat Ryandi snel mee mag doen)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryandi

    het was erg koud buiten het ei, mijn instinkt zei om weer warmte te zoeken. Ik kruip tussen de rosten vandaan en strompel naar de draken die op het veld staan. Er ligt een grote zwarte draak op zijn zij
    , en hij straalt veel warmte uit. ik kruip naar hem toe en kruip onder zijn voor poot bij zijn borst.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 11:08 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Daeron
    Ik ontblootte mijn tanden en dacht even na. Ik zou haar makkelijk kunnen manipuleren zonder dat iemand het doorheeft. Ik grijnsde en concentreerde me. Ik liet mijn stem in Dracy's angstige gedachten doordringen en zorgde ervoor dat ik luider was dan haar eigen beslissingen.
    'aanvallen, aanvallen, val ze aan, bescherm je vader,'


    Cookies!

    Arya

    ik voelde mijn hart kloppen en hoorde van de natuur (ik zeg ff gewoon zijn naam) Daeron deed.
    Ik gromde luid en spring voor Dracy 'laat haar met rust' gil ik terwijl ik angst gebruik en merk dat ik dark word. (als Arya angst gebtuikt gilt ze hoog en ijzig, alle angsten tegenwie ze het gebruikt worden bij diegene sterk opgeroeppen waardoor diegene ernsitg gestoord word)
    mijn tekenen worden wit en de rest van mijn schubben zwart, mijn haar is ook wit en mijn ogen stralen zwart.
    ik denk aan mijn stiefvader die mij ernstig mishandelt had en word nog bozer.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Daeron
    Mijn ogen flitsen naar de draak die naar me snauwt.
    'VAL AAN!' Snauw ik nu in Dracy's gedachten. Ook ik maak me groot en de wolken pakken samen. De spanning wordt groter en er zit nu genoeg in de wolken om een fikse draak neer te halen en zelfs te laten sterven. Mijn ogen spuwen vuur en ik kan er niets aan doen, maar ik grijns met mijn tanden bloot. Ik was haast vergeten hoe goed dit voelde. Ja, ik ben de krachtigste draak in de bergen en ik vind het eigenlijk hilarisch dat deze draakjes hier hun krachten met de mijne wilden meten.


    Skyla
    Ik rek me uit en gaap. Ik rol op mijn rug en laat mijn poten naast me vallen. Ik lig heerlijk in het zonnetje als de wolken ineens donker kleuren en samenpakken. Er klinkt een onheilspellend gebulder en ik weet dat het gaat onweren. Ik zucht en leg mijn hoofd neer.


    Cookies!

    (thefuk? Arya deed angst!?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Blindy

    Ik grom boos en trek mijn boven lip op, dit gaat niet goed. na het voelen van de wolken zet ik mijn vleugels expres te hoog op. Mijn vacht word stekelig en mijn zachte haren worden harde stekels. Ik open mijn ogen waar nu vel licht uit schijnt en maak me klaar voor een gevecht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (heeft niet erg veel effect bij een draak zonder angst?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira