• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryu
    'Ik heb vaak genoeg rondgelopen met sneeën of gaten erin,' zeg ik. Deze draak had duidelijk geen idee wat ik allemaal al gedaan had. Ito had me vaak genoeg geraakt en hard ook.

    Blindy
    Ik krab met mijn klauw door de vacht op mijn borst waar ik jeuk had. Onbewust volg ik de aura van een eend. 'het is gewoon veiliger om te kunnen vliegen als je jong bent' ik schraap mijn klauw over een stuk hout en volg nog steeds de aura van de eend.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    "Weet je. Laat maar, ik ga weg." Zeg ik zo lief mogelijk en spring van de rots af en probeer zo recht mogelijk te zweven, dat kan ik gelukkig wel.
    Langzaam voel ik de grond onder mijn poten naderen en ik rem af.
    Ik kijk achterom, waar mijn vader nog steeds bevroren in het ijs staat.
    Ik loop richting het water en zie aan de overkant twee draken liggen/zitten.
    Zij waren er net ook, toen ik vs mijn vader stond. Ik maak in de lucht wat donkere schaduw wolken en maak er vormen mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -Ryu-
    Dat kunnen vliegen veiliger was was wel logisch, al had lopen soms ook wel wat. Ik keek de draak even aan.
    'heb jij geluk dat ik nog kan vliegen,' zeg ik sarcastisch.
    Makkelijk sta ik op en strek mijn vleugels. Niet veel later vlieg ik in de lucht en circel een rondje over het meer. Aan de andere kant zag ik de draak die opgejaagd werd door die grote zwarte van net.

    Dracy

    Er vliegt een van de draken over het meer heen, hij kijkt even in mijn richting.
    Ik probeer even de glimlachen naar hem en kijk dan naar mijn poten.
    Ik zucht even en leg mijn kop op mijn poten.
    Ik móet hier zo snel mogelijk weg, straks is mijn vader ontdooit en dan ben ik de klos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blindy
    'Jij hebt mazzel dat je nog leeft' sis ik zacht terwijl hij rond vliegt, ik richt me weer op de eend en spring onverwacht op maak een salto en gris de eend uit het water.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [alvast excuses voor mijn woordkeuze, anders komen Ryu's gedachten slecht over]

    Ryu
    Na een rondje land ik weer op de grond. 'Nog meer te zeiken?' vraag ik op een beleefde toon. Ik had echt de scheit hekel aan draken die nog wat op te merken hadden aan dingen waar ik aan gewend was. Vooral als ze dan ook nog eens extra laten zien dat ze het beter kunnen. Het was toch allemaal mijn probleem als er wat mis ging?

    Blindy

    ik lag weer op mijn plek en de eend was bevroren van angst. 'nog meer te zeiken?' vraagt de blauwe draak. Ik tik met mijn klauw op de rug van de eend. 'uuhhmm nee niet echt... nog niet' zeg ik met een grijns 'hoe heet je eigenlijk?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    'uuhhmm nee niet echt... nog niet. hoe heet je eigenlijk?' Ook nog grijnzen ook. Langzaam begon ik er even genoeg van te krijgen. Misschien was het op papier beter om gewoon te vertrekken, maar helaas zo zat ik niet in elkaar. 'Ryu,' zeg ik kil. Ik was altijd al trots geweest op mijn naam. Ik vond hem leuker dan Ito's naam, daar hadden we al vaak genoeg ruzie om gehad.

    Blindy

    'Ryu' zegt hij kill, hij begon er genoeg van te krijgen dat was goed zichtbaar in zijn aura. De eend die tussen mijn klauwen zat begon in de grond te wroeten. 'Okay ik ben Blindy, dat is een naam die bij me past om meerdere redenen' Ik had mijn ogen altijd dicht geknepen, al zou ik ze openen daar is geen nut van, behalve dat er dan bloed uit stroomt. Ik deed mijn vleugels wat verder omhoog zodat ze opgevouwen zweefde boven mijn lichaam. Ik was hem aan het pesten, puur voor de lol


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    Ik ben druk bezig met nadenken over een plannetje om weg te komen, ik kijk naar de plek waar mijn vader staat, tenminste, waar hij hoort te staan.
    Shit, Waar is hij!? Ik kijk wild om me heen, ineens voel ik een klauw me vastpakken, ik word hard op mijn rug gedraaid, ik kijk geschrokken naar mijn vader.
    "Nee!" Brul ik naar hem. Woest spartel ik om me los te krijgen, maar hij is te sterk.
    "Zwak!" Zegt hij boos. "Daar weet ik wel wat op." Hij grijnst gemeen en trekt me met zich mee.
    "Nee! niet weer!" Tranen stromen over mijn wangen naar beneden, Hij gaat het weer doen, nee ik wil het niet!
    "Help me!" Brul ik zo hard als ik kan.
    "HELP!"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -Ryu-
    De andere draak, blindy dus, stelt zich voor. Niet veel later word mijn aandacht getrokken. Eindelijk iets wat ik wel kon. Aan de andere kant van het meer was de zwarte draak weer. Ik sprijdde mijn vleugels en vloog zo snel als ik kon naar de andere kant. Ik begon behendig rond de zwarte draak te vliegen. Door een klein lichaam, grote vleugels en een lange staart was ik best snel en behendig. Met mijn staart zwiepte ik langs de draak. Snel laadde ik eat gif in mijn staart, die snel een paar keer de zwarte draak raakte.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 10:28 ]

    Blindy

    Ik schrik me dood als ik een schreeuw om hulp hoor, Ryu weg schiet. Ik kijk om en zie de grote zwarte aura weer. Ik vlieg erheen en terwijl Ryu hem bezig houd pak ik de kleine rare aura en vlieg een eindje weg van het gevecht en land daar. ik zet de kleine draak neer. 'Alles goed?' vraag ik bezorgt

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 22:21 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    Terwijl mijn cader allerlei klappen ontvangt word ik meegenomen door de beige draak.
    "Alles goed?" Vraagt ze bezorgd.
    "Alles goed? Alles goed? Ziet het er naar uit dat alles goed is!?" Vraag ik in shock.
    Ik sta te rillen op mijn poten en voel me duizelig.
    Nee Dracy niet zielig gaan doen. Jij was zo dom om hier te blijfen, had gewoon meteen weggerent!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.