• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy

    Ik pak het aan en eet het.
    "Wat doet het?" Vraag ik en kijk vragend.
    Ik voel de grond dreunen.
    "Ren! Ren en kijk niet om doe het!" Ik voel de grond erger dreuenen, ik steek mijn nagels in de grond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (huh? wat happeing?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Jonge typ gewoon! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arya

    Ik voel de grond onderme hard dreunen,
    "Ren! Ren en kijk niet om doe het!" ik kijk Dracy aan Ik ga je niet verlaten! ik zak door mijn poten en zet me zo krachtig mogelijk af, ik grijp een tak vast en klim erop.
    ik loer naar beneden en zorg dat ik niet gezien wordt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik ga tekenen op me tablet. Xxx]

    Dracy

    De grond begind harder te dreunen en ik houd me steviger vast.
    In de verte komt een zwarte draak tevoorschijn.
    mijn vader
    Ik voel dat de zwarte gloed om mijn lichaam sterker word.
    Mijn staart gaat boos heen en weeer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (oke en andré?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Blindy

    De steen begint raar te trillen en ook het water doet raar. Ik doe krokodil achtig mijn hoofd boven water en kijk via aura b boven water waar een gigantische meeting is van zwarte energie en een kleine waar binnenin toch een goede kern zit.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (hey Dracy ik teken niet met tablet maar zonder en dat gaat ook best wel :D)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Skyla
    Mijn buik was lichter en ik merkte dat het water in mijn maag was gezakt. Ik strekte mijn vleugels en maakte ze weer klaar om te vliegen. Ik zette me af en ik vouwde mijn vleugels uit. Ik begon aan een tocht naar de oever.

    Daeron
    Ik gooide het karkas van de gazelle in een hoek en ik brulde. Ik kon niet meer leven van dit armzalige voer. Waar waren de grote beesten heen? Vroeger jaagde ik op prooien groter dan mezelf, met succes, maar nu zijn die nergens meer te bekennen. Misschien moest ik wel op andere tijdstippen gaan jagen dan middernacht. Nee, dat is belachelijk. Je lijdt een leven in de schaduwen Daeron. Op dat moment knorde mijn maag. Het was net ochtend en ik kon deze dag niet op lege maag doorkomen. Ik deed dit niet graag, maar ik moest overdag gaan jagen. Niet het allerfijnste idee, maar goed, wat moet dat moet. Ik vloog mijn grot doodstil uit. Ik was zo stil en onzichtbaar als mijn schaduw.


    Cookies!

    Blindy

    Ik dacht na omdat ze toch gelukkig niks deden zette ik mij snel af en ging met behulp van mijn gigantische vleugels de lucht in. Al snel was mijn vacht droog en ik ging een beetje rond cirkelen over het land


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arya

    ik loer van boven naar dracy, er komt een grote zwarte draak naar haar toe.
    Er komt een sterke zwarte gloed onm Dracy en haar staart gaat boos heen en weer.
    Duidelijk, zij is kwaadaardig en dat moet dan haar vader zijn.
    Van de Zwarte kracht van haar Vader val ik bijna uit de boom maar boor mijn nagels tog maarsteviger in de boom


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Dracy

    "Laat me aleen!" Brul ik naar hem.
    Hij blijft maar grote stappen op me af zetten.
    Ik zet me af op de grond en klapper hard met mijn vleugels, vliegen heb ik nooit echt geleerd.
    "Weglopen hé! Ik had je geleik moeten vermoorden, net als ik met je moeder deed!" Bruld mijn vader.
    Een pijnlijke steek gaat door mijn hart.
    Waarom moest hij dat nou zeggen.
    Ik kom weer op de grond terug en krijg vrijwel meteen een klap tegen mijn kop.
    Ik hoor en kleine krak, mijn ogen worden groot, mijn horn. Hij zit er nog aan maar ik voel dat het ziet erg goed zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arya

    "Laat me aleen!" Brult Dracy naar hem, hij blijft naar haar toe lopen.
    Ze zet zich af en probeert te vliegen, wat niet echt lukt.
    "Weglopen hé! Ik had je geleik moeten vermoorden, net als ik met je moeder deed!" brult hij en ik zie dat Dracy het daar moeilijk mee heefd.
    Ze land weer en krijgt meteen een stevige klap tegen haar kop.
    Ik zie een barst in haar hoorn en wordt ook boos vanbinnen, net als mijn vader! hij behandelde me ook zo!
    Ik neem kracht in me op en laat water uit de rivier zich om de zwarte draak verzamelen.
    ik zorg dat het snel bevriest en vrijwel meteen zit hij met al zijn poten, inclusief zijn staart stevg vastgevroren.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:31 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Blindy

    ik voel wat er beneden af speelt en ga wat lager vliegen ik heb geen idee of ik moet ingrijpen of niet en zo wel wie ik zou helpen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryu
    In de verte hoor ik draken naar elkaar schreeuwen. Snel draai ik me en ren in die richting. Ik zie een grote zwarte draak bij en kleinere staan. Er is hier duidelijk wat mis, en het is geen speels gevecht zoals ik ze ken. Voorzichtig strek ik mijn vleugels en bekijk de snee die Ito heeft gemaakt. Dat waren zorgen voor later. Rustig blijf ik tussen de bomen wachten en kijken. Mijn vleugels gespreid om zo nodig enige klappen uit te delen.