• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ryu
    Ik keek nog steeds naar het schouwspel. Het leek er steeds wilder aan toe te gaan ook al zie je dat niet. Ik vlieg dreigend een beetje naar de zwarte draak. Als er iemand zou gaan vechten zou ik dat dien, het was mijn schuld. Het vuur leek in mijn ogen te verschijnen terwijl ik toe keek.

    (the fuk iedereen heefd een angst zonder bestaat niet!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Dracy

    Ik voelde tranen komen en draaide me tegen de andere, zonder dat ik het wilde.
    Ik sluit mijn ogen en laat de 'Darkside' in me naar boven komen. Ik laat de aarde dreunen en scherpe punten komen uit de grond, met veel moeite laat ik ze expres misgaan, maar ik weet dat Daeron het weet.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 21:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arya

    ik schrik en merk wat Dracy doet.
    Ik gil hard en ijzig en maak met schaduw alles om me heen zwart.
    Ik spring bovenop Dracy en gil haar naam 'Dracy geef niet toe please! negeer het!' als de rook bijna weg is spring ik naar het kleine draakje bij de zwarte en pak die op, ik spring boven het water en laat Daeron en de zwarte draak helemaal overspoelen, wanneer ze weg proberen te komen zorg ik dat het 100% bevriest in 15 meter hard, sterk ijs.
    ik spring met het kleintje weer op het land en zet haar neer bij een boom.
    Dan zorg ik ervoor met Blauw vuur dat ze het ijs niet kunnen openbreken.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (dit mag niet, je doet dingen met ander mans characters zonder dat ze er wat tegen kunnen doen! :@ )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (laat me niet lachen Ninuturu XD dit word zo vaak gedaan en ik vermoord de caracters niet zonder pardon ofzo XDDDDD :P xD )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    *snarl*

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:40 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Dit word nooit gedaan, en het gaat niet over vermoorden! Je doet dingen die niet kunnen in een keer! je moet op elkaar wachten! en niet alles tegelijkertijd zodat niemand iets kan! zo gaat het toch ook niet in films en boeken! dat iedereen stil zit en er maar een beweegt!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (jajablabla je doet dit maar via pb's ik heb geen gezin in dit gezeik, ik ga zo off.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (zeker net als dat ik een aanval doe, dat word gewoon compleet genegeerd, tja dan maar zo als ik met een simpele aanval word genegeerd xd)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Daeron is een hij xD
    Maar em, hij is zegmaar een vb=an de sterkste draken en eigenlijk versla je hem niet zo snel S: Maarja, laat ik er maar niet op in gaan ^^]

    Skyla
    Verveeld duwde ik met mijn snuit tegen een steentje. Ik neuriede een toontje en bewoog verveeld het water. Aangezien ik erbij lag als een dooie aap besloot ik op te staan en op pad te gaan. Ik had geen idee waarnaartoe, maar dat maakte me ook helemaal niets uit.

    Daeron
    Verveeld zat ik in het ijs. God, het enige dat ik wilde was een hert. Dit was dus de exacte reden waarom ik op mezelf was en in een grot woonde. Ineens schoot me iets te binnen; Ze konden mij niets doen in dit ijs, maar ik kon hen wel wat doen zolang ik nog een beetje bij zinnen was. Ik voelde dat er nog spanning in de wolken zat. Ik spande me in en vuurde een schicht op de blinde draak af.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 10:12 ]


    Cookies!

    (Oh BTW also is Blindy > : D )

    Ryandi
    Ik schrik als ik uit mijn warme holletje werd getrokken, Boos gromde ik en Bijt heel hard in de dichtbij zijnde teen van de draak die me vast had.

    Blindy
    De kleine aura was zo te "zien" lekker bezigt geweest, het gene wat er jammer aan was was dat ze nu dark was. Ik hoor de wolken rommelen, Eindelijk, de schicht kwam op me af ik was echter niet van plan om te ontwijken dus ving ik de klap op. en zette die om in energie die me te strek was, ik vuurde hem weer af met behulp van energie stoot de klap op de bewustzijn van de rest.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ow thats gotta hurt =P Btw het komt alleen op Darks af -zwarte draken of draken met duistere energie- )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Daeron
    Ik had me niet meer geconcentreerd op wat er buiten gebeurde, ik zag toch geen moet door dat ijs. Ik concentreerde me weer op de reden dat ik hier was gekomen; eten. Vervolgens maar weer alleen bij volle maan jagen, besloot ik. Ik gaapte toen ik me bedacht waarom ik ook alweer het gevecht met de anderen aan was gegaan. Jammer dat ik dat niet meer voort kon zetten. Ik niet, maar Dracy wel. Ik sloot mijn ogen en focuste. Niet veel draken wisten dat ik de geest beheerste. Ik drong weer in Dracy's gedachten, niets zou mij meer uit mijn trance kunnen halen en Dracy zou mijn pion worden in dit gevecht.


    Cookies!

    Dracy

    Ik probeerde niet te luisteren naar Daeron maar hij is te sterk. Ik voel dat hij me in zijn macht neemt. "NEE!" Brul ik maar het heeft geen nut. Voorde zoveelste keer heeft hij me.
    Ik brul luid en alle 'dark' komt omhoog. Ik zie een schicht op me afkomen, ik maak een grote muur van steek waar het tegen afketst als het goed is. En ja hoor, luid geknars is te horen, maar ik heb niks. De stenen muur vuur ik af recht in de richting van de Blinde draak.


    Ich liebe dich 27.12.23