• Mijn toetsenbord doet een beetje raar...
    als ik aanhalingstekens wil doen klik je normaal 1 keer op het knopje en dan komt er 1 te staan, als ik dat nu doe komt er gelijk dit te staan: '' en als ik mijn shift er bij ingedrukt hou komt er dit: ""
    Ook kan ik geen trema''s meer doen op letters dan komt er dit: ""e, ""a etc...

    Hoe verander ik dit weer?
    CTRL + Shift helpt niet...

    edit:
    Oké systeemherstel helpt dus :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:10 ]


    dream, dare, fly!

    Ik kan niet helpen want mijn toetsenbord is duidelijk anders dan dat van jou


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DAt heb ik ook gehad. je moet bij onder in het balkje op het toetsenbordje even naar nederlands. even wachten en terug naar VS


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    K heb t zelfde op mn eigen comp:S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MisPattinson schreef:
    DAt heb ik ook gehad. je moet bij onder in het balkje op het toetsenbordje even naar nederlands. even wachten en terug naar VS


    Helpt ook niet :/


    dream, dare, fly!

    BradfordBoi schreef:
    (...)

    Helpt ook niet :/

    dan weet ik het ook niet want ik heb daar ok wel eens last van en dat helpt bij mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    dan weet ik het ook niet want ik heb daar ok wel eens last van en dat helpt bij mij.


    Het is zo ineens gisteren gekomen, misschien heb ik wel een aparte toetsencombinatie gebruikt maar ik zou niet meer weten wat :'')

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 11:30 ]


    dream, dare, fly!

    Dit heb ik ook gehad. Heel irritant, neits werkte bij mij, dus heb ik systeem herstel moeten doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Dit heb ik ook gehad. Heel irritant, neits werkte bij mij, dus heb ik systeem herstel moeten doen.


    Oh kak... Ben je dan alles kwijt daarna of?


    dream, dare, fly!

    BradfordBoi schreef:
    (...)

    Het is zo ineens gisteren gekomen, misschien heb ik wel een aparte toetsencombinatie gebruikt maar ik zou niet meer weten wat :'')

    [ik heb soms dan druk ik ook verkeerd en dan heb ik dat ook maar ik ben er nog nooit achter gekomen wat het is. anders wacht je even en doe je het nog eens. ik moest de vorige keer ook meerdere keren wachten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    [ik heb soms dan druk ik ook verkeerd en dan heb ik dat ook maar ik ben er nog nooit achter gekomen wat het is. anders wacht je even en doe je het nog eens. ik moest de vorige keer ook meerdere keren wachten.


    Ik zal het nog een paar keer proberen -hoopt heel hard dat die normaal gaat doen :'')-


    dream, dare, fly!

    Dat had ik ook, toen heb ik mijn computer leeggehaald en windows eropnieuw opgezet en toen was het weg (:


    To infinity and beyond •

    BradfordBoi schreef:
    (...)

    Ik zal het nog een paar keer proberen -hoopt heel hard dat die normaal gaat doen :'')-
    [geheh hoop ik ook voor je. dat is echt irri i know it.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    nieuw toetsenbord kopen :Y)


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    BradfordBoi schreef:
    (...)

    Oh kak... Ben je dan alles kwijt daarna of?


    nee.
    Systeem herstel kun je je computer een paar dagen terug zetten. Het heeft géén effect op je bestanden, maar wel op programma's die je bijvoorbeeld hebt geïnstaleerd, voor dat herstelpunt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik heb dit ook bij google, echt irritant
    als ik een trema daar wil intypen, dan komt er niks