• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arya

    in de hoop het verleden een beetje te vergeten zwem ik uit de grot onderwater waar ik had over nacht, ik zwem naar boven en zie verderop nog een draajk die ik nog nooit vantevoren gezien had.
    ik ren ernaartoe als ik haar dat ze roept en merk dat ze bloedt "omg! wat is er gebeurd?!"roep ik naar haar en haal mijn natuur kracht op voor healing


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (ben off)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Dracy

    "Omg! Wat is er gebeurd!" Hoor ik ineens naast me.
    "M-Mijn vader..." Zeg ik zachtjes en kijk vanuit mijn ooghoeken naar haar.
    "H-Hij werd nogal boos-" Ik stop met praten waneer ik een pijnlijke steek in mijn zij voel.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arya

    "jouw vader ookal? mijne deed ook zo ik ben weggelopen, dit kan prikken"
    ik pluk bepaalde bloemen en maak een mengsel, ik leg een poot voorzichtig op de wond en met de andere maak ik de bloemen verder klaar.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Blindy

    Ik stoten tegen een grote steen en klom erop ik kon net met mijn neus boven water komen en maakte luid een snuivend geluid, ik vulde mijn longen met lucht en herhaalde deze actie een paar keer


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy.

    "Dit kan prikken." Ze legt een poot op mijn zij en maakt en mengzel van wat bloemen.
    Ik bijt mijn kiezen op elkaar, de pijn is ondragelijk.
    "I-Ik weet niet of j-je m-e zo nog mag. A-als ik v-vertel w-wa-wat voor d-draak ik b-ben." ZEg ik met pijnlijke steken in mijn zij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    kan ik nog meedoen??

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 16:56 ]

    [Natuurlijk kan dat. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ergens een plekje waar ik kan inspringen? of moet ik zelf wat verzinnen?

    Arya

    "I-Ik weet niet of j-je m-e zo nog mag. A-als ik v-vertel w-wa-wat voor d-draak ik b-ben." Zegt ze moeilijk, "Ik mag je zoiezo wel, maar wie heefd je dit aangedaan je vader zeker?" als het mengsel klaar ik zorg ik voor water erbij en spikkels ijs.
    Ik smeer het opde wond en masseer het erin, ik zie het al wegtrekken.
    (kel kan je een oogje in het zeil huisen bij glee voor dat we dan zegmaar verder kunnen met Maya, Levi en André?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ach ik verzin gewoon wat^^]

    Ryu
    Een paar klauwen gingen rakelings langs me heen. Dit waren de momenten waar ik pas echt in het gevecht kwam. Razendsnel draaide ik me op en vloog recht op Ito af. Hij was snel en dook aan de kant. Ito was mijn broer, iemand waar ik vaak een speels gevecht mee had. Ik leek precies op hem, waardoor de gevechten lastig waren. We waren beide geen draken die op elkaars hulp wachten, maar bij ons gold het recht van de sterkste. Hij was wat ouder dan ik en onze vader had ons vanaf kleins af aan samen getraind. Na een gevecht gingen we weer uit elkaar tot we elkaar een volgende keer weer tegen kwamen. We vochten dit keer zonder gavens. Ik was even afgeleid en Ito had me geraakt. In mijn linkervleugel had hij een snee gemaakt. Ik vloog mank naar de grond. Eenmaal de grond geraakt was het gevecht gestopt. 'Mooi gevecht broertje,' zegt Ito. 'Inderdaad, ik kijk al uit naar de volgende keer,' zeg ik. Ito vloog weg en ik keek hem na. Met een pijnlijk gezicht vouwde ik mijn vleugels op en liep verder.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:01 ]

    (sioux je kan gewoon iets verzinnen waar je start met je draak, bvb dat ze wakker word in een grot en gaat ontbijten ofzo)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Lieverd lees eens terug, je wist al dat haar pa het had gedaan. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy

    Ik knik langzaam.
    Ze smeert het spul erop en masseert het in, ik voel de pijn al wat wegtrekken.
    "D-Dracy." Stel ik mezelf voor.
    "Jij?" Ik probeer mijn poot te bewegen en wonderbaarlijk lukt dat ook nog, een beetje stijfjes sta ik op en rek even.
    "Wow, bedankt." Ik lach naar haar, het valt me op dat ik ietsje groter ben dan zij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arya

    "D-Dracy." Stelt ze zich voor
    "Jij?" ze staat op en rekt zich een beetje.
    "Wow, bedankt." ze lacht naar me en ze steekt net iets boven me uit, ik ga zitten "graag gedaan" ik geef haar een zaadje "kauw hierop, vraag me niet waarom" zeg ik serieus en probeer een beetje te lachen naar haar.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:20 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »