[ach ik verzin gewoon wat^^]
Ryu
Een paar klauwen gingen rakelings langs me heen. Dit waren de momenten waar ik pas echt in het gevecht kwam. Razendsnel draaide ik me op en vloog recht op Ito af. Hij was snel en dook aan de kant. Ito was mijn broer, iemand waar ik vaak een speels gevecht mee had. Ik leek precies op hem, waardoor de gevechten lastig waren. We waren beide geen draken die op elkaars hulp wachten, maar bij ons gold het recht van de sterkste. Hij was wat ouder dan ik en onze vader had ons vanaf kleins af aan samen getraind. Na een gevecht gingen we weer uit elkaar tot we elkaar een volgende keer weer tegen kwamen. We vochten dit keer zonder gavens. Ik was even afgeleid en Ito had me geraakt. In mijn linkervleugel had hij een snee gemaakt. Ik vloog mank naar de grond. Eenmaal de grond geraakt was het gevecht gestopt. 'Mooi gevecht broertje,' zegt Ito. 'Inderdaad, ik kijk al uit naar de volgende keer,' zeg ik. Ito vloog weg en ik keek hem na. Met een pijnlijk gezicht vouwde ik mijn vleugels op en liep verder.
[ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:01 ]
Do it scared, but do it anyway.