• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    Equestria| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk haar met grote ogen aan.
    "Is dat waarom ik hier ben? Waarom?"
    Ik ga rechtstaan en kijk of er ergens een deur of raam is waarlangs ik weg kan.
    "Ik moet hier weg," zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Mijn maag begint zich om te keren, en ik kan me nog net inhouden niet te gaan overgeven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik hoor een deur open gaan en draai me in een ruk om. Ik zie Eleanor staan en het maakt er mijn woede niet minder op.
    "Ik weet niet waar jij denkt... Oh! Wat is er aan de hand?"
    Ik loop naar haar toe en grijp haar bij de keel.
    "Fedea, waar is ze?!" schreeuw ik nog een keer.

    Camargue

    Ik hoor een luid gebonk op de gang, gevolgd door een geschreeuw. Ik ken de stem. Atreyu. Bezorgd kijk ik Liam aan. Ik stap uit bed en schiet in mijn kleren. Wanneer ik de deur open zie ik dat hij Eleanor bij de keel heeft vastgegrepen.
    "Hé!" schreeuw ik kwaad. "Laat haar los!"
    Hij kijkt me met een dodelijke blik aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Hij komt stevig op me afgebeend en voor ik het goed door heb heeft hij me bij mijn keel gegrepen. 'Fedea, waar is ze?!' schreeuwt hij nog een keer met een dodelijke blik terwijl ik geschrokken zijn vingers los probeer te trekken. 'Wat.. waar heb.. jij het in..godsnaam over,' breng ik uit. 'Sorry,' gooi ik er nog achter aan en op dat zelfde moment geef ik hem een hard knietje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Is dat waarom ik hier ben? Waarom?" Ik kijk haar glazig aan als ze op staat. Ze kon nergens heen, ik had immers de sleutel. Een grijns siert mijn lippen even.
    "Bingo," Ik gris in mijn zak naar de overgebleven chocolade die in het papiertje hoorde te zitten. Verveeld laat ik het door mijn handen glijden en steek voorzichtig een stuk in mijn mond. "Goed geraden."
    "Ik moet hier weg," zegt ze in paniek, ik rol met mijn ogen en schuif een stuk naar achteren als ik haar zie kokhalzen. Ik trek mijn neus op en zucht diep.
    "Ik wil hier ook weg, maar zoals je ziet zit ik hier ook nog steeds." Ik breek een stuk af van mijn chocola en leg het op het papier, met mijn voet schuif ik het haar richting op. "Dus ga zitten en stop met dat vreselijke ik-moet-weg gedrag, want daar word ik chagrijnig van. Ga zitten, eet en luister."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik adem diep in en uit, en het helpt weer tegen het misselijke gevoel.
    "Nee, ik zal godverdomme niet luisteren! Trey zal me komen zoeken! En... Je weet godverdomme niet wat er aan de hand is!"
    Ik raap de chocola op, verpulver hem in mijn hand en gooi het naar haar toe. Ik voel de tranen in mijn ogen branden.
    Waarom ik?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel de verpulverde chocolade stukjes tegen mijn lichaam aan vallen. Ik zucht diep en haal ze met mijn hand weg. Trey zal me komen zoeken. Ik rol met mijn ogen.
    "Zonde van de chocola, je had het opzich ook terug kunnen geven." Langzaam sta ik op en loop haar richting in, totdat ik slechts één meter van haar af sta. Ze is een centimeter of tien langer dan me, waardoor ik omhoog moet kijken om haar in haar ogen aan te staren.
    "Luister meid, ik probeer het je hier alleen maar gemakkelijker te maken dan het is." Sis ik de woorden uit, "ze gunnen je hier waarschijnlijk enkel water, brood en soms wat restjes eten. Dus wees blij als ik je chocola geef." Ik richt mijn ogen op haar buik, maar kijk haar dan weer in de ogen. "En ik durf te wedden dat die Trey van je inderdaad je binnenkort zal gaan zoeken, als hij dat nog niet aan het doen is. Word je daar blij van?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Wat.. waar heb.. jij het in..godsnaam over?. Sorry," zegt Eleanor.
    Mijn blik van woede verandert in eentje van opperste verbazing. Ik zak ineen wanneer ik Eleanor's knie in mijn kruis voel en voel de tranen over mijn wangen stromen. Wanneer ik weer kan ademen zeg ik bijna onhoorbaar,
    "Ze is... niet hier?"
    Opnieuw begint mijn bloed te koken. Ik spring recht en schop en sla tegen de muur aan terwijl er nieuwe tranen zich een weg naar beneden banen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik kleed me snel aan en volgens Camargue naar buiten tow. Ik haast me naar teru en die hem van haar af. 'Rustig laat haar los wat is er? ' ik kijk hem boos aan.

    Eleanor

    Zodra mijn knie zijn kruis raakt zakt hij ineen. 'Echt, sorry. Je gaf me geen keus..' zei ik tegen hem met een diepe verontschuldigende klank in mijn stem. 'Ze is... niet hier?' vroeg hij na een tijdje. 'Ik heb haar niet meer gezien sinds die keer in de bar,' reageer ik niet begrijpend terug terwijl hij overeind springt en tegen de muur aan begint te slaan en schoppen. Tranen stromen over zijn gezicht naar beneden en ik kijk even geschrokken toe. 'Atreyu, wil je me alsjeblieft vertellen wat er is gebeurd?' vraag ik hem en werp even een vlugge blik op Liam en Camargue.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Enkele tranen vloeien over mijn wangen terwijl ik haar aankijk.
    "Mijn leven is al hectisch genoeg, dit hoeft er niet nog eens bij," zeg ik zacht.
    "Ik heb hier niet voor gekozen."
    Ik veeg mijn tranen weg, maar blijf haar aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heb haar niet meer gezien sinds die keer in de bar. Atreyu, wil je me alsjeblieft vertellen wat er is gebeurd?"
    Ik laat een schreeuw van frustratie over mijn lippen rollen en sla mijn hoofd tegen de muur. Op zoek naar adem laat ik mijn voorhoofd tegen de muur rusten.
    "Ze is weg!" schreeuw ik hopeloos. "Ze is niet op school, ze is niet bij haar ouders, ze neemt niet op! Ze zou op me wachten tijdens de middagpauze... en... ze is weg!" Ik klem mijn kaken op elkaar en sluit mijn ogen. "Ze is zwanger," piep ik.

    Camargue

    "Ze is zwanger."
    Even wordt het zwart voor mijn ogen en ik voel hoe ik bijna groen word van jaloezie. Mijn wangen gloeien van woede. Ik ren naar mijn eigen appartement en gooi de deur met zo'n kracht achter me dicht dat ze weer uit het slot valt en terug open gaat. Ik sprint naar mijn kamer en grijp een kussen van mijn bed om ermee in mijn inloopkast te kruipen. Ik doe de deur dicht, val op mijn knieën en verberg mijn gezicht in het kussen om mijn kreten te smoren. Na een minuutje is de sloop reeds doorweekt van de tranen.
    Waarom zij wel en ik niet?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Ze.. is weg? Zwanger?' Ik schudde even met mijn hoofd en probeerde alles een plek te geven. Op dat zelfde moment zag ik Cam weg stormen, haar deur met z'n harde knal dicht gaan zodat hij weer terug open sprong. 'Je moet achter haar aan gaan,' zei ik tegen Liam, ik wist als geen ander wat er nu door Cam heen ging. Ze wilde zo graag maar sinds onze kroning konden we geen van alle meer zwanger worden. Fedéa was nog niet gekroond.. Ik raapte mijn gedachten bijeen en wendde me weer tot Atreyu. 'Ze is vanmorgen wel naar school gegaan?' vroeg ik hem, besefte me pas daarna dat het waarschijnlijk een domme vraag was en mijn hersens werkte vlugge overuren. 'Volgende maand zou haar kroning zijn..' mompelde ik terwijl ik zocht naar iets waardoor ze weg zou kunnen gaan en plots werden mijn ogen groot tot een woord door mijn hoofd ging. 'Floraten..'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Ik heb hier niet voor gekozen." Ergens word ik kwaad om deze woorden. Wie wel? Door haar tranen heen blijft ze me aankijken.
    "Ik wel dan?" zeg ik bot terug en klem mijn handen verdedigend voor mijn lichaam. "Je moet echt niet denken dat ik hier voor mijn plezier zit." Schreeuw ik terug.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik hou me in haar niet door elkaar te schudden.
    "Waarom. Ben. Ik. Dan. Hier."
    Ik kijk haar strak aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.