• Ik vraag dit af:
    Iemand van 17 moet 10 dagen antibiotica slikken maar wilt in het weekend alcohol drinken. Hij moet 10 dagen antibiotica slikken. Hoe kan je dat aan die persoon rustig en duidelijk uitleggen dat het belangrijk is dat hij/zij het afmaakt.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gewoon vertellen. Dat is het enige, lijkt me.


    I can't even think straight.

    Je vertelt dat ie anders nog zieker wordt en er dan wrs veel minder weekenden komen waarin hij alcohol kan gaan drinken. Dus hij 1 weekendje ff clean moet blijven:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zeggen dat hij een achterlijke gladiool is als drinken voor gezondheid gaat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    -> Titel aangepast, alleen help mag niet.


    I am an idiot, I move.

    Haha volgens mij kan dat niet echt. Volgens mij weten ze het goed genoeg, de dokter en/of de oapotheker zegt meestal zo'n dingen wel.
    Sorry. =(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Yoda schreef:
    Zeggen dat hij een achterlijke gladiool is als drinken voor gezondheid gaat.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    "Anders ga je dood"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Iemand van 17 zou eigenlijk zelf al zijn verantwoordelijkheid moeten kunnen nemen op dat vlak


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Met een trechter en een stevige hand :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yoda schreef:
    Zeggen dat hij een achterlijke gladiool is als drinken voor gezondheid gaat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hamer, kelder, ducttape, trechter, antibiotica. in die volgorde. 10 dagen daar houden en dan vrijlaten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Zeggen dat hij een achterlijke gladiool is als drinken voor gezondheid gaat.


    Shoganai i ne~

    Yoda schreef:
    Zeggen dat hij een achterlijke gladiool is als drinken voor gezondheid gaat.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Discord schreef:
    hamer, kelder, ducttape, trechter, antibiotica. in die volgorde. 10 dagen daar houden en dan vrijlaten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yoda schreef:
    Zeggen dat hij een achterlijke gladiool is als drinken voor gezondheid gaat.

    + dat als je zo'n kuur niet afmaakt, de ziekte terugkomt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the