• Voor degenen die het niet kennen: snel verder lezen,
    voor degenen die het nummer kennen en er nu mee in hun hoofd zitten: mijn oprechte excuses :Y)



    Ik ben zaterdagavond in Utrecht naar de musical Jersey Boys gaan kijken, met Tim Driesen (die ik persoonlijk ken) als Frankie Valli. Ik was zo ongelooflijk verliefd op de muziek en het hele verhaal, dat ik mijn username wel moest aanpassen.
    De musical vertelt het verhaal over Frankie Valli and the Four Seasons (o.a. bekend van het nummer 'Grease' uit de film Grease).
    Na de musical mochten we backstage gaan, en ik heb op een supergigantisch echt-echt podium met echt-echt decor gestaan, ik was dus echt wel in mijn nopjes :3

    Om het nuttig te houden, wat is het laatste dat jullie meegemaakt hebben waarvan je nooit had gedacht dat het ooit zou gebeuren? ^^

    Hope you guys like it ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waaauw, geweldig!
    Dat mijn P&M docente gewoon van mij houdt en veel door de vingers ziet omdat we allebei feministen zijn. O, sisterlove. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:47 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Waaauw, geweldig!
    Dat mijn P&M docente gewoon van mij houdt en veel door de vingers ziet omdat we allebei feministen zijn. O, sisterlove. :Y)


    Apart, maar wel heel leuk :'D
    &thanks (bloos)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 21:48 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mooie, eenvoudig te onthouden username!

    Dat ik een mail van de directeur kreeg omdat hij mijn crapinzendinging voor een grote schrijfwedstrijd helemaal geweldig vond en hij dacht dat ik een goede kans maakte. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leuk ^^

    Dat ik ooit nog een acht zou kunnen staan voor Biologie, een van mijn (eigenlijk) beste vakken. Ik deed er alleen te weinig voor. Ik ben nu alleen nog ééntiende weg van een acht, dus nog meer motivatie voor mijn volgende schoolexamenweek *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat gaaf! Ik ken het nummer wel, maar alleen omdat John Barrowman er een cover van heeft gezongen. :'D

    Het laatste wat ik totaal niet had zien aankomen was de tien die ik vanmiddag haalde op mijn mondeling literatuur. Ik ben nog steeds helemaal blij, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haah de meet and greet met de cast van de musical Flashdance, maar volgens mij had jij daarop gereageerd
    en dat ik dus Jim Bakkums kont heb aangeraakt door dat hij bewoorg =3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, dat ik zou afterparty'en met Robin Thicke :') And it happened, yesterday.


    To infinity and beyond •

    Dat mijn moeder me (drie en 'n halfjaar geleden) sms'te dat ze een paard had gekocht.
    En dat na al die jaren zeggen dat een eigen pony 'echt veel te duur was' :Y)


    You oughta know

    Goh, jullie dingen zijn zo simpel, nu voel ik me diva-ish :')
    Behalve dan afterparty'en met Robin Thicke :'D

    &bedankt iedereen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Super leuk!
    Ik heb onlangs niet bepaald iets spectaculairs meegemaakt. Hoge cijfers voor mijn tentamens, dat wel. Maar daar heb ik dan ook erg hard voor gewerkt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik denk dat de mijne is 70 euro vinden in de primark :')
    Ow en en!!! Dat een vriend van mij bang zou zijn van horror films :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    Ik denk dat de mijne is 70 euro vinden in de primark :')
    Ow en en!!! Dat een vriend van mij bang zou zijn van horror films :')


    Wow, dat wil ik ook wel vinden :'D
    Kan ik nog eens naar de musical -a-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Valli schreef:
    (...)

    Wow, dat wil ik ook wel vinden :'D
    Kan ik nog eens naar de musical -a-


    Goed zoeken bij de schoenen, huis artikelen en de pashokjes (;
    +Sommige mensen zijn dom om in een portemenee er hun geld er in te doen alvast en hem dan vergeten mee te nemen waardoor de volgende klant die de portemenee meeneemt 25 euro vind :') -dit was wel een andere keer dan die 70 euro-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    (...)

    Goed zoeken bij de schoenen, huis artikelen en de pashokjes (;
    +Sommige mensen zijn dom om in een portemenee er hun geld er in te doen alvast en hem dan vergeten mee te nemen waardoor de volgende klant die de portemenee meeneemt 25 euro vind :') -dit was wel een andere keer dan die 70 euro-


    Wow, hoe kun je dat nu vergeten? .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gaaf! c;


    26 - 02 - '16