• Ik wil een shirt van All Time Low kopen -via eBay-, maar het is een mannen T-shirt en er staat maat 'Small (Mens 36 - 38)'.

    Weet iemand hoe dit zit in vergelijking met Nederlandse maten? Want ik wil hem natuurlijk niet te groot of te klein kopen x'].

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 14:51 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    huh
    Dat is toch hetzelfde..


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    huh
    Dat is toch hetzelfde..

    Wel? Want het zijn mannenmaten en ik dacht dat er geen 36/38 voor mannen waren?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    (...)
    Wel? Want het zijn mannenmaten en ik dacht dat er geen 36/38 voor mannen waren?
    OHZO
    ik zat ff aan vrouwen te denken ;d Ik denk dat small gewoon het beste is? of xs misschien


    I live for the applause, you will die for it.

    UIt mijn ervaring van bandshirts. Als je als vrouw gewoon een S,M, heb, zou ik voor een S gaan in mannenmaat, bij een L en XL zou ik voor een M gaan. (: Het S model zou anders een beetje te strak zitten, alléja, dat vind ik toch. Natuurlijk is een mannenshirt wel minder flatterend.
    Kijk eens in mn fotoboek, dat shirt is een M in mannenmaat. :')

    Fornicate schreef:
    UIt mijn ervaring van bandshirts. Als je als vrouw gewoon een S,M, heb, zou ik voor een S gaan in mannenmaat, bij een L en XL zou ik voor een M gaan. (: Het S model zou anders een beetje te strak zitten, alléja, dat vind ik toch. Natuurlijk is een mannenshirt wel minder flatterend.
    Kijk eens in mn fotoboek, dat shirt is een M in mannenmaat. :')

    Dankje! Nu weet ik dat ik een M nodig heb ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    (...)
    Dankje! Nu weet ik dat ik een M nodig heb ;D

    Welk shirt wil je? ;d

    Fornicate schreef:
    (...)
    Welk shirt wil je? ;d

    Ik wilde eigenlijk een knal blauwe, maar die kan ik alleen in maat S vinden. Dus nu ga ik opzoek naar een andere leuke ;D.
    Maar dat zal niet al te moeilijk zijn, want All Time Low is sowieso leuk x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.