• Hoi!

    Ik ben Esmee. 14 jaar oud en ik woon in Spijkenisse (Zuid-Holland). :’)
    Ik woon in een klein huisje met mijn laptop, moeder en zusje en twee katten. Mijn haarkleur is van nature blond, maar ik heb het bruin geverfd. Verder heb ik groene ogen, ben ik 1.64 lang en zijn de enige beroemde personen waar ik me in verdiep de Jonas Brothers.
    Omdat ik met iedereen wel iets mee maak, omdat ik verschillende soorten vriendinnen heb (de een is emo, de ander heeft een obsessie, de ander is al jongvolwassen, etc.) ben ik verhalen gaan schrijven. Ik heb al sinds ik me kan herinneren mijn grote fantasie gebruikt voor een verhaal, hoewel ik het later zo realistisch mogelijk probeer te schrijven.
    Sinds mijn tiende heb ik kleine stukjes geschreven wat je kan vergelijken met de lengte van een gemiddelde proloog (600 woorden), en al vanaf die leeftijd krijg ik reacties.
    Toen ik begon met Q, leek het me allemaal heel gezellig. Maar omdat nooit iemand mijn verhalen las of op mijn profiel kwam, besloot ik hier heen te gaan voordat ik het op geef. Ik hoop op een betere tijd ;)


    Actieve verhalen:
    Klik
    Klik


    Fanfictions:
    None. Suggesties zijn altijd welkom in mijn gastenboek of inbox!


    Verhalen gepauzeerd:
    None.



    (flower)


    In love with Gran Canaria