• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten


    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amersfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    - Kirsten - Jonsu - Vanuit Horst
    - Christa - Remembrall - Vanuit Alphen a/d Rijn
    - Ellen - Starkiller - Via Den Bosch
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Jalissa - Fantasia
    - Billie - Kweenie - Vanaf Utrecht (Vechterse banen)
    - Annick - PUKKELxDING - Vanuit Purmerend
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!

    Update: Zoals jullie gemerkt hebben, sneeuwt het en is het koud. En morgen is dat nog meer het geval. We blijven voornamelijk in Hoog Catherijne hierdoor, dat is overdekt. Dat maakt het helaas niet minder koud, dus pak je goed in! En check NS.nl morgen ochtend. Het kan zijn dat er geen of minder treinen (en bussen?) rijden. Er is vandaag een aangepaste dienstregeling, morgen waarschijnlijk ook. Neem als het kan een trein eerder, etc. etc [: Ik zie jullie morgen! En je kan me altijd sms-en als er iets is.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:42 ]

    Starkiller schreef:
    (...)

    Ik kan anders ook naar je huistelefoon bellen.

    het gaat erom dat ik een mobiel moet hebben, anders mag ik niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    (...)
    het gaat erom dat ik een mobiel moet hebben, anders mag ik niet


    Oh.. Kun je geen mobieltje van iemand anders lenen?

    Sluipvoet schreef:
    Ik vind het echt jammer, maar ik mag niet komen. IK had een onvoldoende voor ak.

    Nooo :(

    Starkiller schreef:
    (...)

    Oh.. Kun je geen mobieltje van iemand anders lenen?

    Ik heb nu alles uitgeprint wat je uit kan printen en ik ga morgen nog 1 keer terug(kheb eerste 2 uur vrij en tijdens het derde moet ik naar de ortho ,dus ik heb genoeg tijd)
    Ik heb wel een mobiel, maar geen simkaart


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    (...)
    Ik heb nu alles uitgeprint wat je uit kan printen en ik ga morgen nog 1 keer terug(kheb eerste 2 uur vrij en tijdens het derde moet ik naar de ortho ,dus ik heb genoeg tijd)
    Ik heb wel een mobiel, maar geen simkaart


    Ik hoop wel dat je komt! Succes dus!

    phenomniall schreef:
    (...)
    Ik heb nu alles uitgeprint wat je uit kan printen en ik ga morgen nog 1 keer terug(kheb eerste 2 uur vrij en tijdens het derde moet ik naar de ortho ,dus ik heb genoeg tijd)
    Ik heb wel een mobiel, maar geen simkaart

    Koop een nieuwe simkaart? Die dingen zijn 15 euro...

    Als het goed is krijg ik vanavond geld. Zo niet, dan kan ik niet komen. Maar ik krijg nog zo'n 40 euro van het oppassen, en ze zeiden dat ze het waarschijnlijk vanavond wel zouden geven.

    En anders *sigh* moet ik mijn zusje gaan opbiechten dat haar grote zus heel stiekem via het internet mensen meet, en geld nodig heeft voor het OV :3

    Fantasia schreef:
    (...)
    Koop een nieuwe simkaart? Die dingen zijn 15 euro...


    Nee, die zijn goedkoper.. Bij de kruidvat voor 5 euro. Kun je nog goedkoop mee bellen ook! :3

    Fantasia schreef:
    (...)
    Koop een nieuwe simkaart? Die dingen zijn 15 euro...

    maar dan verlies ik elke maand 15 euro aan mijn abbonoment dat ik nog niet stop kan zetten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij zijn de enige die ik hier gemeet heb Sander en Kirsten (volgens mij?)

    Starkiller schreef:
    (...)

    Nee, die zijn goedkoper.. Bij de kruidvat voor 5 euro. Kun je nog goedkoop mee bellen ook! :3

    Van de kruidvat wel ja. Maar van vodafone etc rond de 15, en als je telefoon een simlock heeft... (:

    Starkiller schreef:
    Volgens mij zijn de enige die ik hier gemeet heb Sander en Kirsten (volgens mij?)

    Christa, Jennifer en ik waren er ook in Den Bosch.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Christa, Jennifer en ik waren er ook in Den Bosch.


    Ohja :3 Maar daar was ik maar 10 minuten, dus dat vind ik niet echt meetellen, want ik ben heel slecht met namen.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Van de kruidvat wel ja. Maar van vodafone etc rond de 15, en als je telefoon een simlock heeft... (:


    Ohja..
    5 euro, Vodafone 8D

    Er zijn ook mensen die nog niemand kennen en nog nooit eerder iemand gemeet hebben. [: T komt goed! ^^