• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten


    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amersfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    - Kirsten - Jonsu - Vanuit Horst
    - Christa - Remembrall - Vanuit Alphen a/d Rijn
    - Ellen - Starkiller - Via Den Bosch
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Jalissa - Fantasia
    - Billie - Kweenie - Vanaf Utrecht (Vechterse banen)
    - Annick - PUKKELxDING - Vanuit Purmerend
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!

    Update: Zoals jullie gemerkt hebben, sneeuwt het en is het koud. En morgen is dat nog meer het geval. We blijven voornamelijk in Hoog Catherijne hierdoor, dat is overdekt. Dat maakt het helaas niet minder koud, dus pak je goed in! En check NS.nl morgen ochtend. Het kan zijn dat er geen of minder treinen (en bussen?) rijden. Er is vandaag een aangepaste dienstregeling, morgen waarschijnlijk ook. Neem als het kan een trein eerder, etc. etc [: Ik zie jullie morgen! En je kan me altijd sms-en als er iets is.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:42 ]

    wordt steeds drukker hier ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Zullen we in het overdekte deel blijven? Het word echt vet koud x.x
    Er zit ook een mac in het overdekte deel hoor x'D

    Krullerd schreef:
    Zullen we in het overdekte deel blijven? Het word echt vet koud x.x
    Er zit ook een mac in het overdekte deel hoor x'D


    Ik stem voor, ik moet morgen al de hele dag koukleumen in Winterberg. Daar ga ik langlaufen :3 En het wordt dus iets van -12 ofzo ><


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Ik stem voor, ik moet morgen al de hele dag koukleumen in Winterberg. Daar ga ik langlaufen :3 En het wordt dus iets van -12 ofzo ><


    Winterberg? Awesome! Daar hebben wij een vakantiehuisje 8D

    Oh en voor de lijst: Ik kom vanuit Vorstenbosch. Maar omdat daar geen busstation is, moet ik eerst 20 minuten fietsen, dus ik ga vanuit Veghel. Maar omdat daar geen treinstation is, moet ik eerst naar den Bosch. Dus ik ga vanuit den Bosch. :'D

    Wss moeten maaike en ik al om vijf uur weer gaan :s

    Is de mac van Hoog Catharijne in het overdekte deel? Daar hebben ze die groenteburgers, en dan ben ik helemaal voor daar blijven :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Krullerd schreef:
    Zullen we in het overdekte deel blijven? Het word echt vet koud x.x
    Er zit ook een mac in het overdekte deel hoor x'D
    Jalis en ik willen ook naar de Xenos, maar dat is om het hoekje van de deur van Hoog Catherijne :P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Er is een mac in het overdekte deel, ik ben daar alleen nog nooit geweest. Ik ga altijd naar een ander, die is buiten. Maar ik weet t wel te vinden hoor ^^

    Defensive schreef:
    Is de mac van Hoog Catharijne in het overdekte deel? Daar hebben ze die groenteburgers, en dan ben ik helemaal voor daar blijven :Y)

    Dat overdekte deel is Hoog Catharijne haha, dus ja. (:
    En het is niet echt erg als er mensen al eerder wegmoeten/later komen, aangezien Hoog Catharijne aan de stationshal vast zit en 't dus niet zo lastig is om heen en weer te moeten.

    Idd! Een voordeel!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:29 ]

    Voor de mensen die willen weten wat/waar er precies is, hier een plattegrond. (:
    http://www.hoogcatharijne.nl/43-plattegrond/1/hc-i

    jippie nog ff en dan zeg ik waarscheinlijk jullie gedag..:Y)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:38 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Lol... neem gewoon een sjaal mee, handschoenen, muts? :') Het wordt waarschijnlijk een prachtige dag :'D En waarschijnlijk willen jullie in zoveel winkels, dat we toch weer in de warmte blijven ^_^"

    dus kom op, een bietje lef tonen he! Waarschijnlijk is Jonsu met me eens ^_^ (hoop ik dan toch xD)


    Ligt and Darkness are both very different..

    weten jullie wel wat ik voor jullie over heb?
    Ik ben gaan helpen afwassen om mijn vader over te halen
    Ik moet alleen ff aangifte doen van mijn mobiel en mijn simkaart ophalen en dan mag ik van mijn pa en als ik dat heb moeten een paar van jullie hem belllen, anders vertrouwt hij het niet, en dan mag ik als het goed is komen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one