• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten


    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amersfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    - Kirsten - Jonsu - Vanuit Horst
    - Christa - Remembrall - Vanuit Alphen a/d Rijn
    - Ellen - Starkiller - Via Den Bosch
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Jalissa - Fantasia
    - Billie - Kweenie - Vanaf Utrecht (Vechterse banen)
    - Annick - PUKKELxDING - Vanuit Purmerend
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!

    Update: Zoals jullie gemerkt hebben, sneeuwt het en is het koud. En morgen is dat nog meer het geval. We blijven voornamelijk in Hoog Catherijne hierdoor, dat is overdekt. Dat maakt het helaas niet minder koud, dus pak je goed in! En check NS.nl morgen ochtend. Het kan zijn dat er geen of minder treinen (en bussen?) rijden. Er is vandaag een aangepaste dienstregeling, morgen waarschijnlijk ook. Neem als het kan een trein eerder, etc. etc [: Ik zie jullie morgen! En je kan me altijd sms-en als er iets is.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:42 ]

    Edinburgh schreef:
    Ik ga zo naar de kapper, morgen zien jullie resultaaaat. (:


    Ik ook (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Op de site van de ns:
    Rond Utrecht weinig treinen, rond A'dam, R'dam, Den Haag en Amersfoort minder treinen door weersomstandigheden. Check info ter plaatse.
    Het treinverkeer ondervindt forse hinder van het winterweer. We worden geplaagd door een samenloop van storingen met diverse oorzaken.
    Vooral rondom Amsterdam, Schiphol, Amersfoort en in Noord-Holland vallen veel treinen uit of rijden met grote vertragingen.


    Maar even goed in de gaten houden dus, want als het zo door blijft sneeuwen is dat morgen waarschijnlijk alleen maar erger.

    Fantasia schreef:
    Op de site van de ns:
    Rond Utrecht weinig treinen, rond A'dam, R'dam, Den Haag en Amersfoort minder treinen door weersomstandigheden. Check info ter plaatse.
    Het treinverkeer ondervindt forse hinder van het winterweer. We worden geplaagd door een samenloop van storingen met diverse oorzaken.
    Vooral rondom Amsterdam, Schiphol, Amersfoort en in Noord-Holland vallen veel treinen uit of rijden met grote vertragingen.


    Maar even goed in de gaten houden dus, want als het zo door blijft sneeuwen is dat morgen waarschijnlijk alleen maar erger.


    Ik kom niet op de site van de NS.. Ik weet ook niet eens of mijn bus wel gaat.

    Weet iemand toevallig ook of alle bussen morgen wel rijden?

    Het hangt er nu wel vanaf hoor, want met al die sneeuw is het wel wat lastiger om er te komen en mijn zus en broer zijn nu op Utrecht en kunnen niet thuiskomen omdat er geen treinen meer van en naar Utrecht rijden, dus ik zie het morgen wel..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Update [:

    Ik moet sowieso al veel eerder aanfietsen... En als ik uiteindelijk pas in den Bosch zie dat mijn trein niet gaat, dan is dat best wel kut omdat ik ook 40 minuten met de bus moet.

    Starkiller schreef:
    Weet iemand toevallig ook of alle bussen morgen wel rijden?

    Nou er zullen met dit weer altijd wel een aantal bussen niet rijden, ben ik bang. Maar ik weet niet waar je dat kan checken voor de bus..

    Is er IEMAND die op de site van NS komt?

    Nee. Ik hoop dattie het morgen weer doet.

    Starkiller schreef:
    Is er IEMAND die op de site van NS komt?

    Het heeft echt geen zin om nu te checken of je trein morgen rijdt... er kan vannacht nog 20cm sneeuw vallen, of alles kan weg zijn. Je moet gewoon kijken voor je vertrekt, op 't laatste moment. :'D

    Arriva (bus):
    Vanwege het winterweer dienen busreizigers rekening te houden met een langere reistijd van max.30 min en kans op uitval van ritten.

    Fantasia schreef:
    (...)
    Het heeft echt geen zin om nu te checken of je trein morgen rijdt... er kan vannacht nog 20cm sneeuw vallen, of alles kan weg zijn. Je moet gewoon kijken voor je vertrekt, op 't laatste moment. :'D

    Of iets daarvoor, zodat je nog een trein eerder kan nemen evt (nerd).

    Fantasia schreef:
    (...)
    Het heeft echt geen zin om nu te checken of je trein morgen rijdt... er kan vannacht nog 20cm sneeuw vallen, of alles kan weg zijn. Je moet gewoon kijken voor je vertrekt, op 't laatste moment. :'D


    Maar ik moet ver reizen, ik ben in totaal 2 uur onderweg. Ik kan dus niet zomaar even kijken.