• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten


    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amersfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    - Kirsten - Jonsu - Vanuit Horst
    - Christa - Remembrall - Vanuit Alphen a/d Rijn
    - Ellen - Starkiller - Via Den Bosch
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Jalissa - Fantasia
    - Billie - Kweenie - Vanaf Utrecht (Vechterse banen)
    - Annick - PUKKELxDING - Vanuit Purmerend
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!

    Update: Zoals jullie gemerkt hebben, sneeuwt het en is het koud. En morgen is dat nog meer het geval. We blijven voornamelijk in Hoog Catherijne hierdoor, dat is overdekt. Dat maakt het helaas niet minder koud, dus pak je goed in! En check NS.nl morgen ochtend. Het kan zijn dat er geen of minder treinen (en bussen?) rijden. Er is vandaag een aangepaste dienstregeling, morgen waarschijnlijk ook. Neem als het kan een trein eerder, etc. etc [: Ik zie jullie morgen! En je kan me altijd sms-en als er iets is.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:42 ]

    Starkiller schreef:
    (...)

    Maar ik moet ver reizen, ik ben in totaal 2 uur onderweg. Ik kan dus niet zomaar even kijken.

    Ja, ik bedoel ook niet dat je pas moet kijken 5minuten voor je vertrekt, maar er staat echt niet nu al wat er morgen gaat gebeuren. En zeker niet betrouwbaar.
    Kijk morgenochtend gewoon, en voor je weg gaat. Dan heb je wat meer zekerheid. :)

    Hier staan ook de aangepaste diensregelingen.
    http://9292.nl/meldingen

    Ik kan niet eerder komen als 12:50, en als ik die trein mis dan ben ik er om 13:07. Dus dat scheelt niet zo heel veel. Ik ga gewoon alles goed in de gaten houden.

    16:00 Er rijden weinig treinen van en naar Utrecht Centraal. Dat meldde een woordvoerster van de NS aan het ANP. Er zijn meer problemen met de treinenloop in de rest van het land, maar rond Utrecht zijn de problemen zeer groot. 'Er is geen sprake van dat er helemaal geen treinen rijden, maar er rijden wel heel veel minder treinen', aldus de woordvoerster.

    Geweldig --'

    Mijn vader is over 25 minuutjes ofzo thuis en dan mogen er 2 vrijwillegers en het persoontje dat ook via Rotterdam reist en wiens naam ik even ben vergeten mijn vader trotseren en hem overhalen dat het veilig is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    Mijn vader is over 25 minuutjes ofzo thuis en dan mogen er 2 vrijwillegers en het persoontje dat ook via Rotterdam reist en wiens naam ik even ben vergeten mijn vader trotseren en hem overhalen dat het veilig is

    Ik ga vanaf Rotterdam en wil je vader wel overtuigen, maar ik weet niet zeker of ik wel kan komen. Mijn vervoer naar het station rijdt niet en heb geen idee hoe dat morgen is... :'D

    En nu staat er dat er helemaal geen treinen van en naar Amsterdam en Utrecht rijden :/

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 17:07 ]

    phenomniall schreef:
    Mijn vader is over 25 minuutjes ofzo thuis en dan mogen er 2 vrijwillegers en het persoontje dat ook via Rotterdam reist en wiens naam ik even ben vergeten mijn vader trotseren en hem overhalen dat het veilig is


    Ik bel zo wel, PB je je nummer dan?

    Krullerd schreef:
    En nu staat er dat er helemaal geen treinen van en naar Amsterdam en Utrecht rijden :/

    Dat duurt vast niet zo lang, waarschijnlijk is dat vanavond gewoon opgelost.

    Krullerd schreef:
    En nu staat er dat er helemaal geen treinen van en naar Amsterdam en Utrecht rijden :/


    'T komt wel goed, als het niet te veel gaat sneeuwen vannacht dan rijden ze morgen denk ik wel weer


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    17:11 De problemen houden volgens ProRail aan tot na de avondspits.

    ^dat betekent dus dat er morgen misschien wel treinen rijden! Ik ga gewoon om 9 uur opstaan om jullie up-to-date te houden. Iedereen die eerder als 11:00 vertrekt, PB jullie nummer, dan SMS ik jullie wel 8D

    Omggggg neeee straks rijden die treinen niet

    Een voordeel, mijn school ging na het 5e uur dicht omdat het sneeuwde 8D Jep, dat doen we op onze downieschool (: