• One Direction will guest star and perform 'What Makes You Beautiful' in iCarly's Season 6 episode 'iGot Jungle Worms'.


    Wat vinden jullie ervan? De reacties op Twitter zijn niet al te best haha. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, ik vind 1D eigenlijk niet zo leuk voor iCarly, dan worden ze zo 'ge-amerikaniseerd'


    Not all those who wander are lost.

    Eledhel schreef:
    Wat zij willen, joh. Ik hoop maar dat Carly en Sam een Larry-date gaan organiseren U_U


    haha die is best wel goed! moeten ze doen(: maarja Caroline zit in de weg!:@


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Zialled schreef:
    (...)

    Ziall <3

    En Liam trouwt met mij:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, ik hoop niet dat ze zich echt tot dat niveau verlagen.


    no alarms and no surprises

    Dovahkiin schreef:
    Iedereen gaat huilen, omdat er een overrated boyband in een overrated tv-show komt. Keep crying.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wist niet eens dat ICarly nog bestond joh.
    Zijn die niet wat te oud inmiddels om nog zo kinderlijk te doen?

    OT : Ik vind het wél leuk. En het is een slimme zet. Veel kijkers van ICarly vinden 1D vast ook wel leuk.


    Tell me about it, stud.

    Eledhel schreef:
    Wat zij willen, joh. Ik hoop maar dat Carly en Sam een Larry-date gaan organiseren. U_U

    Doorgestreept wat voor mij niet van toepassing was. Zo.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    xQueenStyles schreef:
    Nee, ik hoop niet dat ze zich echt tot dat niveau verlagen.

    MESSIBI schreef:
    Benieuwd hoe de aflevering is. Zolang ze maar niet op bijv. 2 van de 5 af gaan. One Direction bestaan uit 5 jongens.


    Hier ben ik het helemaal mee eens. Straks gaan Sam en Carly zeker om Harry vechten ofzo. Oké, ik vind Harry de leukste, maar de anderen zijn zeker net zo leuk!(: Ik hoop alleen niet dat ze hun stemmen verpesten.;o


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Hier ben ik het helemaal mee eens. Straks gaan Sam en Carly zeker om Harry vechten ofzo. Oké, ik vind Harry de leukste, maar de anderen zijn zeker net zo leuk!(: Ik hoop alleen niet dat ze hun stemmen verpesten.;o


    They need to keep there hands of my babyboo Nialler <3.


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    (...)

    They need to keep there hands of my babyboo Nialler <3.


    Juist niet, Niall mag wel een keer geheel in de spotlights staan.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Juist niet, Niall mag wel een keer geheel in de spotlights staan.(:

    Ja, idd. Het is altijd of Harry, of Louis, naar mijn mening. Liam en Niall zouden gewoon eens een heel lied moeten zingen, met z'n tweetjes.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, idd. Het is altijd of Harry, of Louis, naar mijn mening. Liam en Niall zouden gewoon eens een heel lied moeten zingen, met z'n tweetjes.


    Maar dan zie ik het niet als One Direction. 'one dream, one band, one direction'


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Juist niet, Niall mag wel een keer geheel in de spotlights staan.(:


    Als ze hem maar niet aanraken.


    Firm believer of all that is magic

    MESSIBI schreef:
    (...)

    Maar dan zie ik het niet als One Direction. 'one dream, one band, one direction'

    Uhuh, maar dan bijv. het refrein met z'n allen. Het gaat er mij om dat Niall ook eens wat solos krijgt, ipv maar een of twee zinnetjes.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zialled schreef:
    (...)

    Als ze hem maar niet aanraken.


    ... Srsly? :W

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 16:06 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.